Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Mercedes C-Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Este gresit pe wikipedia. C220 are un sigur turbo. Motorul om651 ca si bloc este acelasi pt c200 c220 c250, diferentele fiind la injectoare, turbine si altele. C250 are 2 turbo secventiale adica twinturbo, una pt low rpm alta pt plaja superioara.
    Pt w204 c200 si c220 este o singura turbina si anume Garret gtb1752b.
    La w205 cred ca c220 este twinturbo.

    Comment


    • #32
      Nu vreau sa te contrazic pentru ca nu am vazut un motor 220 cdi euro 5 ca sa fiu sigur dar din ce apare pe net ar fi biturbo:

      Comment


      • #33
        Codul de turbo postat de tine este pentru om646 euro 4.
        Scuze de off topic.
        Revenind la subiect cele 2 masini prezentate sunt echipate cu motoare diferite.
        Eu as merge clar pe varianta celei mai noi.
        Spor la achizitie

        Comment


        • #34
          Masinile prezentate de el au acelasi motor si ambele sunt single turbo. C220-ul are twinturbo decat pe w205 care este euro6. W204 este maxim euro5. Am studiat linkuk pus de tine si scrie clar aceste aspecte. Mersi pentru el.

          Comment


          • #35
            Nu vreau sa fiu rautacios desi sincer sunt tentat sa te jignesc pentru simplu fapt ca fara nici un argument sustii niste aberatii.
            Sunt 2 motoare diferite:
            -om646 2148 cm3,136 cp,270 nm
            -om651 2143 cm3,136 cp 360 nm
            In alta ordine de idei din link-ul pus de mine ai citit ce ai vrut.Scria pe undeva pe acolo ca doar cel transversal de 125 kw este cu o singura turbina si aveai scris si de ce au procedat asa.
            Cat despre c 220 cdi euro 5 este biturbo:

            Comment


            • #36
              Eu ma refeream la c220 ca are un singur turbo in versiunea euro5. Twinturbo este doar euro6. Peste partea asta nu ti-a convenit sa o aprobi desi banuiesc ca ti-ai dat seama ca ai gresit.
              Asa e, acum vad ca c200-le postat de el este euro4 deci nu are 651 pe el. Insa contradictia noastra pornise de la faptul ca ai zis ca pe w204 , c220 are twinturbo ceea ce e fals. Asa ca nu te grabi sa ma jignesti.

              Comment


              • #37
                Ultimul link da datele gresit. Penultimul tau link cel cu pdf-ul este corect, de unde ti-am si specificat datele.
                Daca insisti cu ce sustii, punem un pariu si maine intreb vecinul meu care lucreaza la Tiriac si rog sa se informeze ca sa eliminam suspiciunea.

                Comment


                • #38
                  Eu stiu ca are 4 turbine.Doua la motor si doua in portbagaj de rezerva.Ce legatura or avea turbinele cu postul,nu vad !Ati transformat sfaturile de achizitie in polemica turbinelor !
                  Revenind la post,va dati toti seama ce minunatie de masina este cea rulata numai in oras,mai ales pentru inventia numita DPF.
                  Last edited by robertino; 08-02-2015, 21:42 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Da asa este nu s-a copiat tot linkul.Poti intra insa pe site-ul respectiv si sa selectezi w 204 220 cdi din anul 2010 si sa cauti acolo.Sunt date tehnice destul de complexe.Cat despre pariu sunt total deacord.Ca si miza mi-as dori interiorul acela maro al masinii tale.
                    Lasand gluma laoparte multi din oamenii cate lucreaza in reprezentante nu sunt chiar informati.Cel putin cei din showroom sunt paraleli cu ce inseamna specificatii tehnice(nu toti)
                    Daca iti dau ce am primit eu pe mail ca dotari pentru masina pe care am cumparat-o de la un dealer Mercedes (inainte sa o cumpar)te apuca durerea de cap.
                    Last edited by Cosmynryo; 08-02-2015, 21:45 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Vecinul e chiar mecanic, referitor la cei din showroom, aia stiu dotarile pe de rost, atat. Discutam pe pm mai bine.
                      Asa e , colegul are dreptate ca am deviat grav. Cu scuzele de rigoare, revenind la topic, cred ca se poate verifica cu starul ce grad de incarcare are dpf-ul. Oricum as prefera o masina care sa fi circulat mai mult extraurban. Dar na, pentru sh-uri luate din Ro, e greu sa gasesti una care sa fie si ieftina si buna si dotata si puternica si intretinuta si etc.

                      Comment


                      • #41
                        Vecinul e chiar mecanic, referitor la cei din showroom, aia stiu dotarile pe de rost, atat. Discutam pe pm mai bine.
                        Asa e , colegul are dreptate ca am deviat grav. Cu scuzele de rigoare, revenind la topic, cred ca se poate verifica cu starul ce grad de incarcare are dpf-ul. Oricum as prefera o masina care sa fi circulat mai mult extraurban. Dar na, pentru sh-uri luate din Ro, e greu sa gasesti una care sa fie si ieftina si buna si dotata si puternica si intretinuta si etc.

                        Comment


                        • #42
                          Scuze si din partea mea pentru deviere de la subiect.
                          Eu as spune din start "Nu" celei rulate numai in oras.
                          DPF este si el un motiv dar pe langa mai avem ambreiaj(cam greu de verificat si destul de scump),placute,discuri,articulatii, plus orele de functionare ale motorului.

                          Comment


                          • #43
                            Stimati colegi, va multumesc pentru parerile expuse. M-am decis asupra celei mai noi, din 2010; datorita faptului ce e la distanta mare de mine si nu am vazut-o decat in poze, i-am transmis proprietarului o oferta "blind"; daca accepta, merg mai departe, daca nu, voi pleca in concediu tot cu actuala si voi continua cautarile, probabil, in primavara anului viitor! Pana atunci, sa auzim de bine!

                            Comment


                            • #44
                              Salutari.
                              Am nevoie de o a doua masina care sa fie doar a mea, nu si a sotiei si ma gandeam la un C230K ca are putere multa si taxe mici.
                              Am gasit masina asta din link. Poate sa-mi spuna cineva daca merita sa o cumpar?
                              Cam care ar fi consumul normal, cat de fiabil e motorul si ce ar trebui verificat la ea daca decid sa o vad.
                              Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                              Multumesc anticipat

                              Comment


                              • #45
                                Salut masina este euro 4 iar taxa este peste 1000 de euro. La banii astia gasesti masini inmatriculate aici cu mai multe dotari.
                                Referitor la consum eu am c200K 1.8 163 cp din 2006 cu cutie manuala iar consumul urban in Bucuresti este de 11% iar extraurban 8,2%. Ca idee eu i-am pus Gpl si sunt foarte multumit de puterea masinii care nu s-aschimbat si de economia facuta la combustibil.


                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF