Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie w204

    Bună ziua!
    As dori sa achizitionez un c-klass din 2011 motor 1.8 kompressor benzina, doar ca are undeva la 260k km, sunt mulți pentru acest model ?
    Un consum real imi poate spune cineva, iar pe viitor se merită o instalatie gpl, precizez că fac cam 15000 km pe an .
    Iar mașina se poate verifica in reprezentantă, adică cei de la reprezentantă sunt dispuși sa o verifice in baza de date sau nu?

  • #2
    Masina se poate verifica, contra-cost. O verificare amanuntita te costa in jur de 2000lei la reprezentanta.

    260.000KM pentru mercedes nu putem spune ca sunt multi, ideea e ca masina sa nu aiba consum de ulei fiind un motor pe benzina.

    Un consum real cret ca este situat intre 8 si 10% combinat.
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #3
      Acu 5 ani o verificare era 600-700. Acu 2mii. Oare ce ofera concret si cat timp dureaza?

      Comment


      • #4
        Istoricul din server MB , daca masina a trecut pe la reprezentanta , test de rampa , test de vopsea , verificare serii la diferite elemente ( geamuri , faruri , stopuri ) , diagnoza cam asta...

        Comment


        • #5
          Cred totusi ca a vrut sa scrie ..200 lei.. Cu 110 euro, ma duc aici si cer Tuv nou.....in acest fel imi spun astia tot ce nu e bun pe masina:
          -verificare scurgeri ulei ( pentru o picatura de ulei pe scut un prieten nu a primit Tuv pentru numere de export !!!Nu au descoperit de unde venea dar explicatie celui de la Tuv a fost ca daca acea picatura a ajuns acolo inseamna ca de undeva curge !! )
          -verificare functionare motor.Intra cu testerul pe ea si verifica existenta probleme/erori pe motor legate de emisii,filtru de particule plus test de noxe care iti spune daca acel motor este in parametri optimi sau nu !!Daca injectia si emisiile nu sunt bune, nu ai cum sa treci aceasta verificare !!Nu te poti duce cu pomul de Craciun in bord sau cu becuri acoperite cu burete sau silicon negru..
          -directie,frana
          -test de coroziune,tinichigerie pentru a vedea daca masina are probleme grave de rugina, fisuri sau urme de accident reparat necorespunzator !
          -lumini si restul....
          Asa ca , dupa un test Tuv/Dekra stii destul de bine cat de buna sau nu este acea masina....Si asta doar cu 110 euro la duba sau 100 euro pentru un turism.Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Cred totusi ca a vrut sa scrie ..200 lei.. Cu 110 euro, ma duc aici si cer Tuv nou.....in acest fel imi spun astia tot ce nu e bun pe masina:
            -verificare scurgeri ulei ( pentru o picatura de ulei pe scut un prieten nu a primit Tuv pentru numere de export !!!Nu au descoperit de unde venea dar explicatie celui de la Tuv a fost ca daca acea picatura a ajuns acolo inseamna ca de undeva curge !! )
            -verificare functionare motor.Intra cu testerul pe ea si verifica existenta probleme/erori pe motor legate de emisii,filtru de particule plus test de noxe care iti spune daca acel motor este in parametri optimi sau nu !!Daca injectia si emisiile nu sunt bune, nu ai cum sa treci aceasta verificare !!Nu te poti duce cu pomul de Craciun in bord sau cu becuri acoperite cu burete sau silicon negru..
            -directie,frana
            -test de coroziune,tinichigerie pentru a vedea daca masina are probleme grave de rugina, fisuri sau urme de accident reparat necorespunzator !
            -lumini si restul....
            Asa ca , dupa un test Tuv/Dekra stii destul de bine cat de buna sau nu este acea masina....Si asta doar cu 110 euro la duba sau 100 euro pentru un turism.Stima.

            Eu cand am luat C-ul am sunat la Tiriac Expozitiei, vorbim totusi de preturile din Romania.

            Ma costa 800lei sa aflu istoricul MB in conditiile in care atunci cand am facut revizia la CV la E Class am primit si istoricul tiparit GRATUIT!

            Si 1100 si ceva testarea..testare care includea:

            -verificare rampa directie/suspensie/motor/cutie/scurgeri
            -test amanuntit cu Star ( parametrii motor, noxe, cutie samd)
            -test vopsea si elemente ale carosieri ( serie geamuri, faruri)...

            Si cine stie ce mai intra.. Ideea e ca astia de la Mercedes dau asa preturile alandala, intrebat pe mail cat costa o revizie la ei la cutie mi-au raspuns aproximativ 1900lei, cand am ajuns la ei a fost doar 1250

            Eu va spun prin ce am trecut... poate exista service-uri autorizate Mercedes sau in functie de zona preturile pot fi +-.
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • #7
              Originally posted by AlinMarius View Post
              Masina se poate verifica, contra-cost. O verificare amanuntita te costa in jur de 2000lei la reprezentanta.

              260.000KM pentru mercedes nu putem spune ca sunt multi, ideea e ca masina sa nu aiba consum de ulei fiind un motor pe benzina.

              Un consum real cret ca este situat intre 8 si 10% combinat.


              Consumul de ulei, cel putin la mine, este cam 0.5 - 0.75 litri intre schimburi, adica cei 15,000 km/
              Raportat la drumuri lungi, mers sprinten, alert chiar.

              Consumul REAL de carburant este asa:
              - Oras: la ordinea zilei 13-14 litri
              - Maxim in oras: 19 litri, mers bara la bara, in conditii de frig si viscol.
              - Minim inregistrat vreodata in extra-urban: 7.0 - 7.2 litri
              - Media in extraurban cam in jur de 8 - 8.5 litri
              - Maxim in extraurban 11.5 litri: erau minus 20 de grade afara si am mers destul de tare, 130-150km/h.

              Deci da, consuma destul de mult. Eu vin cu experienta de pe E, nu C. Dar e tot pe acolo.
              Pentru Bucuresti, cred ca ar fi de luat in vedere un GPL.
              Eu nu m-am indurat sa-i fac modificari, am zis sa o las stock, cum a fost gandita ea din fabrica.
              Acum si partea buna - consumul e singurul lucru mai putin placut, cel putin asta pot afirma eu, dupa cei 120,000 km petrecut impreuna cu a mea.

              Dupa 200,000 km am curatat preventiv - clapeta de la compresor si cea de acceleratie.

              Daca ar fi sa enumar cel mai tare punct forte al acestei masini - Kompressor-ul, fara niciun dubiu.
              Face deranj la buzunar, dar ai si cuplu motor oferit. Ai senzatia ca trage din orice pozitie
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Eu as sfatui viitorii doritori de w204 sa se orienteze catre facelift, iar daca nu permite bugetul, un W203 din 2005-2006. Nu luat W204 primele modele, ca sunt panarame pline de plastic si rabat enorm la calitate. N-am chef sa scriu probelemele acum, amintiri neplacute la nivel de Mercedes.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF