Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce parere aveti de acest E brabus de 800 de cai?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #2
    Are un mare avantaj : plăteşti TVA de numai 19% , şi din diferenţă îţi mai rămâne şi de un E-klasse brand new ... E chilipir Brabusul : asta nu e maşină, e avion fără aripi, deci la banii ăştia te-ai pricopsit cu un "roadjet" ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Arata bine dar e exagerat dpdv al cailor si a pretului :-)

      Comment


      • #4
        Cred ca m-as putea obisnui cu o asemenea masina, e fantastica!!
        Sunt un om pe care daca nu ajungi sa-l cunosti, inseamna ca ai pierdut ceva in viata...

        Comment


        • #5
          E foarte tare masina asta, dar nu stiu daca la atatia bani nu ar fi mai indicat un E-class tot nou cu o motorizare diesel economica si de restul pana la 100.000 euro iti mai iei si o Hayabusa turbo, plus combustibil pt un an la ambele.
          Ori daca vrei sa crapi repede, o poti face cu bani mult mai putini... cred...?

          Comment


          • #6
            Originally posted by zang View Post
            E foarte tare masina asta, dar nu stiu daca la atatia bani nu ar fi mai indicat un E-class tot nou cu o motorizare diesel economica si de restul pana la 100.000 euro iti mai iei si o Hayabusa turbo, plus combustibil pt un an la ambele.
            Ori daca vrei sa crapi repede, o poti face cu bani mult mai putini... cred...?
            Cand o sa ai o potenta financiara, nu o sa mai gandesti asa. Daca ai avea un castig lunar peste medie, nu o sa te gandesti la o motorizare diesel economica.

            Incearca un model peste 500cp si nu o sa mai gandesti asa. Ramane doar castigul lunar de relizat.

            Comment


            • #7
              2 zile imi trebuie cu masina asta,dupaia pe bucati in pamant:d
              Nu m-as putea abtine sa nu merg blana cu ea)

              Comment


              • #8
                Originally posted by zang View Post
                E foarte tare masina asta, dar nu stiu daca la atatia bani nu ar fi mai indicat un E-class tot nou cu o motorizare diesel economica si de restul pana la 100.000 euro iti mai iei si o Hayabusa turbo, plus combustibil pt un an la ambele.
                Ori daca vrei sa crapi repede, o poti face cu bani mult mai putini... cred...?
                De restu pana la 568.820 EUR poate... hehe... traiesti o viata in comfort cu banii astia.

                Comment


                • #9
                  Este exagerata deja ... Cred ca se comporta excelent pe linie dreapta si atata ... Tot ca un AMG se descurca in curbe.Mai mult de 500cp la o limuzina sport nu cred ca ai nevoie si nu se merita pentru cateva fractiuni de secunda in plus pe linie dreapta.
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kriket View Post
                    Este exagerata deja ... Cred ca se comporta excelent pe linie dreapta si atata ... Tot ca un AMG se descurca in curbe.Mai mult de 500cp la o limuzina sport nu cred ca ai nevoie si nu se merita pentru cateva fractiuni de secunda in plus pe linie dreapta.
                    Bravo, vad ca ai cam invatat multe lucruri intre timp referitor la comportarea unei masini in curbe.

                    Masina aceasta e oricum pt colectie. Ma uit la cate elemente din carbon are, sistemul de franare e calibrat pt puterea masinii, lucruri care costa enorm. Sunt curios daca si cutia de viteze poate face fata imensului cuplu motor si nu cedeaza ca la modelul Brabus Rocket. Multi tuneri pun accent pe puterea motorului si pe franare, si nu iau in considerare transmisia si mai ales diferentialul, care face mai mult decat 50 cp in plus la volanta.

                    Comment


                    • #11
                      Da este cred ce-a mai rapida limuzina dupa cls-rocket si foarte exclusivista pentru cei ce vor ceva diferit.Orcum imi plac foarte mult chestile astea super monstruase de la Brabus care sunt niste d-au in gropi la curbe si indreapta asfaltu pe linie dreapta.
                      Exemplu un SL brabus http://www.youtube.com/watch?v=ChwrBqiw7VY
                      Cu S-ul nu te pui.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF