Buna ziua tuturor, sunt nou pe acest forum, si vin cu urmatoarea intrebare.
Recent am cumparat un Mercedes E220 Bluetec din 2015 cu 83000 de mii de kilometri, masina merge excelent, cutia schimba perfect, nici nu o simti cum schimba, dar cand i-am schimbat bara fata de amg care era pusa de fostul proprietar cu cea originala am vazut caci in spate la cutie se scurge niste ulei.
Masina cand sta in curte nu face nici o pata sub ea absolut nimic, probabil in mers cand se incalzeste incepe sa picure, dar intrebarea mea este caci pe unde se poate scurge, fiindca nu m am uitat exact.
Proprietarul anterior a schimbat uleiul in cutie acum 12000 de km daca nu ma insel, avand si factura doveditoare, el a spus ca poate fi prea mult ulei in cutie de la schimb si cutia il arunca pe la busonul de supraplin al acesteia, ea are un asa buson? Iar daca ar fi asa nu ar fi scos surplusul in acesti 12000 de km?
E ceva normal?
A mai intampinat cineva asta la aceste cutii automate?
Recent am cumparat un Mercedes E220 Bluetec din 2015 cu 83000 de mii de kilometri, masina merge excelent, cutia schimba perfect, nici nu o simti cum schimba, dar cand i-am schimbat bara fata de amg care era pusa de fostul proprietar cu cea originala am vazut caci in spate la cutie se scurge niste ulei.
Masina cand sta in curte nu face nici o pata sub ea absolut nimic, probabil in mers cand se incalzeste incepe sa picure, dar intrebarea mea este caci pe unde se poate scurge, fiindca nu m am uitat exact.
Proprietarul anterior a schimbat uleiul in cutie acum 12000 de km daca nu ma insel, avand si factura doveditoare, el a spus ca poate fi prea mult ulei in cutie de la schimb si cutia il arunca pe la busonul de supraplin al acesteia, ea are un asa buson? Iar daca ar fi asa nu ar fi scos surplusul in acesti 12000 de km?
E ceva normal?
A mai intampinat cineva asta la aceste cutii automate?
Comment