Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Resoftare e klasse 220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resoftare e klasse 220

    Salut.am un ochios din 96 adus din germania.masina are 90 cp si m-ar interesa daca se poate pune softul de 2500 cm cu 150 de cp sau orice alta resoftare care sa-i ridice puterea cailor putere,in conditiile in care masina are un motor clasic diesel,nedfiind cdi.
    Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva din bucuresti,eventual ploiesti,va sunt recunoscator.
    Cu respect.

  • #2
    La motoarele cu injectie mecanica le pui mai multi cai schimband motorul, in rest numai daca bagi bani multi in ele, mai multi decat merita...
    Eu zic ca daca nu esti multumit de el, vinde-l si ia-ti altul cu CDI si 150 cp...

    Comment


    • #3
      Originally posted by TANCUL View Post
      Salut.am un ochios din 96 adus din germania.masina are 90 cp si m-ar interesa daca se poate pune softul de 2500 cm cu 150 de cp sau orice alta resoftare care sa-i ridice puterea cailor putere,in conditiile in care masina are un motor clasic diesel,nedfiind cdi.
      Daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva din bucuresti,eventual ploiesti,va sunt recunoscator.
      Cu respect.
      Mai mult de 15 cai nu cred ca o sa castigi la masina aia. Mai bine pune un filtru sport, ceva bujii mai speciale, si alte chestii marunte sa castigi altfel putere. Arunca 'gagica' pe geam sa fie masina mai usoara si ajungi la aia 15 cai . Acum serios vb e cam greu la generatia aia sa ii faci ceva . Am id-ul cuiva care s-ar putea sa reuseasca sa te ajute . Id de mess : lvbpowerengineering

      Bafta!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Mai mult de 15 cai nu cred ca o sa castigi la masina aia. Mai bine pune un filtru sport, ceva bujii mai speciale, si alte chestii marunte sa castigi altfel putere. Arunca 'gagica' pe geam sa fie masina mai usoara si ajungi la aia 15 cai . Acum serios vb e cam greu la generatia aia sa ii faci ceva . Am id-ul cuiva care s-ar putea sa reuseasca sa te ajute . Id de mess : lvbpowerengineering

        Bafta!
        Bujii mai speciale?Sa vezi ce bine o sa traga atunci...De la bujiile speciale o sa castige cel putin 70 de cai.
        CL 99 BAN W211 E270cdi

        Comment


        • #5
          Originally posted by Vergilcl View Post
          Bujii mai speciale?Sa vezi ce bine o sa traga atunci...De la bujiile speciale o sa castige cel putin 70 de cai.
          Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
          Last edited by SirDeadline; 03-23-2011, 13:21 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
            Totusi , la diesel "bujiile alea mai speciale de care ziceti" s-ar putea sa ajute la pornire , in mers n-au treaba.Doar daca se sperie aia 90 de cai de ele si incep sa fuga mai tare.

            Comment


            • #7
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Sincer pentru diesel nu stiu daca sunt ceva bujii care sa aiba o ardere mai buna (de unde ar trebui sa castige putere), dar pentru benzina sunt bujii cu plasma. Se poate comanda direct din SUA, costa vreo 600 $ si vin impreuna cu bobina de inductie care sa se potrivesca pe masina. Un amic de a meu care are m3 preparat pentru curse si-a cumparat, iar timpul facut la 400 de m a scazut cu aproape 1 secunda. Deci, nu chiar 70 de cai...poate vreo 30-35 mai repede.
              70 de cai in plus = o simpla gluma la o replica data de un "cunoscator".La orice motor diesel,prin schimbarea bujiilor cu "unele mai speciale", se castiga exact O cai.Bujiile motorului diesel functioneaza inainte sa porneasca motorul,iar dupa pornirea motorului nu.
              Last edited by Vergilcl; 03-23-2011, 22:26 PM.
              CL 99 BAN W211 E270cdi

              Comment


              • #8
                este adevarat, bujiile la diesel sunt incandescente, respectiv iarna timpul de asteptare pentru a deveni incandescente este mai mare decat vara si folosesc numai la pornirea motorului, fara nici o legatura cu puterea acestuia. La motoarele pe benzina, bujiile genereaza scantei in legatura cu bobina de inductie, pentru producerea exploziei in cilindrii, la modul succesiv. cu bine

                Comment


                • #9
                  Motoarele de genul asta atita poate. Daca vrei sa-i inbunatatesti performantele nu trebui sa umblii in softul masinii ci numai sa pui un filtru de aer sport, scoti catalizatorul si sitele din toba mica (evacuare mai buna) si baga motorina cu ceva aditivi eventual cu putin kerosen. Numai asa iti mai pui citiva cai la motorasul tau. Atentie: Motorina cu kerosen in amestec nu este recomandata motoarelor turbo
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Vergilcl View Post
                    70 de cai in plus = o simpla gluma la o replica data de un "cunoscator".La orice motor diesel,prin schimbarea bujiilor cu "unele mai speciale", se castiga exact O cai.Bujiile motorului diesel functioneaza inainte sa porneasca motorul,iar dupa pornirea motorului nu.
                    Aoleu fratilor ce va pentru niste bujii? Eu am zis foarte clar ca nu stiu daca foloseste la ceva sau daca macar exista bujii 'speciale' pentru diesel . Am explicat ceea ce stiu, iar din ce am explicat reiese cum ca ar fi bujii cu plasma pentru benzina, iar acestea chiar ajuta foarte mult .
                    Cititi aci : http://hho4free.com/sparkplugs.htm
                    Scuze pentru offtopic !

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF