Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Placutele de frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cristian, ne poti spune mai multe referitor la cele scrise mai sus? Ce anume se poate arde la ABS/SRS? Pentru cat m-ai bagat in putina frica...

    In seara asta tatal meu a umblat la rotile fata, a trebuit sa modifice capcelele ce acopera rulmentul pentru a putea monta capacele de la janta + vopsirea franelor....timp in care eu am facut curetenie in interior, si bineinteles ca am frecat luminile/usile.

    Cand sa o bag in garaj.... baterie moarta ,pe bord eroare cu sistemul de franare, era o chestie cu Sbc-ul si inca una legata de o distanta la placute....am zis ca nu e problema mare ... s-o fii dereglat de la ceva mufe scoase + am frecat pedala aia cam des...
    Nu stiu ce sa zic, deocamdata sta afara la incarcat bateria, maine dimineata cand o voi pornii sper sa nu ma trezesc cu erorile alea permanente...
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #17
      Originally posted by flavius89 View Post
      Cristian, ne poti spune mai multe referitor la cele scrise mai sus? Ce anume se poate arde la ABS/SRS? Pentru cat m-ai bagat in putina frica...

      In seara asta tatal meu a umblat la rotile fata, a trebuit sa modifice capcelele ce acopera rulmentul pentru a putea monta capacele de la janta + vopsirea franelor....timp in care eu am facut curetenie in interior, si bineinteles ca am frecat luminile/usile.

      Cand sa o bag in garaj.... baterie moarta ,pe bord eroare cu sistemul de franare, era o chestie cu Sbc-ul si inca una legata de o distanta la placute....am zis ca nu e problema mare ... s-o fii dereglat de la ceva mufe scoase + am frecat pedala aia cam des...
      Nu stiu ce sa zic, deocamdata sta afara la incarcat bateria, maine dimineata cand o voi pornii sper sa nu ma trezesc cu erorile alea permanente...
      Salut flavius!Deci eu inainte de a schimba placutele de frana si discurile atat pe fata cat si pe spate am sunat in reprezentanta Mercedes de unde am luat piesele si am intrebat cum se efectueaza aceasta operatie.Ei mi-au raspuns ca este nevoie de tester normal dar este si varianta care am scris eu mai sus.Adica inainte de a se puna la treaba trebuie scoasa cheia din contact,inchise toate usile si apoi apasata frana.Daca se deschide usa la masina ABS intra in functiune si el are inauntru semeringuri sau ceva de genu(nu stiu exact)iar tu cand impingi pistonu de la pinza unde sunt placutele(nu imi aduc aminte cum le zice in romaneste)acele garnituri se dau peste cap si ABS se deregleaza(functioneaza invers)in acest caz nu exista rimediare numai prin inlocuirea ABS-lui.Stiu pt ca s-a intamplat unor mecanici si au trebuit sa schimbe ABS-ul,asa mi-au explicat cei din mercedes.Normal eu nu m-am prezentat ca si o persoana fizica am spus ca sunt reprezentanta audi cutare,cutare.....si mi s-au dat aceste explicatii.Si ei ne suna pe noi cand au deaface cu audi deoarece si aceste modele au astfel de proceduri.Deci daca tu ai impins pistonu care impinge placuta pt a da jos franele si nu era masina cum ti-am explicat eu mai sus sunt sigur ca ai defectat ABS-ul.Cu respect!

      Comment


      • #18
        Originally posted by paul1983 View Post
        Asta e a doua oara cand schimb placutele si nu s-a intamplat nimic.
        Si cu cheia in contact si cu deschidere de usi,deci la w210 nu afecteaza,dar oricum mersi de sfat,poate fi folositor celor care poseda w211 sau la care se defecteaza din cauza asta sistemul.
        Placutele mi le-am schimabat toate 4 si am pus MINTEX sau ceva de genu,iar rulmentul am pus de la FEBI si acum urmeaza cureaua de la alternator care o s-o pun de la QH,daca stiti ceva de aceste firme va rog sa mentionati,Febi o cunosc,de celelalte 2 va rog sa spuneti daca stiti.
        Salut paul!Care rulment ai schimbat?Fata sau spate?Daca ai scimbat fata si nu e 4matic sa nu strangi prea tare piulita pt ca roata din fata nevand palnetara are nevoie de putin joc pt ca rulmentul are nevoie de dilatare.Sunt facute espre sa aiba putin joc roata din fata jocu tre sa fie pe verticala nu ala pe orizontala care il da bieletele de directie.Sper sa iti fi fost de folos.Salut si o zi buna!

        Comment


        • #19
          Originally posted by paul1983 View Post
          Asta e a doua oara cand schimb placutele si nu s-a intamplat nimic.
          Si cu cheia in contact si cu deschidere de usi,deci la w210 nu afecteaza,dar oricum mersi de sfat,poate fi folositor celor care poseda w211 sau la care se defecteaza din cauza asta sistemul.
          Placutele mi le-am schimabat toate 4 si am pus MINTEX sau ceva de genu,iar rulmentul am pus de la FEBI si acum urmeaza cureaua de la alternator care o s-o pun de la QH,daca stiti ceva de aceste firme va rog sa mentionati,Febi o cunosc,de celelalte 2 va rog sa spuneti daca stiti.
          Salut paul!Care rulment ai schimbat?Fata sau spate?Daca ai schimbat pe fata atentie!Daca masina nu e 4matic atunci piulita nu vine stransa la maxim,se strange treptat si se lasa un mic joc pt ca rulmentul pe fata este facut sa se dilateze.Dupa cateva sute de km verifica dinou jocul rotii,daca este exagerat se scoate pana care blocheaza piulita si si mai strange pana a avea un joc minim.Poate stiai,poate nu,eu am vrut sa te ajut.Cu respect!

          Comment


          • #20
            Mersii cristain de sfaturi, voi tine cont de ele cand voi schimba placutele...
            Azi dimineata a pornit masina ok, fara nici o eroare, deci e ok. (totusi nu imi dau seama de unde au aparut acele erori...probabil ca aveau de aface cu voltajul scazut al bateriei)
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #21
              Originally posted by flavius89 View Post
              Mersii cristain de sfaturi, voi tine cont de ele cand voi schimba placutele...
              Azi dimineata a pornit masina ok, fara nici o eroare, deci e ok. (totusi nu imi dau seama de unde au aparut acele erori...probabil ca aveau de aface cu voltajul scazut al bateriei)
              Cu placere!Cand imi areti si mie poze cu masina ta?Is curios sa o vad.Cu respect.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cristian1981 View Post
                Cu placere!Cand imi areti si mie poze cu masina ta?Is curios sa o vad.Cu respect.
                Imediat dupa pasti , vreau sa o bibilesc bine pana la sedinta foto (azi am fost cu ea la polish) , stai linistit te voi anunta, ii voi face topic dedicat "diamantului".
                Last edited by flavius89; 04-02-2010, 19:33 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #23
                  Originally posted by flavius89 View Post
                  Imediat dupa pasti , vreau sa o bibilesc bine pana la sedinta foto (azi am fost cu ea la polish) , stai linistit te voi anunta, ii voi face topic dedicat "diamantului".
                  Flavius tu ai sensori de parcare?Te intreb pt ca la mine nu imi da semnal acustic numai la aprinderea primului led rosu,oare asa sunt sau se pot regla de undeva din meniu.Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cristian1981 View Post
                    Flavius tu ai sensori de parcare?Te intreb pt ca la mine nu imi da semnal acustic numai la aprinderea primului led rosu,oare asa sunt sau se pot regla de undeva din meniu.Multumesc
                    Da, asa se manifesta senzorii la mercedes, la orice led galben ai tacere, doar la primul led rosu tipa. Desii e mai folositor sa ai senzori cu sonoroziare graduala...(nu poti regla nimic la senzori din pacate)
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristian1981 View Post
                      Salut paul!Care rulment ai schimbat?Fata sau spate?Daca ai schimbat pe fata atentie!Daca masina nu e 4matic atunci piulita nu vine stransa la maxim,se strange treptat si se lasa un mic joc pt ca rulmentul pe fata este facut sa se dilateze.Dupa cateva sute de km verifica dinou jocul rotii,daca este exagerat se scoate pana care blocheaza piulita si si mai strange pana a avea un joc minim.Poate stiai,poate nu,eu am vrut sa te ajut.Cu respect!
                      Salut Cristi,da ,stiam de acest lucru si mersi ca m-ai atentionat oricum,cel de pe fata stanga l-am schimbat,si urmeaza cat de curand sa-l mai verific odata.

                      Comment


                      • #26
                        Recomand fara nici o remuscare cele originale chit ca sunt ami scumpe , eu le-am skimbat dupa 50000 si cei de la service au zis ca inca mai duceau .De aici trageti voi concluziile

                        Comment


                        • #27
                          Astazi mi-am comandat si cureaua de la alternator de la Geitz(nu stiu daca am scris corect),dar se pare ca aia e cea mai recomandata pana acum si ar mai fi calitativ cea de la Contitech,cea de la Geitz se pare ca are ceva intarituri prin ea(pret:100 ron)

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mihai_urotiorc View Post
                            Cine produce placute originale? Febi Bilstein? Flennor? Meyle? Stie careva?

                            MS!
                            Salut , eu am facut comanda in germania la reprezentanta si mi-am comandat discuri de frana + placute toate originale, m-au ajuns la jumatate de pret fata de Romania .. iar ca sa iti rasp la intrebare placutele mele au venit pe firma LUCAS ! ... deci sa presupunem ca astea ar fi originale pentru Mercedes O zi buna
                            Das Beste Oder Nichts ! MB

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cristian1981 View Post
                              Salut flavius!Deci eu inainte de a schimba placutele de frana si discurile atat pe fata cat si pe spate am sunat in reprezentanta Mercedes de unde am luat piesele si am intrebat cum se efectueaza aceasta operatie.Ei mi-au raspuns ca este nevoie de tester normal dar este si varianta care am scris eu mai sus.Adica inainte de a se puna la treaba trebuie scoasa cheia din contact,inchise toate usile si apoi apasata frana.Daca se deschide usa la masina ABS intra in functiune si el are inauntru semeringuri sau ceva de genu(nu stiu exact)iar tu cand impingi pistonu de la pinza unde sunt placutele(nu imi aduc aminte cum le zice in romaneste)acele garnituri se dau peste cap si ABS se deregleaza(functioneaza invers)in acest caz nu exista rimediare numai prin inlocuirea ABS-lui.Stiu pt ca s-a intamplat unor mecanici si au trebuit sa schimbe ABS-ul,asa mi-au explicat cei din mercedes.Normal eu nu m-am prezentat ca si o persoana fizica am spus ca sunt reprezentanta audi cutare,cutare.....si mi s-au dat aceste explicatii.Si ei ne suna pe noi cand au deaface cu audi deoarece si aceste modele au astfel de proceduri.Deci daca tu ai impins pistonu care impinge placuta pt a da jos franele si nu era masina cum ti-am explicat eu mai sus sunt sigur ca ai defectat ABS-ul.Cu respect!
                              SBC are un sistem de oprire a masinii in cazul deschideriinei portiere prin presarea placutelor pe disc, pentru a nu te calca masina daca se misca in momentul cand tu vrei sa te urci.
                              daca ai placutele date jos automat ca presiunea iti impinge pistonasul afara si ai bulit tot programul sbc-ului care vede o problema mai mare de cat este in realitate. cel mai bine cand dai placutele jos tii masina incuiata si gata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF