Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat pentru achizitionare C220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat pentru achizitionare C220 cdi

    Salut.

    Desi posed un Vito 112cdi W638 (2001), m-am hotarat ca prin primavara lui 2009 sa-mi achizitionez un C220 de prin 2006, modelul W203.

    Din cate am aflat (dar poate ma insel), motorul de pe Vito 112cdi este identic cu cel de pe C220/C200 (W203) si E200/E220 modelele din 2001-2004 (nu mai stiu cand a aparut noul E).
    Deci nu prea mi-as face probleme pe parte tehnica cu motorul, dar totusi cam la ce probleme ar trebui sa ma astept si ce trebuie "sa studiez" la achizitionarea lui?

    Vreau sa ahizitionez un C220 Avantgarde la vreo 40000-60000 KM, cutie automatica tip-tronic in 5 trepte.

    Piesele de schimb gen: placute frana, capete de bara, bucsi cam la ce preturi se ridica?

    De exemplu la Vito capetele de bara m-au costat 85RON bucata Ruvile (nu stiu cum se scrie). 75 RON bieletele antiruliu (desi nu erau uzate, dar le-am schimbat) de aceasi firma. Un schimb de placute de frana ma costa in jur de 400RON (placutele cu senzori cu tot si cu manopera).
    Un schimb de curea de alternator/AC/pompa servo cu intinzatoare cu tot m-a costat in jur de 700RON (sa se inteleaga ca e pretul si cu piese: rola intinzatoare+rola ghidoare+curea). Ca sa nu spun ca la schimbul curelei a trebuit sa suspende motorul ca sa poata s-o schimbe (cine are V220/Vito stie despre ce vorbesc, pentru ca motorul e foarte inghesuit). Evident ca schimbul la facut la un service MB si mi-au dat si garantie pentru lucrare.
    Last edited by BlueLightning; 09-12-2008, 09:13 AM.

  • #2
    Pai sa te ajut cit pot si cum pot, avand in vedere ca sunt ultimul venit din cite banuiesc.
    -Eu tocmai am achizitionat un C200 din 2004 (cam ce vrei si tu) si am schimbat pe dreapta fata un pivot (vine cu un brat de fonta cu tot) si pe stinga o bieleta (fara cap de bara), ulei si filtru la cutie plus ulei si toate filtrele la motor. Toata distractzia s-a dus undeva la 1200 lei. unde pivotul a fost 400 si bieleta cam 150, revizia 450 si la cutie vreo 200...de aici vezi si tu ce planuri iti faci. In rest la 60000 cum vrei tu nu prea ar trebuii totusi sa trebuiasca sa umbli la ceva. din ce am vazut eu dupa 100.000 ar cam trebuii sa umbli pe la pivoti si bielete. Cu turbina mai apara probleme si nu cupleaza uneori (sa o verifici in mers, sa aibe nerv in ea. dc nu are este praf tubo este clar) . Eletroventilatorul sa aibe 2 viteze ca al meu nu are decit una si nu baga clima cum trebuie decit dupa 90 km/h in sus (tre sa il schimb si nu imi suride datorita pretului-bine ca s-a racit afara )...cam astea ar fii ce imi vine repede in minte.

    Poate imi spui si mie ce ar trebuii sa verific dc ma hotarasc sa imi si eu un vito avand in vedere ca vreau o masina de 6-9 persoane.
    Last edited by cristian1155; 09-25-2008, 19:59 PM. Reason: none
    I will never ever drive another car.

    Comment


    • #3
      Buna seara . Tot in legatura cu achizitionarea unui C 220 CDi am o intrebare sau o ingrijorare , si anume : masina pe care urmeaza s-o cumpar e cu bani mai putini si asta ma incanta;la motor nu imi fac probleme pt ca Mercedes le face bine si bune.
      In rest masina se prezinta ok cu uzura de rigoare,mici zgarieturi care nu ma intereseaza, ea fiind din 2003. Din cat am citit aici pe forum ar fi fost bine sa cer VIN ca sa ma pot informa mai bine.
      In fine....problema sau ingrijorarea este la cutia de viteze si anume ca nu intra corect in treapta a2-a decat ghidata drept (sau putin trasa inspre a4-a) iar daca trag de maneta cum s-ar trage normal, caraie in cutie. Cine poate sa imi spuna, (desi am citit pe forum ca ar fi niste sufe de la timonerie), daca problema este mai grava decat timoneria in sine? Sa ma ingrijoreze treaba ? Ma mai intereseaza sa stiu daca motoarele astea de 2200 au curea/lant de distributie sau ce anume?
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #4
        Motoarele au distributia pe lant.Problema cu treapta a doua pare a fi din timonerie.Dar asta daca sigur intr-o singura pozitie(sau doua) daca vrei sa o scoti caraie.In cazul in care caraitul apare aleator , intr-un anumit numar de schimbari , manevrand la fel schimbatorul , poate fi problema din cutie , mai exact sincroanele.

        Comment


        • #5
          Originally posted by grigorean View Post
          Motoarele au distributia pe lant.Problema cu treapta a doua pare a fi din timonerie.Dar asta daca sigur intr-o singura pozitie(sau doua) daca vrei sa o scoti caraie.In cazul in care caraitul apare aleator , intr-un anumit numar de schimbari , manevrand la fel schimbatorul , poate fi problema din cutie , mai exact sincroanele.
          Numai cand incerc "s-o bag" conform pozitiei 1 caraie...daca o caut mai spre a4-a nu carei deloc, ca si cand nu ar avea nimic....si nici cand "o scot" din a 2-a nu caraie. Tocmai asta e nedumerirea : daca ar fi fost de vina numai timoneria nu intra pur si simplu in a2-a cf. pozitiei treptei 1 si nici nu caraia...dar aici caraie ... .
          Oricum, se ajunge greu la timonerie pe desubtul masinii ca sa repar/schimb timoneria ?.

          Multumesc mult pentru raspunsuri!
          Last edited by RevengerW203; 05-10-2010, 21:10 PM.
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #6
            Originally posted by RevengerW203 View Post
            Buna seara . Tot in legatura cu achizitionarea unui C 220 CDi am o intrebare sau o ingrijorare , si anume : masina pe care urmeaza s-o cumpar e cu bani mai putini si asta ma incanta;la motor nu imi fac probleme pt ca Mercedes le face bine si bune.
            In rest masina se prezinta ok cu uzura de rigoare,mici zgarieturi care nu ma intereseaza, ea fiind din 2003. Din cat am citit aici pe forum ar fi fost bine sa cer VIN ca sa ma pot informa mai bine.
            In fine....problema sau ingrijorarea este la cutia de viteze si anume ca nu intra corect in treapta a2-a decat ghidata drept (sau putin trasa inspre a4-a) iar daca trag de maneta cum s-ar trage normal, caraie in cutie. Cine poate sa imi spuna, (desi am citit pe forum ca ar fi niste sufe de la timonerie), daca problema este mai grava decat timoneria in sine? Sa ma ingrijoreze treaba ?
            Cred ca am gasit un raspuns la intrebarile mele in somn si visand problema : maneta sta pe pozitia de liber usor indreptata catre treptele 5 - 6, de aceea io cand trag de a 2-a normal (in mers bineinteles) selectorul tinde sa intre in marsarier(R) si de aceea caraie .....astfel ca io trebuie sa caut treapta 2 putin mai spre dreapta. Deci : problema simpla cu reglajul timoneriei.
            Last edited by Luxian; 05-31-2010, 11:29 AM.
            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

            Comment


            • #7
              Am gasit un c220 din 2005, rulat in tara cca 2 ani si ( bomba) are 75.000km. Ce mare vrajeala dupa parerea mea. Daca se umbla la km se poate observa? Proprietarul a zis ca a fost la reprezentanta si i-au spus ca nu are cum sa depisteze km reali.
              Last edited by Luxian; 05-31-2010, 11:30 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bogatu View Post
                proprietarul a zis ca a fost la reprezentanta si ia spus ca nu are cum sa depisteze km reali.
                Reprezentanta iti poate spune cati km a avut masina la ultima revizie in garantie (vorbesc de reprezentanta din timisoara, dar banuiesc ca se aplica si la restul reprezentantelor din RO).

                Avand in vedere ca masina e din 2005, 3 ani a fost in garantie (adica pana prin 2008). Poti verifica sa vezi cati km a avut masina la iesirea din garantie, de atunci pana acum nu a trecut decat un an si jumatate - deci poti aprecia cu destula precizie daca kilometrii sunt reali.
                Cazul evident, in care masina a avut mai multi km la iesirea din garantie decat are acum iasa din calcul. Daca totusi masina are acum mai multi km decat la iesirea din garantie, poti aprecia cati km a facut in medie pe an in perioada de garantie si cati km a facut in medie de atunci pana acum.

                Rationamentul asta l-am aplicat cand mi-am cautat eu masina si (din fericire) nu am dat gres.
                Ofer servicii de diagnoza cu STAR

                PROUD MERCEDES BENZ OWNER

                Comment


                • #9
                  Confirm cele spuse de cd-i, însă cu o completare: dacă cel care a umblat la kilometraj nu era foarte priceput, e posibil să nu fi şters log-urile de erori şi cu restările de service. Dacă nu a făcut asta, atunci mai ai o şansă să poţi afla kilometrii reali (la fiecare restare a intervalului de service, se salvează şi km la care e fost restat, astfel poţi întâlni cazuri în care ultima restare de service a fost făcută la 100 000 km, şi în bord maşina să aibă 60 000km).

                  Din păcate astfel de cazuri sunt destul de rare, cea mai sigură rămâne varianta prezentată mai sus (cu media de km parcurşi în primii ani de garanţie).
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bogatu View Post
                    Am gasit un c220 din 2005, rulat in tara cca 2 ani si ( bomba) are 75.000km. Ce mare vrajeala dupa parerea mea. Daca se umbla la km se poate observa? Proprietarul a zis ca a fost la reprezentanta si i-au spus ca nu are cum sa depisteze km reali.
                    Acum nu stiu de cati bani dispui, dar daca iti place asa mult modelul si vrei la cat mai putini km - vezi ca au cei de la tiriac vreo 2-3 w203 la 0km si inca vreo 10 bucati la 10-20.000km

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dialiv View Post
                      ...vezi ca au cei de la tiriac vreo 2-3 w203 la 0km si inca vreo 10 bucati la 10-20.000km
                      Poti sa dai un link cu masinile de la tiriac? Poate ajuta la cineva.
                      Ofer servicii de diagnoza cu STAR

                      PROUD MERCEDES BENZ OWNER

                      Comment


                      • #13
                        eu am patito,am luat un e220 cdi din 2003 si avea in bord 179000,dupa o luna ma duc la service sa ii fac chimbul de ulei si o pun pe tester,ultimul service era facut la 312000km....,au uitat sa stearga memoria...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF