Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 CDI vs. C 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Luc View Post
    stiu ca e un motiv tampit, dar toti cei cu 530 se cred prea destepti. Si sunt destul de multi.
    Pai sunt destepti. E o masina excelenta, si mult peste omologul de la Mercedes.


    Originally posted by dj_rzn View Post
    dar deh, vezi ce face invidia din om.
    Adevarat. Vulpea o sa zica de struguri ca-s acri.


    Revenind la topic, C 320cdi dupa parerea mea e alegerea perfecta. Un compromis perfect intre performante si consum.C220 fiind de fel un model entry
    are optionale mai putine,si cine cumpara asa ceva nu-i mai adauga si de fel e cam chel pe cand C320 vine cu mai multe optionale standard si cine are bani de 320 nu se mai uita la pretul restului de optionale, marea majoritate fiind full sau aproape full. Mare atentie la km masinii, multe fiind mai noi cu aproape 100.000km.

    Comment


    • #17
      Originally posted by dj_rzn View Post
      ) Luc, c220 cdi consuma 11L in oras (adica al meu, si altele cu care am mai mers) , deci explica-mi mie cum poate un motor cu jumatate mai mare sa scoata tot 11L ? Si faza cu fraieri cu 530xd mi se pare exagerata tare, am vreo doi prieteni cu 530xd si e o masina foarte buna si ok, iar posesorii nu as putea spune ca sunt fraieri mai deloc, dar deh, vezi ce face invidia din om.
      1. Eu chiar nu stiu cum iti consuma a ta 11 pe motor de 2148... am condus un an de zile un golf 4 1.9 tdi, chipuit (140 cai), si peste 9% in oras nu sarea nici cum (si, dupa cum ziceam in alt thread, eu ii dau in gura aproape constant). Si nu era pompe diuze, era un un motor clasic din anul 2000. Chiar nu pot sa cred ca un motor diesel de generatie noua, de ~2L, consuma 11. Am in fata cartea tehnica de la C-Klasse, luata de la Mercedes de cand am fost la testdrive cu C220-u'. Scrie asa:

      Kraftstoffverbrauch (l / 100 km)

      Innnerorts (Automatikgetriebe): 7.9 - 8.2 (9.1 - 9.2)
      Außerorts (Automatikgetriebe): 4.7 - 4.9 (5.1 - 5.3)

      Acuma tu o sa zici ca acele consumuri afisate in carte sunt bullshit, ca la orice masina iti spune o cifra mai mica decat cea reala. OK, fie. Dar la a mea zice consumul extraurban undeva pe la 6 - 6.5. Eu am scos 5.2. Si, pe langa asta, de la 7.9 cat scrie in carte la C220, si pana la 11 cat zici tu, e cale destul de lunga. Zic eu.

      Si, daca tot m-am deranjat sa caut cartea, iata situatia pentru prietenul nostru C320 (tractiune spate):

      Innnerorts (Automatikgetriebe): 9.2 - 9.5 (10.0 - 10.3)
      Außerorts (Automatikgetriebe): 5.5 - 5.8 (5.9 - 6.2)

      Sa zicem ca papa 12%, nah. Fericit?

      2. Invidia? Nici vorba, nu mi-ar trebui un seria 5. Si nici n-am nevoie, nu fuge de mine un 530, cel putin nu din mers. N-am nevoie sa se uite toate shtoarfele din oras la mine cand merg pe centru, si, @300zxtt chiar daca sunt de acord ca merge bine masina, mi se pare una dintre cele mai urate masini de la BMW, dupa penultimul model de seria 7, bineinteles. Jeremy Clarkson e de acord.

      N-am auzit pe nimeni sa zica "wow, uite un seria 5, ce superb e!", asa cum am auzit de multe ori cand a trecut noul C-Klasse, din partea unor oameni cultzi. Si nu ma lua cu "gusturile nu se discuta", cel putin privita din spate, 5-aru e o masina urata, si cine sustine contrariul o face doar ca sa apere orbeste marca BMW. Dar hai sa fim seriosi, pana si Dumnezeu mai face greseli. Iar BMW nu e Dumnezeu.

      Pe langa asta, din punct de vedere al performantei, sunt mult prea apropiate, diferenta o face soferul. Deci nu stiu cum poti sa afirmi ca e mult peste omologul de la Mercedes. Chiar as vrea sa vad un argument :-)

      Comment


      • #18
        Originally posted by Luc View Post
        Deci nu stiu cum poti sa afirmi ca e mult peste omologul de la Mercedes. Chiar as vrea sa vad un argument :-)
        Am amandoua masinile in fata casei. E320cdi si 530d.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Luc View Post
          din punct de vedere al performantei, sunt mult prea apropiate, diferenta o face soferul.
          Teoretic ,pe hartie asta ....realitatea e alta.

          Comment


          • #20
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Am amandoua masinile in fata casei. E320cdi si 530d.
            Ah ok, credeam ca ziceai de C320, scuze.

            Comment


            • #21
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Am amandoua masinile in fata casei. E320cdi si 530d.
              Colegu m`ai facut curios. Eu fiind fan de E class... da`mi te rog si mie niste argumente cu ce este mult peste 5`ul de la BMW? Multumesc!

              Comment


              • #22
                E mult peste gard 5-ul !!!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cipa View Post
                  Colegu m`ai facut curios. Eu fiind fan de E class... da`mi te rog si mie niste argumente cu ce este mult peste 5`ul de la BMW? Multumesc!
                  Da chiar, e buna intrebarea. Credeam ca E-ul fiind mai mare, e mai lenes asa el... dar:

                  Carfolio.com
                  2005 BMW 530d Automatic:
                  0-100 = 6.8s, 248km/h, 6 cilindri in linie

                  2005 Mercedes-Benz E 320 CDI 7-Automat:
                  0-100 = 6.8s, 250km/h, V6

                  Si, mai e de mentionat ca E-ul e cu 75kg mai GREU decat bmw-ul, si are cu 7 cai mai PUTIN

                  Dupa cum se vede AICI sau AICI, nu fuge nicaieri bmw-ul. Si by the way, in al doilea film arata cum ca E-ul e mai rapid cu 0.1 la 100, si ca are consum de 9.3 :P
                  Last edited by Luc; 09-21-2009, 10:09 AM.

                  Comment


                  • #24
                    QUOTE=Luc;91965]Da chiar, e buna intrebarea. Credeam ca E-ul fiind mai mare, e mai lenes asa el... dar:

                    Carfolio.com
                    2005 BMW 530d Automatic:
                    0-100 = 6.8s, 248km/h, 6 cilindri in linie

                    2005 Mercedes-Benz E 320 CDI 7-Automat:
                    0-100 = 6.8s, 250km/h, V6

                    Si, mai e de mentionat ca E-ul e cu 75kg mai GREU decat bmw-ul, si are cu 7 cai mai PUTIN

                    Dupa cum se vede AICI sau AICI, nu fuge nicaieri bmw-ul. Si by the way, in al doilea film arata cum ca E-ul e mai rapid cu 0.1 la 100, si ca are consum de 9.3 :P[/QUOTE]

                    In testul de pe youtube e varianta mai veche de motorizare, adica 6 in linie. Eu am motorizarea noua, V6 care e superioara vechiului 6L ,iar , in comparatie cu 530d, e mult mai zgomotoasa( mai ales cand e rece) si nu e asa de liniar in acceleratie. Mertul trage exeptional in zona de 2000 pana aproape de 3000 , dupa care nu mai are suflu, pe cand bmw-ul e mult mai liniar, si trage pana la 5000 de ramai blocat in spatarului scaunului. Am facut de cateva ori liniute intre ele si pana aproape de 120-130km/h am fost paraleli,dupa care bmw-ul se tot ducea.La capitolul motorizare, 5-arul e net superior, motorul fiind exceptional de silentios si de rafinat, nu degeaba a castigat atatea premii acest propulsor. 7g-tronic schimba exceptional treptele , fara nici o smucitura( la bmw se mai simte putin dar are si 60.000km peste rulajul Mercedesului) dar nu vad nici un avantaj la viteze mari, nefiind mai economica. Amandoua modelele au 2000rot/min la 140km/h. In mers sportiv, cutia ZF de la bmw e foarte intuitiva, pastreaza treapta de viteza in jurul valorii de cuplu maxim si schimba mai rapid, nu are pauza aia in timpul schimbarii, iar la kick-down instant se duce intr-o treapta inferioara, pe cand la Mercedes e confortabila si atata tot, rapida nu, e doar o chestie de marketing mult laudata cutie 7g-tronic.Vorbind de confort, pot adauga un mare plus la scaunele bavarezei, care sunt cu ani lumina peste fotoliile de pe Mercedes.Am optiunea cu spatar care se indoaie in doua si cu tetiere care se muleaza in jurul gatului si pot spune ca nu am vazut pana acum scaune mai ergonomice si mai mulate in jurul corpului cum am vazut la bmw. Si Mercedes are scaune confortabile, cu o gramada de reglaje, dar nu stai in ele cum stai ca in cele din bmw la care totul e calculat sa-ti fie la indemana.
                    In mers, nu exista diferente la zgomotul interior, amandoua fiind la fel la confortul acustic.
                    .Calitatea Mercedes a scazut considerabil in ultimii 8 ani si asta si-a spus cuvantul la unele piese care au cazut, fiind foarte sensibile la motorina( nu alimentati NICIODATA de la LUK-OIL) si toate de natura electrica sau electronica .Bmw-ul are peste 200.000km si e inca neumblat sub capota motor.Singurul lucru in afara de consumabile au fost curelele care erau obosite. Suspensiile la Mercedes au rezistat fara nici o problema 150.000km nefiind nimic schimbat pe cand la Bmw au fost schimbate bieletele antiruliu si tirantii, asta poate datorita jentilor de 18 cu talon jos. La capitolul stabilitate, regele e bavareza care are o stabilitate EXCEPTIONALA, fiind o placere la condus pe drumuri virajate, dar nu mult timp, pt ca-i apuca senzatia de voma si dureri de cap pe cei din masina . Mercedesul are un ruliu foarte mare si directia nu este asa de precisa .Pe drumuri denivelate, E-classe e mult mai confortabil si asta datorita rotilor pe 16, dar exista un zgomot cand lucreaza suspensiile,pe cand la competie e mai redus poate datorita unei antifonari mai bune. Banuiesc ca daca E-ul era ''incaltat'' tot cu 18, se simteau la fel gropile dar si mai zgomotos ....
                    Spatiul de portbagaj este cam la fel, si dimensiunile masinii sunt cam identice. BMW a facut acel Idrive blamat pe care il poti folosi foarte lejer dupa o saptamana fara probleme si fara sa te iriti. Totul este unde trebuie, dar trebuie invatat. Ma intreb cati dintre cei care blameaza Idrive aici au pus mana vreodata pe acel buton..
                    Sistemul audio de pe Mercedes e Harman Kardon si e superior fata de cele 6 boxe din Bmw.Am numarat in E-classe numai putin de 12 boxe si sunetul e fenomenal de clar.Bmw-ul e dotat cu sistemul clasic audio si chiar se aude binisor.Am fost uimit cand am descoperit un set de boxe exact sub scaunele din fata incastrate in podea.Ele dadeau senzatia de bass din scaune. Nu am auzit cum se aude sistemul Pro logic 7 sa fac o comparatie intre varfurile de gama.Pot spune ca am vizionat niste filme in Mercedes si pot spune ca senzatia audio e exact ca in salile de cinema.
                    La Bmw se poate intrerupe esp-ul, si te poti juca putin cu masina punand-o cu de-a latul in curbe, pe cand la E-classe nu poti face treaba asta, intrand instant electronica in functiune si repune masina pe traiectoria normala. Nu poti pleca in scartait de roti, nu te poti juca facand drifturi, pt ca electronica nu te lasa. La 5-ar esti liber de orice ''frana electronica''.
                    La sistemul de franare ,Mercedes are un avantaj cu SBC-ul, si mi-a placut functia de brake la stop, cand masina sta infranata in D dupa ce ai apasat de doua ori scurt pe pedala de frana si reia daca apesi iar pe frana sau acceleratie dar in regim sportiv, mai bine dozata e pedala bavarezei.

                    Cam astea sunt diferentele descoperite de mine intre cele doua masini.Daca vrei ceva deosebit si foarte sportiv si odihnitor la drum lung, 530d e alegerea perfecta. E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw.Per total, consider seria 5 peste E-classe cam la toate domeniile, inclusiv la confort, pt care era renumit in trecut Mercedes-ul.Cine nu ma crede, pot demonstra tot ce am spus mai sus.
                    E-clasul e Avangard cu toate optiunile care au existat in 2006 iara Bmw-ul e individual cu toate dotarile in afara de pro-logic7 si Head up dislay.
                    Pot spune ca ultimul E-classe care e adevarat ramane w124,cel mai fenomenal E, pe cand asta nou e ......

                    P.S. Am raspuns si colegului CIPA pt intrebarea de mai sus
                    Last edited by 300zxtt; 09-21-2009, 14:32 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      QUOTE=Luc;91965]Da chiar, e buna intrebarea. Credeam ca E-ul fiind mai mare, e mai lenes asa el... dar:

                      Carfolio.com
                      2005 BMW 530d Automatic:
                      0-100 = 6.8s, 248km/h, 6 cilindri in linie

                      2005 Mercedes-Benz E 320 CDI 7-Automat:
                      0-100 = 6.8s, 250km/h, V6

                      Si, mai e de mentionat ca E-ul e cu 75kg mai GREU decat bmw-ul, si are cu 7 cai mai PUTIN

                      Dupa cum se vede AICI sau AICI, nu fuge nicaieri bmw-ul. Si by the way, in al doilea film arata cum ca E-ul e mai rapid cu 0.1 la 100, si ca are consum de 9.3 :P
                      In testul de pe youtube e varianta mai veche de motorizare, adica 6 in linie. Eu am motorizarea noua, V6 care e superioara vechiului 6L ,iar , in comparatie cu 530d, e mult mai zgomotoasa( mai ales cand e rece) si nu e asa de liniar in acceleratie. Mertul trage exeptional in zona de 2000 pana aproape de 3000 , dupa care nu mai are suflu, pe cand bmw-ul e mult mai liniar, si trage pana la 5000 de ramai blocat in spatarului scaunului. Am facut de cateva ori liniute intre ele si pana aproape de 120-130km/h am fost paraleli,dupa care bmw-ul se tot ducea.La capitolul motorizare, 5-arul e net superior, motorul fiind exceptional de silentios si de rafinat, nu degeaba a castigat atatea premii acest propulsor. 7g-tronic schimba exceptional treptele , fara nici o smucitura( la bmw se mai simte putin dar are si 60.000km peste rulajul Mercedesului) dar nu vad nici un avantaj la viteze mari, nefiind mai economica. Amandoua modelele au 2000rot/min la 140km/h. In mers sportiv, cutia ZF de la bmw e foarte intuitiva, pastreaza treapta de viteza in jurul valorii de cuplu maxim si schimba mai rapid, nu are pauza aia in timpul schimbarii, iar la kick-down instant se duce intr-o treapta inferioara, pe cand la Mercedes e confortabila si atata tot, rapida nu, e doar o chestie de marketing mult laudata cutie 7g-tronic.Vorbind de confort, pot adauga un mare plus la scaunele bavarezei, care sunt cu ani lumina peste fotoliile de pe Mercedes.Am optiunea cu spatar care se indoaie in doua si cu tetiere care se muleaza in jurul gatului si pot spune ca nu am vazut pana acum scaune mai ergonomice si mai mulate in jurul corpului cum am vazut la bmw. Si Mercedes are scaune confortabile, cu o gramada de reglaje, dar nu stai in ele cum stai ca in cele din bmw la care totul e calculat sa-ti fie la indemana.
                      In mers, nu exista diferente la zgomotul interior, amandoua fiind la fel la confortul acustic.
                      .Calitatea Mercedes a scazut considerabil in ultimii 8 ani si asta si-a spus cuvantul la unele piese care au cazut, fiind foarte sensibile la motorina( nu alimentati NICIODATA de la LUK-OIL) si toate de natura electrica sau electronica .Bmw-ul are peste 200.000km si e inca neumblat sub capota motor.Singurul lucru in afara de consumabile au fost curelele care erau obosite. Suspensiile la Mercedes au rezistat fara nici o problema 150.000km nefiind nimic schimbat pe cand la Bmw au fost schimbate bieletele antiruliu si tirantii, asta poate datorita jentilor de 18 cu talon jos. La capitolul stabilitate, regele e bavareza care are o stabilitate EXCEPTIONALA, fiind o placere la condus pe drumuri virajate, dar nu mult timp, pt ca-i apuca senzatia de voma si dureri de cap pe cei din masina . Mercedesul are un ruliu foarte mare si directia nu este asa de precisa .Pe drumuri denivelate, E-classe e mult mai confortabil si asta datorita rotilor pe 16, dar exista un zgomot cand lucreaza suspensiile,pe cand la competie e mai redus poate datorita unei antifonari mai bune. Banuiesc ca daca E-ul era ''incaltat'' tot cu 18, se simteau la fel gropile dar si mai zgomotos ....
                      Spatiul de portbagaj este cam la fel, si dimensiunile masinii sunt cam identice. BMW a facut acel Idrive blamat pe care il poti folosi foarte lejer dupa o saptamana fara probleme si fara sa te iriti. Totul este unde trebuie, dar trebuie invatat. Ma intreb cati dintre cei care blameaza Idrive aici au pus mana vreodata pe acel buton..
                      Sistemul audio de pe Mercedes e Harman Kardon si e superior fata de cele 6 boxe din Bmw.Am numarat in E-classe numai putin de 12 boxe si sunetul e fenomenal de clar.Bmw-ul e dotat cu sistemul clasic audio si chiar se aude binisor.Am fost uimit cand am descoperit un set de boxe exact sub scaunele din fata incastrate in podea.Ele dadeau senzatia de bass din scaune. Nu am auzit cum se aude sistemul Pro logic 7 sa fac o comparatie intre varfurile de gama.Pot spune ca am vizionat niste filme in Mercedes si pot spune ca senzatia audio e exact ca in salile de cinema.
                      La Bmw se poate intrerupe esp-ul, si te poti juca putin cu masina punand-o cu de-a latul in curbe, pe cand la E-classe nu poti face treaba asta, intrand instant electronica in functiune si repune masina pe traiectoria normala. Nu poti pleca in scartait de roti, nu te poti juca facand drifturi, pt ca electronica nu te lasa. La 5-ar esti liber de orice ''frana electronica''.
                      La sistemul de franare ,Mercedes are un avantaj cu SBC-ul, si mi-a placut functia de brake la stop, cand masina sta infranata in D dupa ce ai apasat de doua ori scurt pe pedala de frana si reia daca apesi iar pe frana sau acceleratie dar in regim sportiv, mai bine dozata e pedala bavarezei.

                      Cam astea sunt diferentele descoperite de mine intre cele doua masini.Daca vrei ceva deosebit si foarte sportiv si odihnitor la drum lung, 530d e alegerea perfecta. E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw.Per total, consider seria 5 peste E-classe cam la toate domeniile, inclusiv la confort, pt care era renumit in trecut Mercedes-ul.Cine nu ma crede, pot demonstra tot ce am spus mai sus.
                      E-clasul e Avangard cu toate optiunile care au existat in 2006 iara Bmw-ul e individual cu toate dotarile in afara de pro-logic7 si Head up dislay.
                      Pot spune ca ultimul E-classe care e adevarat ramane w124,cel mai fenomenal E, pe cand asta nou e ......

                      P.S. Am raspuns si colegului CIPA pt intrebarea de mai sus[/QUOTE]

                      Bun... s-au inteles lucrurile,
                      -si totusi am si eu o intrebare
                      Dece mai tzii Mercedesul, daca BMW este superior si relativ egal ca si pret si intretinere?
                      -de ce nu il dai si sa achizitionezi un BMW 4x4 sau o sportiva seria 6 ?
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Dece mai tzii Mercedesul, daca BMW este superior si relativ egal ca si pret si intretinere?
                        -de ce nu il dai si sa achizitionezi un BMW 4x4 sau o sportiva seria 6 ?
                        E al fratelui meu si e de vanzare.

                        Comment


                        • #27
                          Iar in legatura cu masina mea, la drum lung am scos 5.5L\100km, iar in oras 11 litri, asta e. Si chiar asa iese consumul, daca crezi tu ca un motor de 3000 scoate 12 litri in oras, sa fii sanatos, dar eu zic sa mergi cu ceva mai multe masini cu motoare de 3000 - 3200 si sa vezi consumul atunci ca din cate observ aberezi destul de mult si in necunostiinta de cauza (si sa nu ma iei cu texte cum ca te-ai plimbat cu avionul cu motor de 3000 pentru ca daca o faceai, stiai cat e un consum normal in oras in ROMANIA la un motor de 3000)

                          Comment


                          • #28
                            Merci colegu` 300zxtt pt raspuns... Cand imi prezinti si mie bijuteriile astea 2 sa vada si ochiu` meu in realitate (daca se poate si nu este deranj bineinteles) ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dj_rzn View Post
                              Iar in legatura cu masina mea, la drum lung am scos 5.5L\100km, iar in oras 11 litri, asta e. Si chiar asa iese consumul, daca crezi tu ca un motor de 3000 scoate 12 litri in oras, sa fii sanatos, dar eu zic sa mergi cu ceva mai multe masini cu motoare de 3000 - 3200 si sa vezi consumul atunci ca din cate observ aberezi destul de mult si in necunostiinta de cauza (si sa nu ma iei cu texte cum ca te-ai plimbat cu avionul cu motor de 3000 pentru ca daca o faceai, stiai cat e un consum normal in oras in ROMANIA la un motor de 3000)
                              Colegu, motoarele diesel de generatie noua au un consum de nu-ti vine sa crezi.Un C-classe C320cdi nu o sa consume mai mult de 12L100/h in oras (exceptand Bucurestiul, ca ala nu e oras-e un cosmar) si asta pe pariu. Si pot spune ca E320cdi consuma maxim 13L pe proba, fiind si mai greu decat C-classe.

                              Originally posted by cipa View Post
                              Merci colegu` 300zxtt pt raspuns... Cand imi prezinti si mie bijuteriile astea 2 sa vada si ochiu` meu in realitate (daca se poate si nu este deranj bineinteles) ?
                              Cand vrei si la orice ora.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 300zxtt View Post
                                QUOTE=Luc;91965]Da chiar, e buna intrebarea. Credeam ca E-ul fiind mai mare, e mai lenes asa el... dar:

                                Carfolio.com
                                2005 BMW 530d Automatic:
                                0-100 = 6.8s, 248km/h, 6 cilindri in linie

                                2005 Mercedes-Benz E 320 CDI 7-Automat:
                                0-100 = 6.8s, 250km/h, V6

                                Si, mai e de mentionat ca E-ul e cu 75kg mai GREU decat bmw-ul, si are cu 7 cai mai PUTIN

                                Dupa cum se vede AICI sau AICI, nu fuge nicaieri bmw-ul. Si by the way, in al doilea film arata cum ca E-ul e mai rapid cu 0.1 la 100, si ca are consum de 9.3 :P
                                In testul de pe youtube e varianta mai veche de motorizare, adica 6 in linie. Eu am motorizarea noua, V6 care e superioara vechiului 6L ,iar , in comparatie cu 530d, e mult mai zgomotoasa( mai ales cand e rece) si nu e asa de liniar in acceleratie. Mertul trage exeptional in zona de 2000 pana aproape de 3000 , dupa care nu mai are suflu, pe cand bmw-ul e mult mai liniar, si trage pana la 5000 de ramai blocat in spatarului scaunului. Am facut de cateva ori liniute intre ele si pana aproape de 120-130km/h am fost paraleli,dupa care bmw-ul se tot ducea.La capitolul motorizare, 5-arul e net superior, motorul fiind exceptional de silentios si de rafinat, nu degeaba a castigat atatea premii acest propulsor. 7g-tronic schimba exceptional treptele , fara nici o smucitura( la bmw se mai simte putin dar are si 60.000km peste rulajul Mercedesului) dar nu vad nici un avantaj la viteze mari, nefiind mai economica. Amandoua modelele au 2000rot/min la 140km/h. In mers sportiv, cutia ZF de la bmw e foarte intuitiva, pastreaza treapta de viteza in jurul valorii de cuplu maxim si schimba mai rapid, nu are pauza aia in timpul schimbarii, iar la kick-down instant se duce intr-o treapta inferioara, pe cand la Mercedes e confortabila si atata tot, rapida nu, e doar o chestie de marketing mult laudata cutie 7g-tronic.Vorbind de confort, pot adauga un mare plus la scaunele bavarezei, care sunt cu ani lumina peste fotoliile de pe Mercedes.Am optiunea cu spatar care se indoaie in doua si cu tetiere care se muleaza in jurul gatului si pot spune ca nu am vazut pana acum scaune mai ergonomice si mai mulate in jurul corpului cum am vazut la bmw. Si Mercedes are scaune confortabile, cu o gramada de reglaje, dar nu stai in ele cum stai ca in cele din bmw la care totul e calculat sa-ti fie la indemana.
                                In mers, nu exista diferente la zgomotul interior, amandoua fiind la fel la confortul acustic.
                                .Calitatea Mercedes a scazut considerabil in ultimii 8 ani si asta si-a spus cuvantul la unele piese care au cazut, fiind foarte sensibile la motorina( nu alimentati NICIODATA de la LUK-OIL) si toate de natura electrica sau electronica .Bmw-ul are peste 200.000km si e inca neumblat sub capota motor.Singurul lucru in afara de consumabile au fost curelele care erau obosite. Suspensiile la Mercedes au rezistat fara nici o problema 150.000km nefiind nimic schimbat pe cand la Bmw au fost schimbate bieletele antiruliu si tirantii, asta poate datorita jentilor de 18 cu talon jos. La capitolul stabilitate, regele e bavareza care are o stabilitate EXCEPTIONALA, fiind o placere la condus pe drumuri virajate, dar nu mult timp, pt ca-i apuca senzatia de voma si dureri de cap pe cei din masina . Mercedesul are un ruliu foarte mare si directia nu este asa de precisa .Pe drumuri denivelate, E-classe e mult mai confortabil si asta datorita rotilor pe 16, dar exista un zgomot cand lucreaza suspensiile,pe cand la competie e mai redus poate datorita unei antifonari mai bune. Banuiesc ca daca E-ul era ''incaltat'' tot cu 18, se simteau la fel gropile dar si mai zgomotos ....
                                Spatiul de portbagaj este cam la fel, si dimensiunile masinii sunt cam identice. BMW a facut acel Idrive blamat pe care il poti folosi foarte lejer dupa o saptamana fara probleme si fara sa te iriti. Totul este unde trebuie, dar trebuie invatat. Ma intreb cati dintre cei care blameaza Idrive aici au pus mana vreodata pe acel buton..
                                Sistemul audio de pe Mercedes e Harman Kardon si e superior fata de cele 6 boxe din Bmw.Am numarat in E-classe numai putin de 12 boxe si sunetul e fenomenal de clar.Bmw-ul e dotat cu sistemul clasic audio si chiar se aude binisor.Am fost uimit cand am descoperit un set de boxe exact sub scaunele din fata incastrate in podea.Ele dadeau senzatia de bass din scaune. Nu am auzit cum se aude sistemul Pro logic 7 sa fac o comparatie intre varfurile de gama.Pot spune ca am vizionat niste filme in Mercedes si pot spune ca senzatia audio e exact ca in salile de cinema.
                                La Bmw se poate intrerupe esp-ul, si te poti juca putin cu masina punand-o cu de-a latul in curbe, pe cand la E-classe nu poti face treaba asta, intrand instant electronica in functiune si repune masina pe traiectoria normala. Nu poti pleca in scartait de roti, nu te poti juca facand drifturi, pt ca electronica nu te lasa. La 5-ar esti liber de orice ''frana electronica''.
                                La sistemul de franare ,Mercedes are un avantaj cu SBC-ul, si mi-a placut functia de brake la stop, cand masina sta infranata in D dupa ce ai apasat de doua ori scurt pe pedala de frana si reia daca apesi iar pe frana sau acceleratie dar in regim sportiv, mai bine dozata e pedala bavarezei.

                                Cam astea sunt diferentele descoperite de mine intre cele doua masini.Daca vrei ceva deosebit si foarte sportiv si odihnitor la drum lung, 530d e alegerea perfecta. E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw.Per total, consider seria 5 peste E-classe cam la toate domeniile, inclusiv la confort, pt care era renumit in trecut Mercedes-ul.Cine nu ma crede, pot demonstra tot ce am spus mai sus.
                                E-clasul e Avangard cu toate optiunile care au existat in 2006 iara Bmw-ul e individual cu toate dotarile in afara de pro-logic7 si Head up dislay.
                                Pot spune ca ultimul E-classe care e adevarat ramane w124,cel mai fenomenal E, pe cand asta nou e ......

                                P.S. Am raspuns si colegului CIPA pt intrebarea de mai sus[/QUOTE]

                                Mai dute in lumea ta cu bmw-urile tale cu tot ca ti-a trebuit o pagina intreaga sa explici...nu te mai oftica atata....ti-a dat ceva date concrete cu timpi 0-100km/h si viteza maxima....te-ai mai luat si cu mine pe alt post la discutii ce bune sunt bmw-urile ca rup orice MERCEDES si baliverne din astea...si imi pare rau ca ai un Mercedes in fata casei...nu esti demn de el...fan de bmw ce esti....hai pa

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF