Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce sa aleg? A6 sau E W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by valentinion View Post
    Salutare. Eu nu inteleg cum a se poate merge cu cauciucuri si de vara si terminate de trei ani. Cel putin asa sustine cineva.

    Din experienta iti spun ca tractiunea (propulsie = forta motoare fata, tractiune = forta motoare spate deci e eronat spus tractiune spate) este total aiurea iarna. Mergi ca mortul pana la urma te misti dar foarte greu. Noroc cu toate electronicalele caci masina te tine pe drum. Dar daca ai intrat in zapada e jale. Ba ca jantele is prea late, ba ca is cauciucurile vechi. Pe naiba cauciucuri pirelli alpin de 5000 de km si masina nu pleca.

    Nici cu manual nici cu a doua nici cu marsarier masina de abia se misca. De aia imi pare rau ca nu am 4matic.

    Toate bune.
    Subscriu si eu la concluziile tale.
    Cum vine zapada urc pe trotuar si acolo incremeneste pana se trezesc drumarii bine de tot sa curete si printre blocuri ca altfel e greu sa pleci ca de oprit se opreste.
    Last edited by mircea600sel; 10-09-2010, 04:56 AM.

    Comment


    • #47
      Originally posted by razvymal View Post
      Subscriu si eu la concluziile tale.
      Cum vine zapada urc pe trotuar si acolo incremeneste pana se trezesc drumarii bine de tot sa curete si printre blocuri ca altfel e greu sa pleci ca de oprit se opreste.
      Mai oameni buni,unii soferi sunt mai indemanateci,altii mai putin.Daca e asa de greu sa conduci un E class iarna pe zapada ,cei care conduc camioane de 10,20,sau chiar 40 de tone sunt,dupa aceasta logica super soferi?Eu nu cred asta.Eu cred ca este suficient sa utilizam iarna anvelope de iarna ,presiunea in anvelope sa nu fie mai mare decat cea specificata de constructor(in cazul cand circuli mai mult singur in masina sa nu fie mai mare de 2 atm) sau chiar putin mai mica pentru o aderenta mai buna,la masinile cu cutie automata trebuie comutat modul W sau C dupa caz si cine se pricepe ma poate completa.Am un amic care are un CLS 320 cdi si iarna trecuta nu l-am auzit sa se planga.Cu atat mai mult nu cred ca ar trebui sa se planga cei cu motoare mai puturoase.Mai ar fi de adaugat ceva:daca nu te orientezi, poti avea probleme pe zapada si cu G class;eu personal am vazut o Stalowa Wola inzapezita.
      CL 99 BAN W211 E270cdi

      Comment


      • #48
        Fost proprietar de w211, iarna in general nu aveam probleme (cu cateva exceptii), in orice caz daca ai gume de iarna bune/foarte bune, ESP si putin spirit de aventerura in stapanirea derapajelor controlate (mai mult sau mai putin) ... eu zic ca nu ar trebuii sa ai nici un stres.

        Vorbeam de exceptii....recunosc ca la iesirile din parcari aveam uneori dificultati, Esp-ul nu lucra chiar cum ar fi trebuit, iar fundul masinii nu urma chiar traiectoria care trebuia impusa...

        Acum opinie pur personala, eu sunt atat fan MB cat si BMW, si nu ma pot abtine sa spun ca DSC-ul de la bmw-urile de dupa 2002+ sunt mult eficace decat esp-urile mai recente de la MB, ma aflu la al 3-lea bmw cu dsc si compar cu esp-ul de pe mb...pot spune ca dsc-ul intra muuult mai rapid in functiune, reactioneaza mai repede pe asfaltul problematic si cel mai mult conta faptul ca ma simteam mult mai relaxat si sigur la volanul masinii...

        Exemplu practic, cu bmw-ul foarte usor faceam derapaje controlabile pe zapada in procent de 90%+ chiar si la viteze foarte mari, pe cand in w211 mi se taia pofta de asa ceva .... fundul masinii se ducea incredibil de usor in toate partile si era mult mai stresant la volan din cauza ca tot trebuia sa dai contra de volan...
        Last edited by flavius89; 10-19-2010, 23:35 PM.
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #49
          Originally posted by alexionascu View Post
          Stiu as alege si eu un 220 dar nu gasesc cu suficiente optiuni pe ele. ma gandesc la un avantgarde scaune electrice racite si incalzite piele integrala nu vreau sa fie gri ( argintiu etc. ) PDC etc. Si stiu ca 220 -urile sunt majoritatea foste taxiuri de asta intrebam de km cum pot sa-i verific
          Nu toateMercedesurile au fost taxiuri, majoritatea taxiurilor sunt cele Classic, iar Avantgarde nu o sa vezi taxi, doar pe la noi ce le pun astia pe taxi, dar masina cu pregatire de taxi din fabrica nu gasesti. Iar daca vrei sa -ti dau niste indicii la cele taxi ti le dau din inima. La taxiuri toate au cutie automata, iar in stanga manetei gasesti un buton(de cele mai multe ori rost) iar proprietarul iti spune ca este buton pentru bluetooth), apoi daca intri in computerul de bord al masinii o sa vezi ca ti poti regla computerul cum sa functioneze masina, in regim de taxi sau in regim personal, apoi pe cupola gasesti o antena foarte marte si urata, in stanga spate pe cupola, daca deschizi capacul unde ti prinzi protbagajul o sa gasesti firul ce alimenta cutia aceea de taxi ce sta pe cupola, apoi scaunele din spate sunt de copii ( ele se ridica, pe cand la celelalte mercedesuri nu vezi asa ceva, iar in rest ce sa ti mai spun? Cam astea sunt taxiurile!

          Comment


          • #50
            Xflavius89-DSC si ESP sunt acelasi lucru,doar sunt setate in mod diferit de catre diversi fabricanti auto,toti cumpara de la BOSCH sistemul....

            Comment


            • #51
              Domnilor :
              -Audi e CONCURENTA pentru Mercedes, si chiar s-au straduit destul de mult si la design si la tehnologie (motorizari) sa fie fie peste Mercedes > in unele chestii sunt deasupra Mercedes-ului
              -Mercedes este un clasic, pe cand audi nu, deci nu poti compara capra cu varza.
              -piesele si intretinerea sunt la fel.
              -ia Mertzu ca e mai ieftin si inca o masina de oras care sa o "freci" in fiecare zi. Ar trebuit sa iti iasa mai ieftin decat daca cumperi Audi-ul care il aveai in imagini
              - nu oricine poate conduce un Mertz iarna. Daca esti incepator sau fara experienta la volan cu propulsie spate ia audi-ul sau macar cauta un Mertz mai ieftin sa te obijnuiesti, sa nu plangi ca ai lovit o masina frumoasa si scumpa!

              Concluzie 1. Motoarele de 2.0 komp de la Mertz nu merg cu 290 km/h ca la Audi 2.0 TFSI. . Daca nu credeti cautati pe youtube.com !

              Concluzie 2. Cumpara ce iti debiteaza mintea si sufletul.
              Last edited by SirDeadline; 10-20-2010, 11:42 AM.

              Comment


              • #52
                Va salut cu respect.
                Audi a4 b5 este o banita in comparatie cu w202, conduc unul la munca odata pe saptamana(audi).
                Am condus e39 530 XD foarte tare si la performanta dar si la pret, adica scumpa intretinerea.
                Audi a6 este puturos rau, nu se vede cilindreea de 3000, consum mic dar putere ioc, recupereaza la dotari.
                Nu am condus nici nu am fost pasager in vreun E.
                PAUL, Danemarca.

                Comment


                • #53
                  Eu mi-am luat un w 211 e 320 cdi din 2006 cu 130.000 km la bord, o masina foarte ingrijita atat la interior cat si la exterios si iti zic ca e o masina super.
                  Singurele minusri sunt ca e putin cam joasa, si nu are touchscreen la navi. In rest e super ok la design si calitate.
                  Despre audi tot ce pot sa zic, este ca face parte dintr-o total alta clasa. Nu zic ca sunt rele dar sunt cu o clasa mai jos decat mercedes. Adica trebuie sa iti iei un a 8 sa faca de un e class cu ceva dotari.
                  Despre consumuri ar trebui sa nu discutam ca toate consuma aproximativ la fel, bmw-ul e putin mai nervos, dar sincer ce am eu 224 cp, e peste cap pentru orice sofer. Consumul pana acum la mine e de 7,3 mediu, ia 6,5 afara la mers normal, scade catre 6,3 - 6,2 la mers extrem de lejer. In mures/brasov ia intre 10 si 11 la mers normal rareori cate un sprint mai agresiv. E 220 din cate am vb cu altii consuma peste tot cu exact 1 l mai putin ca a mea dar ca sa ai aceleasi senzatii ca la asta cu mers putin fortat, 220 cdi sare de consumul la 320, la aceleasi solicitari.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by traktor_cerber View Post
                    .
                    Audi a6 este puturos rau, nu se vede cilindreea de 3000, consum mic dar putere ioc, recupereaza la dotari.
                    Aici te cam contrazic, motorul V6 3.0tdi trage bine, lipsa vibratii, cuplu liniar si o sete avida de turatii inalte dar si de motorina. Am avut un Q7 si pot spune multe despre V6 tdi. E la egalitate cu L6 de la Bmw, poate chiar mai silentios. Iar cu remapare, 300cp e usor de atins.

                    Intre ML320cdi, X5 3.0d si Q7 V6 tdi, propulsorul de la Audi e cel mai silentios,si chiar pot spune ca e sportiv

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF