Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi achizitie w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie w203

    Buna seara. Sunt probabil ultimul membru inregistrat, asa ca bine v-am gasit.
    Momentan sunt mandrul posesor al unui VW Polo. Stiu. Amuzant.
    De curand m-am indragostit de un MB C W203 CDI 2200 din 2003.
    Are aproximativ 310.000 km. A fost adus de un prieten de-al meu anul trecut din Olanda la aproximativ 300.000 deci prin tara a suferit numai 10.000.
    Am avut ocazia sa-l conduc si sunt foarte multumit si impresionat de masina, fapt pentru care o voi cumpara de la el.
    Am totusi cateva intrebari.
    Momentan masina e inmatriculata pe Bulgaria iar proprietarul plecat din tara.
    As dori sa stiu unde anume sau cum as putea sa fac sa aflu NOUA taxa de inmatriculare.
    Am cautat pe net, insa nestiind emisiile de CO2, am lasat 0 acolo si m-am speriat putin de taxa - undeva la vreo 4.000 de Euro.
    Altfel as vrea sa stiu la ce anume sa ma mai uit cu atentie atunci cand il voi cumpara.
    Tips and tricks .. daca se poate.
    Multumesc.

  • #2
    Taxa cam bate la 2000-3000 euro.Mai citeste prin forum si vezi ce probleme au aparut la w203 ca sa iti faci o idee.

    Comment


    • #3
      Si eu sunt in cautari, si din ce am aflat pana acuma, atentia principala este indreptata catre rugina. Mai exact la usi, in partea de jos, praguri in mod special, dat chederul jos si inspectata fusta aripilor din spate. O chestie invatata de la unii, este sa dai suportul de numar jos, cel din spate, si sa te uiti daca e rugina acolo.
      Daca e masina din olanda eu nu-ti recomant pt ca este alergata rau, olandezii avand un stil "romanesc" de condus, agresiv, incostient, etc.
      Emisiile de CO2 sunt de max. 178g/km (cutie automata) si 156g/km (cutie manuala)
      Alte chichitze, sunt bataia de lant, care daca exista e cam scumpicel de inlocuit, si niste senzori, care odata demontati o sa dea eroare in computer.
      Pana la urma conteaza pretul, si cat iti permiti sa dai, si ar trebuii sa te gandesti de ce o vinde dupa doar 10tkm?!!!

      Comment


      • #4
        Macar sa fie rugina singura problema la un w203,daca e asa nu ar fi rau.Lantul nu cred ca e asa scump cam 100 euro cred.Asta cu vandutul asa de repede dupa ce a cumparat-o nu e ok.

        Comment


        • #5
          Originally posted by steradulescu View Post
          Macar sa fie rugina singura problema la un w203,daca e asa nu ar fi rau.Lantul nu cred ca e asa scump cam 100 euro cred.Asta cu vandutul asa de repede dupa ce a cumparat-o nu e ok.
          V-si fii recunoscator daca ati face un mic review al problemelor comune, pentru ca eu de cand m-am inregistrat, am citit cam 25% din posturile cu probleme, si nu am reusit sa trag o concluzie asupra defectiunilor comune. Poate una singura mi-a sarit in ochi, aceea cu functionarea unui singur rezervor.

          Comment


          • #6
            Referitor la problemele comune la w203,imi vin in minte doar cateva acum gen furtun intercooler fisurat,probleme la filtru de particule si cate un injector care nu mai functioneaza in parametri la masinile cu km multi,debitmetru,sonda lambda si cam astea ar fi asa mai comune din experienta mea.La MB nu e ca la BMW, la care mai mult ca sigur cam pe la 100 000 km schimbi turbina si cutia daca e automata.La MB mai rar probleme la turbina si cutia automata te duce 500 000 km lejer daca este intretinuta cum trebuie.

            Comment


            • #7
              un mercedes benz din olanda este intotdeauna unul bun

              Originally posted by JohnsonCR View Post
              Si eu sunt in cautari, si din ce am aflat pana acuma, atentia principala este indreptata catre rugina. Mai exact la usi, in partea de jos, praguri in mod special, dat chederul jos si inspectata fusta aripilor din spate. O chestie invatata de la unii, este sa dai suportul de numar jos, cel din spate, si sa te uiti daca e rugina acolo.
              Daca e masina din olanda eu nu-ti recomant pt ca este alergata rau, olandezii avand un stil "romanesc" de condus, agresiv, incostient, etc.
              Emisiile de CO2 sunt de max. 178g/km (cutie automata) si 156g/km (cutie manuala)
              Alte chichitze, sunt bataia de lant, care daca exista e cam scumpicel de inlocuit, si niste senzori, care odata demontati o sa dea eroare in computer.
              Pana la urma conteaza pretul, si cat iti permiti sa dai, si ar trebuii sa te gandesti de ce o vinde dupa doar 10tkm?!!!


              Nu sunteti informat bine legat de stilul de condus al olandezilor,in primul rand nu oricine achizitioneaza un mercedes in olanda fara a fi constienti de costurile de service si intretinere,aici excludem turcii si marocanii,vorbim doar de olandezi pur sange.Apoi,in cazul in care nu stiai,pana anul acesta limita de viteza pe autostrazile olandei au variat intre 100-120 km/h,deci nu sunt deloc fugarite.Ca si parere personala,intr-un Mercedes Benz nu esti niciodata grabit,si asta pentru ca vrei sa il savurezi un timp cat mai indelungat.

              Comment


              • #8
                Stiam ca in Olanda masinile sunt mult mai ieftine decat in De. deoarece majoritatea sun t break iar la olandezi mai mult circuli cu bike-ul decat cu masina si chiar au unele restrictii pentru masini(sper sa nu spun prostii).

                Comment


                • #9
                  @Steradulescu - multumesc pentru informatii, cu o mica greseala din partea mea, ca nu am mentionat faptul ca atentia mea se indreapta catre un C180.

                  @Marian Chirila - imi cer scuze pentru afirmatia cu pretul, a fost deplasata ! Cat despre informatii, nu imi sunt necesar, pentru ca prin natura meseriei, bat drumurile din Portugalia pana in Finlanda. O masina fugarita, nu inseamna viteza mare, ci aceea acceleratie negandita, urmata de franare brusca, stilul agresiv de condus. Si mai sunt cateva : olandezii nu isi repara masinile in service autorizat, nu tin la garantie, si o mare parte din parcul auto SH este din import franta si belgia. Lucrul cel mai bun in NL, este interzicerea stricta a umblarii la kilometraj, dealer-ul riscand confiscarea in totalitate a parcului auto plus puscarie. Si un dedesupt, o mare parte din masinile furate de prin europa, ajung in olanda unde se dezmembreaza, exportandu-se piesele.

                  Bicicleta, este comuna in toate tarile nordice, iar restrictiile auto in NL sunt predominante in centrele localitatilor, sau limitari de 30km/h in zone rezidentiale, care la fel sunt comune in toate tarile vestice, dar nu va faceti iluzii ca se respecta, mai ales de generatia tanara, care dupa un joynt, legal de altfel, se urca la volan si merge pana acasa.
                  Preturile sunt putin mai mici, sute de euro, dar taxele de inmatriculare sunt duble, unde dai 200 in DE dai 400 in NL. Concret pentru un C180 din 2002 numerele de export si asigurarea 385 euro.

                  Comment


                  • #10
                    Si eu ma uit dupa un c180/c200 aspirat sau compresor,w203 sau w204 dar sunt putine oferte in Romania.

                    Comment


                    • #11
                      De ce nu incercati o iesire din sfera romaneasca?

                      Comment


                      • #12
                        Pentru ca nu am bani cash si vreau un schimb.Iar daca m-as duce afara cred ca as iesi mai scump cu drumul si cu taxa.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF