Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

As schimba w203 200cdi cu c320

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As schimba w203 200cdi cu c320

    Va rog ceva sfaturi, pareri: pro, contra pt un schimb ce vreau sa il fac cu al meu w203 200cdi 2002, contra w203 320 benzina din 2000.
    A mea 225k, cealalta 172k. Eu am adus-o acum 4 luni din Franta, 320-ul e cumparata din Romania, deci 8 ani pe drumuri de rahat.
    Mai iau si ceva cash, vreo 2500-3000.
    Ma gandesc: oare se merita? Aud numai pareri extreme: ori ca "niciodata, consum, impozit, an, etc", ori: "face si cap/cap".
    Va intreb pe voi, cei care sunte-ti 'direct pe problema', ce ar trebui sa tin seama, ce sa verific, la ce sa fiu atent???
    Ma refer la probleme de motor si cutie (tiptronic), ca in rest am vazut dotari la greu fata de classic.

  • #2
    Motor si cutie sint OK. Daca nu ma insel motorul e acelasi ca si al meu. FFF bun.
    Eu zic ia-o. Sa vezi diferentza de putere. Masina nene.
    Ma mir cum impinge motorul asta hardughia mea de 2 tone, d-apai un C class.....
    Cu consumul te obisnuiesti....compenseaza dotarile...
    Daca ai masina pentru sufletelul tau....ia-o imediat

    Comment


    • #3
      Intradevar, dotari super: navi mare, trapa, piele scaune cu memorii, jante de 17 cu pneuri 225, ce sa mai... de toate. Consumul la intins pana in 130-140 zice ca sta in 10l/100km. Sa fie oare numai atata, ca de putere si cuplu are si in mod sigur dezvolta cai doar daca ii hraneshti.

      Comment


      • #4
        Pai la viteza asta, motor echivalent ia meleu meu cam 12-13 afara cred....e credibil 10 la C-eu , avand in vedere ca are 500 kg mai putin si un coeficient aerodimamic mult mai bun.
        Raman la parerea mea...ia-o. C class 200 cdi am avut si eu tot din Franta. Benzinele au de obicei km reali si mult mai putini.

        Comment


        • #5
          Depinde la ce foloseshti mashina... Daca nu te intereseaza aspectele ce privesc darile, atunci totul se simplifica. Ishi spun cuvintul dotarile, starea generala a mashinii si daca mai iei si un ban diferentza, e perfect. Motorul 112 este, intr-adevar, un motor bun, nitzel cam mare pentru caroseria pe care o poarta, de aceea ofera ceva performantza. Acum, daca eshti genul de semi-pensionar la volan, are sens schimbul numai pentru diferentza de dotari. Personal, sint fan benzina, m-ash cupla la combinatzie, iar din punct de vedere strict tehnic, prefer benzina unui cedei, la care intretzinerea este nitzel mai sus (vezi injectorul care pica, pompa de inalte bashinoasa si alte penisuri captive...).

          Comment


          • #6
            Eu am Clk 320 si motorul ma incanta de fiecare data cand bag piciorul mai hotarat in acceleratie! Are fortza nene !
            De dotari ce sa mai zic....nu se compara cu c 200 cdi...
            Ia-o daca e in stare buna .... consumul mai ridicat este perfect justificat

            Comment


            • #7
              Multzam tuturor de sfaturi, ma ajuta sa ma decid. Personal as face schimbul pe loc, dar mai ascult niste pareri. De ce? Ma 'sperie' faptul ca e relativ greu de dat, in rest... motorul... e dragoste la prima vedere...!
              Cat despre impozit, shtim destui cum sa il 'fentam'... cat de cat legal.
              In rest starea masinii e foarte buna, zgariata doar pe la spoilere, ca o conduce o fata. Dar si zdrangane, ca de: 8 ani de Romania cu jenti de 17.
              O sa fiu plecat in Braila, apoi poate pun si ceva poze cu acaretu'.

              Comment


              • #8
                M-am hotarat. Deoarece nu a mars combinatia, am schimbat, cu ceva avantaj (2000 epuroi), la 'concurenta'. Am luat 525 D, 2003 inscris. Nu am mai tzinut w203 c200cdi, doar datorita spatziului cam mic si a puterii nesatisfacatoare. Intotdeauna am avut motoare mari, deaceea am facut asa schimb Acum voi cauta sa iau w124 ori w140 benzinare. Cred ca voi incerca chiar pe forum sa vand sau sa schimb (mai degraba) masina de teren pt un benzinar.
                Multumesc de sfaturi!
                Se poate inchide de catre moderator.
                Toate cele bune!!!

                Comment


                • #9
                  Hm...un final nefericit. Cand mi-am achizitionat C-ul aveam ca varianta in Germania, mult mai aproape un 525 cu cutie automata, cu jenti pe 17 si portbagajul plin de boxe. Pretul era sub cel cu care am luat MB-ul. Daca maine ar trebui sa schimb trei trenuri (din care sa pierd unul) sa stiu ca ajung prea tarziu ca sa-mi scot numere si ca atare sa dorm in masina intr-un oras pe care nu-l cunosc si intr-o tara a carei limba o vorbesc vai si-amar...as face-o cu drag, pentru Mercedes.
                  Nici macar nu ma pot lauda cu nu stiu ce dotari sau motor, insa am luat o masina buna la un pret bomba si asta doar pentru ca m-am incapatanat ca vreau Mercedes si ca pentru asta am mers in Germania...bine am facut.
                  In final am reusit sa-mi scot si numerele si sa fac cumparaturi si sa ajung acasa a doua zi dimineata.
                  V-am spus o poveste off-topic despre pasiunea mea care m-a ajutat sa cumpar un C-class sport din 95 in stare foarte buna (caroserie super, motor ok).
                  Ma intreb la cine o fi ajuns respectivul BMW...
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Tot respectul pt aceasta pasiune, adevarata. Mai tot timpul am avut o motocicleta (desi acum am doua) si minim o masina Mercedes. Atunci cand nu am avut un Mercedes (ca si in momentul de fata), mi-am zis ca urmatoarea e sigur un MB. Imi place sa vad 'tzinta' de pe capota, elegantza si prestantza unui MB. Neavand bani pt un w211 minim 270cdi, am ales w203. Misto masina, dar eu am 1,82 si 95 kg si nu prea m-am simtit in largul meu in w203. In rest nu am ce sa ii reprosez. Ba da: lipsa de putere. Din 1999 merg pe 2 roti si imi place sa merg agresiv, pe viteziste. Crede-ma ca nu ma pot obisnui cu 200 D sau 200 cdi. Ultimul MB avea 300 D, un w124 si cat de cat ma 'satura', ca putere. Ca si confort, calitate/pret si bineinteles durabilitate, ador w124. La polul opus pun masinile supra incarcate de calculatoare, electronica, etc. Ma deranjeaza faptul sa am o masina cu pompa rotativa, prefer pe cea in linie si o recomand. Imi place tehnica rudimentara, 'din topor'.
                    Off-topic: am un Daihatsu Rocky de 2,8 td intercooler pe care l-am modificat pt teren. Ador la el: puntzile rigide, arcuri lamelare, directia prin omocinetice, am mers cu el prin noroaie si apa de peste 1,3 m. Nu s-a oprit, 'nu a zis' ca nu porneste - merge indiferent de conditii.
                    Acest schimb ce l-am facut a fost cu 'mare strangere de inima', dar am vrut totusi o masina mai... 'de dupa 2000'. Asta pt ca nu mai sunt de acord cu Mercedes mai sus de w124. Sunt adeptul reparatiilor si intretinerii facute de mine. Si cand merg sa schimb uleiul la vreo firma nu pot sa nu ma bag in groapa sa ma uit pe sub ea daca e totul ok si sa vad ce face ala pe acolo. Nu prea se mai poate la cele 'mai noute'. Trebe musai un laptop si alte cele.
                    Urmatoarea va fi w124 sau w140.

                    RESPECT !!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF