In primul rand D4 = Euro 3 la noi.
In al doilea rand, toate bucsile de pe masina(ca vad ca-ti faci griji din pricina lor) te vor costa in jur de 1000 lei, daca sunt toate Lemforder (adica de-alea bune). La C-ul meu, am schimbat 8 bucsi din care 5 erau pe masina din 1994, adica de cand se fabicase agregatul.
Daca masina are asa km putini si s-a mers batraneste cu ea, ce dracu' mai stai pe ganduri ?? Daca vrei sa stii, in primul rand, problema pe care ar trebui s-o inspectezi atent ar fi instalatia electrica. Asta e principala "buba" la w202. In legatura cu siguranta la volan , Loganul are 3 stele. Ce crezi ca se intampla daca Loganul intra frontal in w202 ?? Iti spun eu : Se face praf. Eu cu C-ul meu, in dec.2011 am avut pe autostrada o avarie laterala cu un Logan,202-ul a iesit destul de sifonat la exterior, dar cam atat. Nici nu am purtat centura si nu am avut nimic.
In al treilea rand, ai distributie pe lant(il schimbi pe la 200.000 km) si motor aspirat, fara pretentii de performanta dar si fara pretentii de intretinere.
In concluzie : motor fiabil, distributie lant, costuri intretinere destul de mici , km. putini, neforjata...eu zic sa nu stai pe ganduri.
Sa nu mai vorbesc de cat ti-ai lua pe masina daca ai vinde-o...mai mult de 2700-2800 nu vezi pe ea. Merita de 10 ori s-o tii decat s-o dai in banii astia.
In al doilea rand, toate bucsile de pe masina(ca vad ca-ti faci griji din pricina lor) te vor costa in jur de 1000 lei, daca sunt toate Lemforder (adica de-alea bune). La C-ul meu, am schimbat 8 bucsi din care 5 erau pe masina din 1994, adica de cand se fabicase agregatul.
Daca masina are asa km putini si s-a mers batraneste cu ea, ce dracu' mai stai pe ganduri ?? Daca vrei sa stii, in primul rand, problema pe care ar trebui s-o inspectezi atent ar fi instalatia electrica. Asta e principala "buba" la w202. In legatura cu siguranta la volan , Loganul are 3 stele. Ce crezi ca se intampla daca Loganul intra frontal in w202 ?? Iti spun eu : Se face praf. Eu cu C-ul meu, in dec.2011 am avut pe autostrada o avarie laterala cu un Logan,202-ul a iesit destul de sifonat la exterior, dar cam atat. Nici nu am purtat centura si nu am avut nimic.
In al treilea rand, ai distributie pe lant(il schimbi pe la 200.000 km) si motor aspirat, fara pretentii de performanta dar si fara pretentii de intretinere.
In concluzie : motor fiabil, distributie lant, costuri intretinere destul de mici , km. putini, neforjata...eu zic sa nu stai pe ganduri.
Sa nu mai vorbesc de cat ti-ai lua pe masina daca ai vinde-o...mai mult de 2700-2800 nu vezi pe ea. Merita de 10 ori s-o tii decat s-o dai in banii astia.
Comment