Salutare !
Detin de aproximativ doua saptamani un W212 COUPE 2.2 BITURBO CDI BLUEEFFICIENCY 204 cai 180k KM reali.
Acum 4 zile nu a pornit de dimineata,nu invarte,se aude doar CLICK la electromotor. Am incercat cu curent de la alta masina si nimic. Dupa, in jurul pranzului cand afara erau undeva la 8 grade, a pornit dupa ce am incercat de vreo 5 ori. La fel , nu invartea si se auzea doar un CLICK dar intr-un final a pornit cand electromotorul s-a hotarat sa invarta si a pornit foarte repede.
Astazi din nou,aceeasi poveste. De dimineata nu a pornit. M-am dus direct la un magazin de baterii si am cumparat una de 100 AH,eu avand una de 85 AH. Degeaba. Aceelasi CLICK , nu porneste. M-am suparat rau si am pus bateria mea inapoi dupa care am dat la automat si mi-a pornit cu cea veche de 85. Acum intrebarea este urmatoarea : E electromotorul mort ? Mentionez ca daca afara trece de 10 grade nu am probleme.
Detin de aproximativ doua saptamani un W212 COUPE 2.2 BITURBO CDI BLUEEFFICIENCY 204 cai 180k KM reali.
Acum 4 zile nu a pornit de dimineata,nu invarte,se aude doar CLICK la electromotor. Am incercat cu curent de la alta masina si nimic. Dupa, in jurul pranzului cand afara erau undeva la 8 grade, a pornit dupa ce am incercat de vreo 5 ori. La fel , nu invartea si se auzea doar un CLICK dar intr-un final a pornit cand electromotorul s-a hotarat sa invarta si a pornit foarte repede.
Astazi din nou,aceeasi poveste. De dimineata nu a pornit. M-am dus direct la un magazin de baterii si am cumparat una de 100 AH,eu avand una de 85 AH. Degeaba. Aceelasi CLICK , nu porneste. M-am suparat rau si am pus bateria mea inapoi dupa care am dat la automat si mi-a pornit cu cea veche de 85. Acum intrebarea este urmatoarea : E electromotorul mort ? Mentionez ca daca afara trece de 10 grade nu am probleme.
Comment