Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Resoftare e klasse 220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resoftare e klasse 220

    Salut.am un ochios din 96 adus din germania.masina are 90 cp si m-ar interesa daca se poate pune softul de 2500 cm cu 150 de cp sau orice alta resoftare care sa-i ridice puterea cailor putere,in conditiile in care masina are un motor clasic diesel,nedfiind cdi.
    Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva din bucuresti,eventual ploiesti,va sunt recunoscator.
    Cu respect.

  • #2
    La motoarele cu injectie mecanica le pui mai multi cai schimband motorul, in rest numai daca bagi bani multi in ele, mai multi decat merita...
    Eu zic ca daca nu esti multumit de el, vinde-l si ia-ti altul cu CDI si 150 cp...

    Comment


    • #3
      Originally posted by TANCUL View Post
      Salut.am un ochios din 96 adus din germania.masina are 90 cp si m-ar interesa daca se poate pune softul de 2500 cm cu 150 de cp sau orice alta resoftare care sa-i ridice puterea cailor putere,in conditiile in care masina are un motor clasic diesel,nedfiind cdi.
      Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva din bucuresti,eventual ploiesti,va sunt recunoscator.
      Cu respect.
      Mai mult de 15 cai nu cred ca o sa castigi la masina aia. Mai bine pune un filtru sport, ceva bujii mai speciale, si alte chestii marunte sa castigi altfel putere. Arunca 'gagica' pe geam sa fie masina mai usoara si ajungi la aia 15 cai . Acum serios vb e cam greu la generatia aia sa ii faci ceva . Am id-ul cuiva care s-ar putea sa reuseasca sa te ajute . Id de mess : lvbpowerengineering

      Bafta!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Mai mult de 15 cai nu cred ca o sa castigi la masina aia. Mai bine pune un filtru sport, ceva bujii mai speciale, si alte chestii marunte sa castigi altfel putere. Arunca 'gagica' pe geam sa fie masina mai usoara si ajungi la aia 15 cai . Acum serios vb e cam greu la generatia aia sa ii faci ceva . Am id-ul cuiva care s-ar putea sa reuseasca sa te ajute . Id de mess : lvbpowerengineering

        Bafta!
        Bujii mai speciale?Sa vezi ce bine o sa traga atunci...De la bujiile speciale o sa castige cel putin 70 de cai.
        CL 99 BAN W211 E270cdi

        Comment


        • #5
          Originally posted by Vergilcl View Post
          Bujii mai speciale?Sa vezi ce bine o sa traga atunci...De la bujiile speciale o sa castige cel putin 70 de cai.
          Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
          Last edited by SirDeadline; 03-23-2011, 13:21 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
            Totusi , la diesel "bujiile alea mai speciale de care ziceti" s-ar putea sa ajute la pornire , in mers n-au treaba.Doar daca se sperie aia 90 de cai de ele si incep sa fuga mai tare.

            Comment


            • #7
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
              70 de cai in plus = o simpla gluma la o replica data de un "cunoscator".La orice motor diesel,prin schimbarea bujiilor cu "unele mai speciale", se castiga exact O cai.Bujiile motorului diesel functioneaza inainte sa porneasca motorul,iar dupa pornirea motorului nu.
              Last edited by Vergilcl; 03-23-2011, 22:26 PM.
              CL 99 BAN W211 E270cdi

              Comment


              • #8
                este adevarat, bujiile la diesel sunt incandescente, respectiv iarna timpul de asteptare pentru a deveni incandescente este mai mare decat vara si folosesc numai la pornirea motorului, fara nici o legatura cu puterea acestuia. La motoarele pe benzina, bujiile genereaza scantei in legatura cu bobina de inductie, pentru producerea exploziei in cilindrii, la modul succesiv. cu bine

                Comment


                • #9
                  Motoarele de genul asta atita poate. Daca vrei sa-i inbunatatesti performantele nu trebui sa umblii in softul masinii ci numai sa pui un filtru de aer sport, scoti catalizatorul si sitele din toba mica (evacuare mai buna) si baga motorina cu ceva aditivi eventual cu putin kerosen. Numai asa iti mai pui citiva cai la motorasul tau. Atentie: Motorina cu kerosen in amestec nu este recomandata motoarelor turbo
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Vergilcl View Post
                    70 de cai in plus = o simpla gluma la o replica data de un "cunoscator".La orice motor diesel,prin schimbarea bujiilor cu "unele mai speciale", se castiga exact O cai.Bujiile motorului diesel functioneaza inainte sa porneasca motorul,iar dupa pornirea motorului nu.
                    Aoleu fratilor ce va pentru niste bujii? Eu am zis foarte clar ca nu stiu daca foloseste la ceva sau daca macar exista bujii 'speciale' pentru diesel . Am explicat ceea ce stiu, iar din ce am explicat reiese cum ca ar fi bujii cu plasma pentru benzina, iar acestea chiar ajuta foarte mult .
                    Cititi aci : http://hho4free.com/sparkplugs.htm
                    Scuze pentru offtopic !

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF