Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C-Class w204 vs E-Class w211.Ce sa aleg?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristi_fulger View Post
    Si C-ul nou si E-ul(facelift) 200 sau 220 CDI au aceeasi cilindree si anume 2148cmc si 170cp. Deci taxele sunt aceleasi pentru amandoua. Poate consumul este sa zic cu un litru la suta mai mic la C. Dar doar pentru atat la E ai multe in plus. Motorul pe benzina de pe C sau E 200K are 1800cmc si deci taxele sunt mai mici. Puterea este mai mare cu 14 caluti fata de diesel. In schimb consumul sare destul, mai ales In Bucuresti. Diferenta de gabarit eu spun ca nu e considerabila intre cele doua modele. Amandoua sunt marisoare. Daca vrei ceva sa te strecori usor peste tot in Bucuresti, sa iti consume putin, motor mic, taxe mici, iti iei Renault Twingo.....

    Deci dupa parerea ta,tu ce ai alege?c-ul nou,e-ul vechi?ambele full option.stima

    Comment


    • #17
      Cu C-ul nou numai am mers ca pasager de doua ori. E-ul vechi il conduc, normal ca pe asta ti-l recomand. Varianta cu facelift are toate defectele puse la punct. C-ul este un pic mai sprinten si mai robust dar nu l-am condus personal. De asta am spus sa faci tu personal un test cu fiecare ca sa iti faci cea mai exacta parere. Numai bine!
      Last edited by cristi_fulger; 02-17-2010, 16:50 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Cu C-ul nou numai am mers ca pasager de doua ori. E-ul vechi il conduc, normal ca pe asta ti-l recomand. Varianta cu facelift are toate defectele puse la punct. C-ul este un pic mai sprinten si mai robust dar nu l-am condus personal. De asta am spus sa faci tu personal un test cu fiecare ca sa iti faci cea mai exacta parere. Numai bine!


        Cu un E facelift full option iesi si mai ieftin ma gandesc.cred ca E w211 facelift e masina potrivita.inca o chestie.pt e200k,184 cai,si 250 Nm, ce cutie de viteze se potriveste?manuala sau auto?...

        Comment


        • #19
          La C e ok o cutie manuala dar la E si S categoric automate. Eu am tiptronik si cu toate ca la inceput nu mi-am dorit, dupa ce am condus-o, nu as mai schimba-o pentru nimic in lume cu una manuala. Avand in vedere ca cel mai mult esti in oras intr-un trafic super aglomerat, automata e extraordinara. Te obisnuiesti imediat cu ea, cu acel mic delay, iar daca vrei neaparat poti schimba si manual cu + -. Trebuie sa te mai gandesti la un aspect: fiind automata, ea isi face treaba exact cum este setata din fabrica. Teoretic nu ai cum sa abuzezi de ea. Asta insemna protejarea si folosirea motorului si a cutiei in parametrii normali, setati de ei, un timp foarte indelungat. Spun asta fiindca tu o sa o tii mai multi ani am inteles. Deci normal daca ii faci toate reviziile la timp si ii pui ce scrie in carte, nu are ce sa cada. Eu merg pentru varianta automata la E.

          Comment


          • #20
            super

            Originally posted by cristi_fulger View Post
            La C e ok o cutie manuala dar la E si S categoric automate. Eu am tiptronik si cu toate ca la inceput nu mi-am dorit, dupa ce am condus-o, nu as mai schimba-o pentru nimic in lume cu una manuala. Avand in vedere ca cel mai mult esti in oras intr-un trafic super aglomerat, automata e extraordinara. Te obisnuiesti imediat cu ea, cu acel mic delay, iar daca vrei neaparat poti schimba si manual cu + -. Trebuie sa te mai gandesti la un aspect: fiind automata, ea isi face treaba exact cum este setata din fabrica. Teoretic nu ai cum sa abuzezi de ea. Asta insemna protejarea si folosirea motorului si a cutiei in parametrii normali, setati de ei, un timp foarte indelungat. Spun asta fiindca tu o sa o tii mai multi ani am inteles. Deci normal daca ii faci toate reviziile la timp si ii pui ce scrie in carte, nu are ce sa cada. Eu merg pentru varianta automata la E.
            Am cautat pe google si am vaz o cutie de la un Audi model 2005.tb mutat schimbatorul intre + si - si de acolo schimbi manual?e extraordinar daca poti schimba astfel.cand schimbi in + si - masina nu mai schimba,ci schimbi tu,nu?in oras merge perfect doar cu a 1-a,merge pana la 80 si ma gandesc ca daca asa se mai aude urletul ala cand se tureaza motorul.

            Comment


            • #21
              Vad ca ai 39 de ani, un E-class te-ar reprezenta mult mai bine asta e parerea mea.
              Nu stiu ce inaltime si ce greutate ai, daca iti place spatiul, sau daca iti plac masinile de clasa mai mica.
              Aceste masini sunt total diferite, daca iti place eleganta si spatiul impreuna cu putin sport categoric E class.
              Eu am un W210 si iti spun sincer ca ma rasfat in ea, motorul este de 2.0-16v Kompressor de 193 cai si 280 nm, in oras si pe autostrada motorul asta imi este de ajuns mai ales ca impozitul si asigurarea e foarte ok.
              Cutia o am tiptronic si la fel iti spun ca in momentul cand te aflii la volan te odihnesti iar cand iti vine cheful de nebunii o treci pe manual si incepi sa te joci cu ea, nu e la fel ca o manuala dar cand vrei te poti juca cu ea in ce trepte de viteza vrei tu.
              Concluzia E-class indeplineste mai toate rolurile, masina de familie (spatioasa), prezentabila+afaceri (eleganta+seriozitate), senzatii (sportivitate), acesta clasa de masina cum e si sera 5 Bmw sau Audi A6 sunt masini care nu sunt mici dar nici mari sunt tocmai bune si bine facute pentru a putea acoperii cat mai multe din pretentiile unui client.

              P.S. Da de acolo incepi sa te joci cu schimbatorul unde este scris + si -, la W210 cand schimbatorul este in D + se afla in dreapta lui D si - in stanga D, cand dai minus iti afiseaza si pe bord in ce treapta de viteza esti si cu + cresti treapta de viteza.
              Last edited by no problem; 02-18-2010, 20:08 PM.
              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

              Comment


              • #22
                Originally posted by no problem View Post
                Vad ca ai 39 de ani, un E-class te-ar reprezenta mult mai bine asta e parerea mea.
                Nu stiu ce inaltime si ce greutate ai, daca iti place spatiul, sau daca iti plac masinile de clasa mai mica.
                Aceste masini sunt total diferite, daca iti place eleganta si spatiul impreuna cu putin sport categoric E class.
                Eu am un W210 si iti spun sincer ca ma rasfat in ea, motorul este de 2.0-16v Kompressor de 193 cai si 280 nm, in oras si pe autostrada motorul asta imi este de ajuns mai ales ca impozitul si asigurarea e foarte ok.
                Cutia o am tiptronic si la fel iti spun ca in momentul cand te aflii la volan te odihnesti iar cand iti vine cheful de nebunii o treci pe manual si incepi sa te joci cu ea, nu e la fel ca o manuala dar cand vrei te poti juca cu ea in ce trepte de viteza vrei tu.
                Concluzia E-class indeplineste mai toate rolurile, masina de familie (spatioasa), prezentabila+afaceri (eleganta+seriozitate), senzatii (sportivitate), acesta clasa de masina cum e si sera 5 Bmw sau Audi A6 sunt masini care nu sunt mici dar nici mari sunt tocmai bune si bine facute pentru a putea acoperii cat mai multe din pretentiile unui client.

                P.S. Da de acolo incepi sa te joci cu schimbatorul unde este scris + si -, la W210 cand schimbatorul este in D + se afla in dreapta lui D si - in stanga D, cand dai minus iti afiseaza si pe bord in ce treapta de viteza esti si cu + cresti treapta de viteza.


                Un interior f fain de e class .. eu vad asa la automata:
                1) un buton C/S?
                2)P
                3)R
                4)N
                5)D cu + si -. sa inteleg ca at cand mut in dreapta si in stanga,impingand schimbatorul, acesta va schimba vitezele in functie de semnul unde sunt,+ sau -?

                ce fac butoanele 1) - 4)?
                eventual o sa ma uit pe youtube sa vad cum schimba automatic in mod manual.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by arsenal17 View Post


                  Un interior f fain de e class .. eu vad asa la automata:
                  1) un buton C/S?
                  2)P
                  3)R
                  4)N
                  5)D cu + si -. sa inteleg ca at cand mut in dreapta si in stanga,impingand schimbatorul, acesta va schimba vitezele in functie de semnul unde sunt,+ sau -?

                  ce fac butoanele 1) - 4)?
                  eventual o sa ma uit pe youtube sa vad cum schimba automatic in mod manual.
                  1)C=comfort-masina pleaca cu treapta a 2a(economie combustibil)
                  S=sport/standard-masina pleaca normal cu treapta 1a
                  4)N=neutru sau punctul mort

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by vizyboss View Post
                    1)C=comfort-masina pleaca cu treapta a 2a(economie combustibil)
                    S=sport/standard-masina pleaca normal cu treapta 1a
                    4)N=neutru sau punctul mort
                    Bun si P si R ce fac?una dintre ele tb sa fie marsarier..si cealalta?

                    Comment


                    • #25
                      P-ul e de la Parking(parcare). R-ul e de reverse(marsarier)
                      Last edited by sofermercedes; 02-19-2010, 00:30 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Si la cutiile automate Mercedes (cam dupa 1998 - la clasa S si 1999 - clasa E) poti schimba si manual vitezele.
                        Pur si simplu, cand cutia e in D misti schimbatorul in stanga - dreapta pentru a cobora sau urca cate o treapta.
                        La Mercedes e mai fain ca la celelate marci cu asemenea cutii pt. ca nu mai trebuie sa muti levierul din D in alta pozitie si abia apoi sa schimbi manual (ceea ce presupune 2 operatii), ci poti dicta schimbarile de viteze direct din pozitia D.

                        Comment


                        • #27
                          Bun...acum as vrea sa aflu.motive pt care sa nu iau noul c class.cineva de sus spunea ca au probleme.exceptand cele cu motoare Blue Eficency,despre care stiu ca au probleme cu injectoarele. cineva de mai sus spunea ca a mers cu un C class,dar ca pasager.ce impresie ti-a lasat?conduce cineva un C Class w204? ma intereseaza modelul Avantgarde cu packet AMG,cu navi-dvd,xenon,piele(macar partiala),PTS si trapa si kit ipod. daca se poate,neagra,daca nu,atunci gri...

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vlad1977 View Post
                            Si la cutiile automate Mercedes (cam dupa 1998 - la clasa S si 1999 - clasa E) poti schimba si manual vitezele.
                            Pur si simplu, cand cutia e in D misti schimbatorul in stanga - dreapta pentru a cobora sau urca cate o treapta.
                            La Mercedes e mai fain ca la celelate marci cu asemenea cutii pt. ca nu mai trebuie sa muti levierul din D in alta pozitie si abia apoi sa schimbi manual (ceea ce presupune 2 operatii), ci poti dicta schimbarile de viteze direct din pozitia D.
                            Pai Mercedesul e Mercedes nu e alte marci,inca nu ti-ai dat seama?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by arsenal17 View Post
                              Bun...acum as vrea sa aflu.motive pt care sa nu iau noul c class.cineva de sus spunea ca au probleme.exceptand cele cu motoare Blue Eficency,despre care stiu ca au probleme cu injectoarele. cineva de mai sus spunea ca a mers cu un C class,dar ca pasager.ce impresie ti-a lasat?conduce cineva un C Class w204? ma intereseaza modelul Avantgarde cu packet AMG,cu navi-dvd,xenon,piele(macar partiala),PTS si trapa si kit ipod. daca se poate,neagra,daca nu,atunci gri...
                              Uita-te un pic si tu la imaginile de mai sus si pe urma uita-te la interiorul unui w204 si compara-le,nu ar trebui sa-ti mai spunem noi ce sa alegi.

                              Comment


                              • #30
                                Mantul88 merupakan situs slot depo 10k bonus 10k gacor hari ini yang dikenal dengan beragam slot minimal depo 10k terpercaya dan berlisensi resmi dari PAGCOR dan Singapore Turf Club. Mari bergabung untuk membuktikannya!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF