Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi MC C180

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In primul rand D4 = Euro 3 la noi.
    In al doilea rand, toate bucsile de pe masina(ca vad ca-ti faci griji din pricina lor) te vor costa in jur de 1000 lei, daca sunt toate Lemforder (adica de-alea bune). La C-ul meu, am schimbat 8 bucsi din care 5 erau pe masina din 1994, adica de cand se fabicase agregatul.
    Daca masina are asa km putini si s-a mers batraneste cu ea, ce dracu' mai stai pe ganduri ?? Daca vrei sa stii, in primul rand, problema pe care ar trebui s-o inspectezi atent ar fi instalatia electrica. Asta e principala "buba" la w202. In legatura cu siguranta la volan , Loganul are 3 stele. Ce crezi ca se intampla daca Loganul intra frontal in w202 ?? Iti spun eu : Se face praf. Eu cu C-ul meu, in dec.2011 am avut pe autostrada o avarie laterala cu un Logan,202-ul a iesit destul de sifonat la exterior, dar cam atat. Nici nu am purtat centura si nu am avut nimic.
    In al treilea rand, ai distributie pe lant(il schimbi pe la 200.000 km) si motor aspirat, fara pretentii de performanta dar si fara pretentii de intretinere.
    In concluzie : motor fiabil, distributie lant, costuri intretinere destul de mici , km. putini, neforjata...eu zic sa nu stai pe ganduri.
    Sa nu mai vorbesc de cat ti-ai lua pe masina daca ai vinde-o...mai mult de 2700-2800 nu vezi pe ea. Merita de 10 ori s-o tii decat s-o dai in banii astia.
    Last edited by zbanghy1986; 03-23-2013, 14:27 PM.
    Mercedes-Benz C180 Elegance

    Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

    Comment


    • #17
      Multumesc de raspunsuri.
      Intradevar, aveti dreptate si dupa ce am reflectat cred ca o sa o tin.
      De golf nu ma despart pt ca e prima mea dragoste si mie imi place f mult.
      Golful este 1,6 tot benzina, 105 cp.
      Nu sunt fan diesel.

      Masina are si navigatie, dupa cum se poate vedea si din poze, e un tip al acelor vremuri cu asistemta mai mult vocala decat vizuala.
      La vremea aceea m-au impresionat si tetierele, care se coboara doar la apasarea unui buton din bord.

      Stickerul verde din parbriz sa inteleg ca se pune si masinilor euro 3?

      Legat de cutie, asa este, nimeni nu fabrica el insusi cutiile insa le proiecteaza in relatie cu producatorul cutiei. astfel incat o cutie facuta de ZF sau Aisin pt MB e alta decat cea facuta pe VW.

      Am mai condus automate insa nu imi plac extrem de mult. Sunt mai comode, nimci de spus, insa eu m-am obisnuit cu manuala si schimb automat sa zic asa vitezele. Si imi place sa mestec in schimbator si sa merg cu o manuala. Poate un dsg mai nou mi-ar place mai mult decat o manuala, insa nu e cazul de fata.
      Dar oricum de 3 ani de zile decand sunt tatic m-am si temperat la condus si merg mult mai preventiv si absolut in limite legale.

      Mai jos, precum am promis pun poze. Sunt facute in 2002 cand am fost prima data la mama si dupa cum vedeti are 31.000 km la bord. In 2003 avea putin peste 35.000.

      Dar, va cer inca un sfat: daca masina tot e a mamei mele, ce ar fi daca nu as mai inmatricula-o aici? Pot circula cu ea in baza faptului ca este al mamei mele sau trebuie sa imi faca procura?

      Nu va pot spune dotarile pt ca sincer inca nu le stiu, in vara asta cand merg acolo iau masina la puricat si o sa revin desigur cu impresii si poze recente.

      Legat de partea electrica, la ce ar trebui sa fiu atent , ce probleme apar deseori? Masina momentan nu are absolut nimic, anual merge la revizie in reprezentanta iar acolo nu i se face doar schimbul de ulei, ci si o inspectie totala. Va dati seama ca orice pbme ar fi avut ar fi fost semnalata mamei mele si remediata. Acolo nu e ca la noi ca omul sta pe ganduri daca sa repare ceva sau nu.

      Oricum, ce ma bucura este faptul ca este fabricata la sfarsitul perioadei de productie a primei generatii C class, astfel incat nu ar trebui sa aiba prea multe boli ale copilariei.

      Acesta e a doilea Mb c 180 ce il are mama, a mai avut unul din 95, rosu la culoare, insa care a fost imprumutat unui vecin si l-a facut zob pe autostrada. A intrat cu viteza intr-un microbiz si pe langa faptul ca masina a fost facuta praf, soferul a iesit si el f sifonat, necesitand spitalizare si a ramas schiop. Si s-a petrecut la doar 80 la ora accidentul. Dar ma rog, multiplii pot fi factorii ce au actionat atunci, dar nu neg ca e o masina solida nicidecum.





      asta-s eu la volan, din pacate pe atunci nu aveam carnet. Dar nu m-am abtinut sa nu o parchez eu in garaj





      Ireal in zilele noastre cu atatia samsari, insa uite ca mai exista legende dinastea. Masina cu 30.000 km facuti in 4 ani.





      Si iubita mea mamica.



      Last edited by mmx23; 03-24-2013, 11:17 AM.

      Comment


      • #18
        Daca intradevar este asa cum spui, este mare pacat sa nu pastrezi masina pentru sufletul tau.


        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #19
          Daca te hotarasti sa o vinzi, da-mi te rog un mesaj pe privat!

          Multumesc
          1994...Mercedes Benz...w202, c180
          Dragoste la prima vedere...

          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

          Comment


          • #20
            Salut. Când ţi-am scris ieri eram grăbit şi am scris la repezeală că nu m-am putut abţine.
            Astăzi am citit cap-coadă despre problema care te frământă atâta şi acum după ce am văzut maşina mi-a venit să râd şi iar nu mă pot abţine. Maşina este superbă. ABSOLUT SUPERBĂ!
            Adică mama ta care locuieşte în Germania îţi oferă pe gratis o minunăţie de Mercedes clasic întreţinut la reprezentanţă şi cu 70.000 km şi tu te gândeşti să nu îl iei că poate are bucşele îmbătrânite? Tu te auzi?
            Lasă că până în august te convingem noi să nu ratezi aşa o pleaşcă picată fără să mişti un deget. Este o ocazie unică.
            Spui ceva de "la ultima revizie efectuată la sfârşitul anului trecut nu i s-au găsit bube". La ce te referi de fapt: la revizia periodică la care i s-au înlocuit consumabilele sau la inspecţia tehnică periodică la care în Germania i se spune TUV?
            Oricum ar fi dacă maşina a trecut prin aşa ceva la sfârşitul anului 2012 înseamnă că este în stare perfectă. PERFECTĂ! ÃŽn Germania instituţiile nu se joacă cu siguranţa cetăţenilor şi o inspecţie tehnică este făcută cu simţ de răspundere şi nu cu şpagă ca în România.
            Având în vedere cele de mai sus te asigur că maşina aia face faţă oricărui drum şi trece orice inspecţie tehnică. Iar legat de drumuri lungi îţi spun doar atât:
            Mercedes clasic + transmisie automată = confort absolut pentru şofer.
            Ştiu ce spun pentru că şi eu am un W202 C180 automat fabricat în februarie 1996 şi pe care l-am cumpărat cu 3.600 euro în octombrie 2010 la 108.000 km. Printre hârtii am găsit TUV-ul făcut în Germania la 105.000 km. A mea are cutie cu 4 viteze + kickdown dar a ta sunt aproape sigur că are 5 viteze pentru că la sfârşitul lui 1996/începutul 1997 MB a trecut la o nouă generaţie de cutii automate.
            Al meu este cam slăbuţ dotat (e echiparea Classic) şi asta începe să mă facă să-mi doresc alta care să fie şi mai puternică. Cea mai mare nemulţumire a mea este că nu are diferenţial autoblocant ci doar simplu fără nicio asistenţă electronică ceea ce m-a făcut să nu circul în nicio iarnă cu ea. Poate tu vei avea mai mult noroc la aspectul ăsta. Eventual poţi folosi Golful iarna la care ai avantajul tracţiunii faţă.
            Despre distribuţie ţi-am spus şi o repet: distribuţia este pe lanţ şi NU necesită schimbare periodică ca cea pe curea. ÃŽn cazuri extreme când maşina (şi implicit motorul) a fost abuzată serios lanţul se poate întinde şi va începe să zornăie dar nici atunci nu se va rupe brusc. Deci poţi să uiţi de distribuţie.
            Legat de problemele instalaţiei electrice, confirm cele spuse de alţi colegi, în sensul că firele electrice din apropierea motorului nu sunt izolate suficient d.p.d.v.termic şi este afectată izolaţia acestora de căldura degajată de motor. Şi la a mea cînd s-a dezlipit cămaşa din bandă izolatoare originală am văzut plasticul crăpat din loc în loc de pe fire. Când am pus mâna pe fire izolaţia s-a fărâmiţat şi am rămas cu bucăţelele de plastic în mână. Le-am izolat pe toate cu grijă cu bandă de calitate şi asta este. La tine s-ar putea ca problema să fi fost rezolvată de mB pentru că am văzut un model mai nou de W202 la care aceleaşi fire erau trecute printr-un tub flexibil din plastic negru în zona motorului.
            Revenind la maşina TA superbă eu te sfătuiesc să nu o barbarizezi cu instalaţie GPL. Ar fi un sacrilegiu. Dacă zici că ai 1.6 benzină pe Golf atunci înseamnă că eşti obişnuit cu consumul relativ mare de benzină mai ales în oraş. Stai liniştit că W202-ul va consuma aproape la fel ca şi Golful de 1.6.
            Despre întrţinere şi consumabile putem vorbi după ce aduci maşina acasă , momentan poţi să uiţi de aşa ceva şi de toate temerile tale absolut nejustificate în cazul de faţă. Maşina este întreţinută şi e superbă. Eşti un norocos. Este ultimul model clasic de Mercedes-Benz şi aşa un exemplar îmi doresc şi eu cu toate că nici a mea nu e de lepădat. Pe a mea poţi să o vezi pe forum la My car Mercedes-Benz - Un CLASSIC în viaţă (pe la pag. 10 că nu am mai adăugat nimic demult). Acolo te aşteptăm şi pe tine la vară. Salut.

            Comment


            • #21
              Multumesc de pareri si de sfaturi.

              Cred ca pana la urma acest topic al meu o sa-l mut la masina mea
              Se poate muta iin viitor la rubrica My car? Pt ca, desi initial nu eram hotarat in privinta masinii pe zi ce trece capat incredere in lucrul bine facut al Mb si sper sa nu fiu dezamagit deloc.
              Si pana la urma, e masina mea chiar daca nu o am inca pe mana.

              Va dati seama ca temerile mele poate nu sunt fondate, insa sunt si eu curios sa ajung acolo si sa pun mana pe ea. Sunt curios cum se comporta o masina care a stat mai mult, stiindu-se faptul ca totusi, nu e recomandat ca o masina sa stea
              Sunt curios daca timpul a afectat-o sau nu.
              Pt ca, multi tovarasi de-ai mei, probabil ciudosi, probabil bine intentionat,i mi-au spus ca e copata si ca o sa imi faca multe pbme.

              Oricum, pot spune ca e un avantaj faptul ca s-a mers daca nu saptamanal, la 2 saptamani cu masina, pt a se deplasa la cumparaturi sau a merge la doctor, treburi dinastrea marunte.
              E mai bine decat sa zic a fi facut 5000 de km si sa stea jumatate de an nemiscata.
              Nu stiu ultima revizie cand s-a facut si daca e vorba de tuv, insa anual an de an masina e programata la service. Ii vine in posta si e sunata cu cateva saptamani inainte pt programare si cam asta e tot.
              Va dati seama ca mama a mers intotdeauna pe incredere, ea doar s-a dus cu ea in reprezentanta si atat. Nici nu a interesat-o ce i-a facut, de fiecare data cand imi venea in minte si o intrebam ce s-a efectuat la ea, ea imi spunea ca ea ( mama) stat si a baut un suc. De cativa ani incoace nici macar nu o mai ducea ea in service, veneau ei si o luau si o aduceau acasa.

              Atat doar, de cateva ori cand a avut pbme mi-a pomenit de ce i s-a facut, cum ca i-au zgariat portbagajul odata in service si i l-au inlocut, odata a gasit ulei in garaj si s-a dovedit ca a fost o garnitura la motor ( acum 2 ani daca nu ma insel si aici sincer eu m-am speriat si de aici temerile mele poate nefondate sa nu crape naibii ceva garnituri si alte cele) si ca odata in timp ce erau la cumparaturi a intrat cineva in bara din fata si a zgariat-o, asta in parcare si a costat 300 de euro reparatia. Eu de atatea pbme stiu si va asigur ca acestea sunt singurele incidente ce masina aceea le-a avut.

              Masina are controlul tractiunii asr, nu stiu daca are si esp. Insa asr are pt ca parca vazusem un astfel de buton sau bec in bord. Nu mai retin f bine.

              Deci sa inteleg ca are tractiune spate?
              Asta nu ca ar fi neaparat un lucru rau insa na, eu oricum nici cu golful nu ma aventurez in zapada mare si de obicei dupa ce ninge astept 2 zile sa se dezapezeasca cat de cat drumurile. Plus ca astfel evit si ambuteiajele imense ce se fac dupa ninsorile abundente.
              Dar daca nu a avut mama pbme iarna, si nu s-a vaitat desi a prins ceva zapezi si pe acolo, eu zic ca e ok la tractiune.

              Golful meu are consum de 5.5 in afara si 9-10 in oras, daca merg mai mult de 10 km in oras scade pana spre 8.

              Nu cred ca acest mercedes in oras va consuma sub 12. Nu cred.

              In afara probabil cu 1 l mai sus decat golful, asta daca merg perfect legal poate da, Oricum, cum nu am gpl pe golf nu cred ca imi voi pune nici pe mb.
              Doar daca o sa se scumpeasca asa de tare benzina incat sa nu imi mai convina pur si simplu.

              Ms-79-cmm o sa te mai intreb daca nu te superi si ceva desre revizii, o sa citesc si pe forum tot ce este insa altceva e cand primesc raspuns scurt si la obiect.
              Mai exact cand o sa fiu acolo as vreau sa-i schimb tot ce inseamna fluid in masina aia.

              De aceea spune-mi parerea ta daca e necesar sa schimb uleiul la cutie, cand e bine sa se schimbe, am inteles ca are si diferential, daca se schimba sau nu si acolo.

              Desigur, multi in sinea voastra probabil veti spune ca uleiul din cutie nu se schimba niciodata sau doar la 100+ km.
              Si la VW nu se schimba teoretic niciodata, insa daca vrei sa nu ai pbme, la 100k km sau 5 ani e bine sa-l schimbi. Asta pt a preveni si nu a avea pbme niciodata din cauza lubrifierii.
              Plus ca se stie, orice fluid isi mentine perfect proprietatile 5 ani. Dupa acest timp degradarea intervine mult mai accelerat, functie de regimul de mers.
              Ma gandesc totusi chiar daca are putini km, uleiul are totusi 15 ani de zile.
              De aceea vreau parerea voastra, daca se merita sa il schimb la cutie sau nu, nici nu vreau sa dau bani de aiurea daca nu se merita facut. Cati litrii intra si banuiesc ca are si filtru. Altceva se schimba la cutie? Vre- valva ceva la un anumit nr de km?

              Cu ce fel de ulei, ce norma merge acest motor?

              Ma bucur ca mi-ai atras atentia asupra locului cu pbme electrice, oricum o sa iau masina la bani marunti si sa sa verific vizual tot ce se poate.
              Voi sta o luna acolo, deci voi avea tot timpul de pe lume sa o puricesc inainte de drum.

              De vandut initial ma gandeam, insa sincer, sa o dau cu 2500 de euro, 3000 cat am vazut ca merge piata la noi nu se merita nicidecum.

              Sotia mea nu e prea incantata de veste, ei nu-i plac masinile mari, ea vroia o masina mica, gen polo.
              Dar o sa-i treaca.

              Legat de suspensie, am inteles ca pe spate are suspensie multilink. Cat de fiabila e suspensia la acest model? La vw stiu ca tot ce e multibrat nu e in cale afara de fiabil, golful in schimb e tanc pe parte de brate si bucse.

              Sofermercedes mi-a spus ca pot avea pbme cu amortizoarele.

              Directia e adevarat ca prinde joc? Oricum acest lucru vad ca e ceva comun cam tuturor masinilor de dupa 90, ma gandesc ca introducerea aluminiului nu a fost chiar un lucru asa de bun.

              Un manual de intretinere, un manual de utilizare, in engleza gasesc pe undeva? Mai toate linkurile de pe forum ce am gasit sunt inactive.

              Multumesc

              Comment


              • #22
                Ms-79-cmm ( spune-mi cum te cheama ), spuneai ceva de kickdown. Am cititi partea de pe forum legata de cutiile de viteze si se spunea ceva de un reglaj la acest cablu. Este recomandat sa se realizeze la un anumit timp sau nu? Kickdown-ul asta ce anume face? Face retrodragarile si franale de motor? Automat sau trebuie sa intervin eu cumva sa se realizeze acest lucru? Po parea muzant insa intreb deoarece sunt cam afon in cutiile automate, a ceea se stiu ele sa faca. Deocamdata atat stiu ce semnificatie au literele de pe o cutie si cam nimic in plus pt ca nu m-au interesat pana acum.

                Ms

                cmm, m-am lamurit ce e cu uleiurile gratie pozelor tale din descrierea masinii tale.
                Totusi, nu cred ca e potrivit pt motor un ulei cu vascozitatea de 15w40. Poate doar daca papa ulei cu nemiluita.

                De nou, oare ce norma s-a pus in acest motor? E gandit pt interval extins de service (longlife) sau nu?

                Credeti ca in cazul meu ar merge sa-i pun tot 5w40? Cu golful ( e totusi motor long life) am 170k km si merge f bine cu 5w40, napapand decat 3-400 ml intre schimburi.

                Ca si marci, am auzit multe si nevrute, iar din proprie experienta mobil e rege.

                Oricum, in afara de ulei motor, absolut toate fluidele sunt de acord sa se foloseasca originale din reprezentanta, chiar daca sunt putin mai scumpe ele oricum nu se schimba des si nu se merita pus altceva.

                Eu de altfel sunt fan al reprezentantelor, nu stiu cum e la MB, dar la Vw am reducere mare pt ca am masina mai veche de 5 ani. Astfel deseori ies la egalitate poate ceva mai ieftin decat pt o piesa echivalenta luata din magazin.
                E aceeasi politica valabila si la MB?

                Vascocuplajele, flansele de la cardan cam cat duc?

                Cmm, la mine vad ca am o galma la baza parbrizului pe mijloc. Ce o fi acea galma? E senzor de luminozitate? Pt ca nu vad sa aiba clima ( ACC). Stiu ca acel senzor e montat pe masinile ce au reglaj automat al climatizarii, ceea ce la mine nu cred ca e cazul. Trebuia sa fi avut un display in loc de rotitele de la climatizare nu?
                Last edited by mircea600sel; 03-24-2013, 18:33 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mmx23 View Post
                  Deci sa inteleg ca are tractiune spate?
                  Da are tractiune spate - nu-ti face griji, cu anvelope bune pe timp de iarna si cu ceva greutate in portbagaj(sau cu rezervorul plin) nu ar trebui sa ai probleme.
                  In legatura cu consumul , fiind si cutia automata iti garantez ca iti va lua minim 12 % urban, iar in legatura cu uleiul, daca a mers pe 5w40, pune-i in continuare la fel (recomandarea mea ar fi Motul 8100 X-cess) . Doar daca pierde mai mult de 2-300 grame pe schimb, treci la 10w40.
                  Last edited by zbanghy1986; 03-24-2013, 21:03 PM.
                  Mercedes-Benz C180 Elegance

                  Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                  Comment


                  • #24
                    Ce norma trebuie sa indeplineasca uleiul pt acest motor? MB 229.3 sau 229.1?
                    De papat doar 2-300 grame mi se pare extrem de putin si parerea mea e ca pana intr-un litru intre schimburi ( min 10.000 km) se poate merge cu aceeasi vascozitate.

                    Cred ca am gasit ce e acea galma de la mijlocul bordului la imbinarea cu parbrizul. Cred ca este gps-ul.

                    Pe wikipedia, se scrie ca modelele c180 de dupa 98 ar trebui sa aiba toate asr.
                    Daca are asr, nu ar trebui sa aiba si butonul de pe consula pt dezactivarea lui?
                    Sa inteleg atunci ca nu are.

                    Gasisem pe aici un termen ETC.
                    De la ce vine mai exact?
                    Am gasit mai multe denumiri, una asociata cu asr-ul, alta chiar cu controlul tractiunii. Care e varianta adevarata?

                    Astazi am dat ochii cu o masina similara din Bacau si mare mi-a fost surpriza sa constat ca masina avea in jur de 450.000 km la bord si din spusele proprietarului e motorul original si fara a fi fost desfacut. Ii consuma ceva ulei, merge cu 10w40, insa sunt curios cam cat duc aceste motoare.

                    Pe diesel stiu ca atingerea milionului nu e o raritate, insa sunt curios cam cat ar duce acest tip de motor.
                    Sincer ma astept sa duca cel putin 500.000 fara pic de segmentare.
                    Si asta ca am pretentii de la MB.

                    Dar, aste deja e de domeniul viitorului, insa ca idee.
                    Cam cat costa o segmentare, o planeitate a chiulasei si o inlocuire a semeringurilor de la supape pt acest motor? Costa mai mult de 2000 de lei?
                    Asta daca e cineva dintre voi care a facut aceste operatii.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mmx23 View Post
                      ...Cam cat costa o segmentare, o planeitate a chiulasei si o inlocuire a semeringurilor de la supape pt acest motor? Costa mai mult de 2000 de lei?
                      Asta daca e cineva dintre voi care a facut aceste operatii.
                      Fara suparare, dar cred ca iti faci prea multe probleme in privinta acestei masini. Stai sa-l ai in ograda si dupa aia vezi ce faci cu ea.

                      Iar ca o idee, un motor de C180 se vinde in jurul sumei de 200 de euro... In caz de nevoie iti iei un alt motor si ai terminat povestea... Dar asta e de domeniul unui viitor nu foarte apropiat. La 70K mai are viata in el destula cat sa "ingroape" o flota intrega de Logan-uri!
                      Last edited by dan500se; 03-25-2013, 10:32 AM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        Bine ar fi sa fie asa Dane, sunt multe loganuri cu peste 3-400.000 km la bord care merg inca bine. Si asta in regim de distributie, unde nu sunt menajate deloc de agenti.

                        Comment


                        • #27
                          Sofermercedes mi-a spus ca pot avea pbme cu amortizoarele.

                          Directia e adevarat ca prinde joc?
                          Sunt defecte ce s-au intalnit mai des la acest model. Cel putin asta zic cei de la Adac. Nu inseamna ca neaparat si masina ta va avea aceste probleme. Depinde si cum iei gropile din Romania...

                          Comment


                          • #28
                            Una peste alta steluta arata super si e pacat sa nu o ai in ograda ta (vb.colegului Dan) acum nici nu poti avea pretentia sa fie si "fata mare" cu toate ca la numarul de km...este aproape fata mare.
                            Probleme mai mult ca sigur vei avea dar, minore, asa ca fa bine si i-ati masinuta acasa ca nu ai sa regreti.



                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #29
                              Mai mult ca sigur ai ETS, ASR sigur nu ai pt ca nu ai butonul de dezactivare pe consola centrala pe acea linie cu butonul de avarii.
                              Daca pui codul VIN al masinii o sa aflii dotarile si se poate discuta mai amplu dupa decodarea lui.
                              Eu am w202 C180, fabricatie 96, si iesit din fabrica in mai 97 cu modificari, printre ele se numara ETS-ul si sistemul de aer conditionat ca si al tau.
                              In ciuda faptului ca trebuie sa schimb ceva bucsii, un termostat si ceva acareturi(3 suporti prindere fata de usa, un difuzor usa spate, un semnal lateral dreapta), adica vreo 400 euro aici, tinand cont de varsta masinii si a numarului actual de 152 000km si ceva, sunt extra multumit + ca nu are pic de rugina pe nicaeri.
                              As da un golf pt un w202 dar invers nicigand.

                              Comment


                              • #30
                                E posibil ca cele cu facelify sa aiba o protectie ceva mai buna antirugina, pt ca marea majoritate a celor prefacelift le-am vazut cu ruginas mai ales in partea de jos a aripilor fata.


                                Nu prea sunt familiar cu termenii Mb, stiu f bine sistemele vw si intrebarea mea este urmatoarea: Care e diferenta intre ASR si ETS? Pt ca aici pe forum am gasit:

                                ASR
                                Reglarea patinarii tractiunii. Impiedica rotirea rotilor de tractiune sisporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: orie micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza franarotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatiarotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza:Traction Control: ETC, TC ori TCS.

                                ESP
                                Electronic Stability System - Program electronic de stabilitate.Sistemul incearca sa mentina pe traiectorie o masina carederapeaza, prin franarea directionata a fiecarei roti. ESP este un sistem de siguranta care permite controlul si stabilitatea unei masiniin timpul unor manevrari critice si corecteaza posibilele supravirariisi subvirarii. ESP foloseste senzori pentru a delimita ruta pe caresoferul o doreste si actuala ruta pe care autovehiculul o parcurge.Care roti vor fi franate? In conditiile de subvirare, cand curba esteluata prea larg (imaginea din stanga), rotile din fata se rasucesc spreexterior.Atunci, ESP aplica frana pe roata din spate stanga. Candspatele masinii derapeaza, in conditiile de supravirare, ESP-ulfraneaza cu roata din fata dreapta. Datele EACS arata ca inaproximativ 18% din accidentele usoare si 34% din accidentelefatale; ESP ar avea o influenta certa (fie reduce probabilitatea unuiaccident sau evitand accidentul cu totul).Unde cauzele accidentuluiau fost identificate ca " pierderea controlului autovehiculului", ESPar avea cu siguranta un beneficiu in 42% din cazurile accidentelor rezultate cu daune si in 67% din accidentele fatale. ESP a devenitcunoscut prin asa-numitul "test al elanului" si este incorporat azimultor masini ca o masura de siguranta.

                                ETS
                                Electric Train System - este o reglare a patinarii tractiunii.

                                Daca ASR asigura controlul tractiunii si ETS la fel, care e diferenta intre cele 2 sisteme?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF