Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sunt indecis

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt indecis

    Vreau niste sfaturi pro si contra pentru C180 w202 de la cei care au sau au avut o astfel de masina.
    Consuma mult si asta ma face sa ma gandesc daca sa o mai tin.eu fac 20000km pe an din care cel putin jumate in oras.Cu 14 litri la suta ,consum in oras cheltui pe benzina la fel ca altii cu masini de 250cp .
    Astept cat mai multe replici.

  • #2
    Loganul cu motor de 1,4 ia tot atat. Matizul cu motor de 900 cmc ia jumatate, adica vreo 7 litri daca nu si mai bine. Evident, consumuri in oras. Ti se pare mai rentabil un Logan sau un Matiz?

    Comment


    • #3
      Care 14%? Eu inca nu am reusit consumul asta.Fac chiar mult drumuri scurte in oras dar si exterior, si ii dau gaz nu gluma ,de multe ori 5-6000 de turatii,si las mult motorul pornit cand ma opresc, pt muzica si tot nu am ajuns la 14%.
      Cum ai facut consumul,cum ai ajuns la concluzia 14%?


      Incearca si da search/cauta si mai gasesti vreo 4 topicuri "turatie optima...consum c180".
      Last edited by adibotormedias; 02-22-2009, 15:23 PM.

      Comment


      • #4
        14? Eu cu 65 litri am facut fix 813 km. Cu un c 180 din 1993.

        Comment


        • #5
          Poate consuma si 14..nu e o regula.Depinde de sofer si de cat de intreaga e masina.
          Eu recomand c200....cutie automata.Nu ca am eu.Mi se pare o masina mai sanatoasa decat 180`u....si cutia daca e in mintile ei,isi face toti banii!
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Maurice , totul e in functie de ce ti doresti tu , daca la drum lung si in oras iti doresti un cosum mic sa nu te rupa la buzunar iti iei ceva pe masura de preferat un disel, daca vrei un confort acceptabil , stabilitate si siguranta ramai cu C ul dar nah dupa ce ai spus si in alte posturi nu prea te incanta C ul , e lenes consuma deci nush ce conteaza parerile noastre doar nu o s o tii pt noi , te gandesti la tine in primul rand.
            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

            Comment


            • #7
              Vreau si pareri despre fiabilitate.Care sant slabiciunile si care punctele forte.Consumul hai sa-l lasam deoparte.
              Sincer ce imi place la ea este cum sta pe curbe cand e uscat afara.Dar vreau sa aflu cum se comporta in timp....

              Comment


              • #8
                Originally posted by florineasca View Post
                Loganul cu motor de 1,4 ia tot atat. Matizul cu motor de 900 cmc ia jumatate, adica vreo 7 litri daca nu si mai bine. Evident, consumuri in oras. Ti se pare mai rentabil un Logan sau un Matiz?
                Matizul ia 9-9,5 % in oras ( 7% scrie in carte )...
                Mercedes CL 200 Kompressor
                Mercedes C 180 Kompressor

                Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                Comment


                • #9
                  Tot 14 % imi lua si mie, clima pornita desigur mereu.
                  Decat motor de 1800, mai bine 2800, macar ai aproape 200 de cai la un consum apropiat cred.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by maurice View Post
                    Vreau si pareri despre fiabilitate.Care sant slabiciunile si care punctele forte.Consumul hai sa-l lasam deoparte.
                    Sincer ce imi place la ea este cum sta pe curbe cand e uscat afara.Dar vreau sa aflu cum se comporta in timp....
                    Fiabilitatea e aproape aceeasi la motoarele MB, adica fff buna. Andurantza (in timp), e mai mare cu cat motorul e mai mare. De ce? Deoarece un motor mai mare (cuplu mai mare) va fi mai putin solicitat in ture mari (consum ridicat in ture).
                    Mica diferenta de consum o vei aprecia la un motor mare - andurantza. Ex.: w202 180, 200, 220 si 280 au afara acelasi consum (dat de carte), iar in oras 280 are cu 1 litru mai mult ca celelalte 3 surate. Asa parca da cartea de exploatare.
                    Dar un motor mare te ajuta la depasiri 'la mustata'. Atunci nu te va mai interesa consumul, poate fi 50%. Conteaza ca 'in scurt sa te scoata'.
                    Dar cel mai bine ar fi sa cauti sa te dai cu toate cele 4 motoare (benzina).
                    Asa cum faci tu e cel mai bine, dar e bine sa asculti pareri (nu sfaturi).
                    Off-topic: eu acum o luna am dat w203 200cdi pt BMW 525d. De o saptamana ma tot zbat sa dau BMW-ul pt w211 270cdi. Crede-ma: MB-ul chiar nu are legatura cu nici o alta masina, chiar daca alta 'trage mai tare'. Si eu am fost 'indecis'. Acum stiu fff bine ce ce vreau.
                    Succes in alegerea ce o faci!!! (dar MB sa fie)
                    Last edited by zang; 02-23-2009, 09:57 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am achizitionat C180 in iulie 2008 cu 195000 km la bord si de atunci am facut vreo 17000 fara nici cea mai mica problema.N-as putea sa spun cum trage un motor de 220 sau 280 ( cred ca bine )dar cu ceva costuri mai mari (ma refer aici si la taxe :asigurare impozit etc).Dar daca nu-ti doresti performante cred ca 180 e suficient.Am mai mers cu un S 320 dar deja e alta clasa alte cerinte.Pe ansamblu sunt multumit deocamdata de C 180 mai ales ca arata dupa 15 ani ca si noua.In afara unui demaraj un pic mai lent merge apoi suficient de bine (am mers cu 190).

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu ce ziceti voi cu demarajul lent , depinde si cum au fost intretinute motoarele voastre si cu au fost ''jarite'' , dar C ul meu rupe , eu zic ca mai conteaza si ''chestia'' aia din spatele volanului, toate persoanele care au fost plimbate de mine si le am demonstrat ce poate au ramas impresionate(demaraj , stabilitate , slalom printre masini , franare , sunet tobe care e stok, sunet motor,toate au un rol important in stabilirea calitatii unei masini nu doar liniutele de la semafor sa vezi cat poate, iar din situatii ''mustata'' m a scos de multe ori la drum lung in depasiri tre sa stii s o calci ) si toti au masini mai bune si cu mai multi cai.
                        Last edited by Lucian A; 02-23-2009, 20:21 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                        Comment


                        • #13
                          Si asta care il am eu arata ca nou.Nu are rugina deloc si vopseaua luceste.A fost tinut in garaj si scs din pasti in craciun la plimbare.la 100000km are inca filtrul de aer ala original.Nu a schimbat baba nimic la ea .Motorul merge bine,si arata ca nou.Nu are nici urma de oxizi pe el.
                          Ma repet,vreau sa stiu slabiciunile modelului.Nu a spus nimeni nimic pana acum.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by maurice View Post
                            la 100000km are inca filtrul de aer ala original.Nu a schimbat baba nimic la ea.
                            Maurice, ti`as recomanda sa`i schimbu filtrul de aer cat mai repede. La 100.000 km ar fi trebuit sa fi schimbat fitrul de aer de cel putin 3 ori. La fel si cel de benzina si cel de polen (daca are AC). Eu ti`as recomanda sa`i schimbi toate fluidele si filtrele cat mai repede. Daca baba (dupa cum spui tu) nu a schimbat filtrul de aer in 100.000 km, e posibil ca nici alte schimburi care ar fi trebuit sa fie facute, sa le fi trecut cu vederea.
                            Spor!
                            Mercedes-Benz W202 C180, 122 HP - 1996 - Tourmaline Green Metallic
                            Ford Mondeo 1.8TD Wagon, MK II, 90 HP - 1998 - Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              A schimbat doar lichidul de frana acu vreo 2 ani.Restul nu scrie in cartea service.Deci inseamna ca nu le-a schimbat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF