Salutare,
Am decis sa fac un upgrade. Clasa castigatoare este C.
Am gasit un C 200K break Automata din 2004 in Germania la 5000 euro cu Navigatie, clima, scaune incalzite, ... si instalatie LPI (un fel de LPG de care eu n-am mai auzit pana acum).
Proprietarul (neamt) este privat, masina pare foarte bine intretinuta - a incaltat-o cu anvelope Michelin. Dar omul spune ca are aprins Check engine de 6 luni. El declara ca nu a mai folosit instalatia LPI Gas de atunci, crezand ca de la aceasta instalatie i s-a aprins becul martor.
Intrebarea mea: oare chiar asa o fi? sau poate sa fie martotul aprins de la alte cauze?
Intreb pentru ca am vazut foarte multe anunturi cu clasa C de dupa 2000 incoace cu preturi pornind de la 2000 euro. Am cautat ceva putin mai scump ca sa nu iau chiar ce-i mai ieftin imbracat in "chilipir".
Ca parere aveti de Check engine-ul aprins? Cat de mari sunt riscurile?
Am decis sa fac un upgrade. Clasa castigatoare este C.
Am gasit un C 200K break Automata din 2004 in Germania la 5000 euro cu Navigatie, clima, scaune incalzite, ... si instalatie LPI (un fel de LPG de care eu n-am mai auzit pana acum).
Proprietarul (neamt) este privat, masina pare foarte bine intretinuta - a incaltat-o cu anvelope Michelin. Dar omul spune ca are aprins Check engine de 6 luni. El declara ca nu a mai folosit instalatia LPI Gas de atunci, crezand ca de la aceasta instalatie i s-a aprins becul martor.
Intrebarea mea: oare chiar asa o fi? sau poate sa fie martotul aprins de la alte cauze?
Intreb pentru ca am vazut foarte multe anunturi cu clasa C de dupa 2000 incoace cu preturi pornind de la 2000 euro. Am cautat ceva putin mai scump ca sa nu iau chiar ce-i mai ieftin imbracat in "chilipir".
Ca parere aveti de Check engine-ul aprins? Cat de mari sunt riscurile?
Comment