Va salut
Sunt nou pe acest forum si m-am inscris deoarece vreau parerea voastra.
Sunt pe cale sa intru in posesia unui Mercedea C 180 din 1998, euro 4, model elegance, cutie automata.
Masina este al mamei mele, este in Germania si partea frumoasa insa sceptica pt mine abia acum vine.
Are putin peste 70.000 la bord.
Insa, in 2003 cand eu personal am vazut-o, nu a facut decat aprox 20.000 km.
Deci a stat ff mult. In garaj, desigur, reviziile periodice facute de la inceput la reprezentanta, deci teoretic, in acte masina tehnic vorbind e in regula.
Mama mea nu o mai conduce, neavand nici macar carnet, iar unchiul meu ce a condus-o pana acum e prea batran, fiind un pericol public pe sosele.
Asadar, mama a decis sa mi-o de-a mie, sa o vand sau sa o tin pt mine.
Acum, desi tentatia e f mare, masina aratand impecabil vizual, partea tehnica e cea care sincer ma pune pe ganduri.
Ce probleme pot apare dat fiind faptul ca aceasta masina nu a vazut drumuri lungi decat doar in primii ani de exploatare, nu a mers cu viteza mai mare de 100, in ultimii ani chiar pana in 80km/h?
Mi-e sa nu imi face vre-o fita la aducerea pe roti acasa.
Sunt constient ca tot ce inseamna cauciuc, aici inclunzand bucse, furtune, garnituri vor ceda prematur.
Mai ales bucsele and vor simti plaiul mioritic.
Probleme nu prea a avut, stiu ca iarna trecuta ma sunase speriata ca ii curge ulei si s-a dovedit a fi o garnitura la motor, nu a stiut sa-mi explice cu exactitate ce i s-a facut masinii in service. Dar cert e ca acum nu are probleme si la ultima revizie efectuata la sf anului trecut nu i s-au gasit bube.
La un calcul simplu, sa schimb ce e uzat pe ea, aici inclunzand bucse, toate consumabilele ( uleiuri. fluide, bobine, bujii, filtre ), nemaipunand eventualele componente ce pot pica prematur, la un scurt calcul cred ca va trebui sa investesc 1500 de euro cel putin sa o aduc in stare perfecta.
Distrubutis nu stiu ce e cu ea, nu stiu daca e pe lant sau nu, nu stiu daca a fost schimbata vreodata. Asta o voi afla cand voi avea cartea de service in fata.
E posibil ca si aceasta sa trebuiasca schimbata.
Plus, aducerea acasa si inmatricularea care iar va costa undeva spre 1000 de euro cel putin.
Iar sa renteze exploatata cat de cat la costuri acceptabile, mai ales ca are o cutie automata, ar fi rentabil o instalatie secventiala pe gaz, ce mai urca cheltuielile cu inca 6-700 euro.
Ce probleme credeti ca pot avea si la ce sa ma astept din cauza faptului ca a stat marea parte a timpului?
Sa nu ma intelegeti gresit, masina a fost folosita aproape saptamanal, insa pe distante f scurte.
Si din ce stiu eu, o masina nu se recomanda sa mearga pe distante scurte, stiu ca primul drum dupa pornire e bine sa fie de macar 7 km. Asta sa se duca condensul, sa se reincarce cum trebuie acumulatorul, smdp.
Deci e posibil ca si ceva senzori sa fie decalibrati, posibil sondele lambda sa faca pbme la un drum mai lung.
O sa revin si cu poze, de aratat arata exceptional, cat timp a stat a avut locul ei in garaj, deci estetic e impecabila.
Voi ce ma sfatuiti? Merita sa investesc in ea asta in ideea ca daca o tin o voi face termen lung sau nu se merita si sa o vand?
Pe mobile.de, masini cu asa km putini vad ca se vand cu peste 3000 de euro.
Credeti ca informatiile sunt reale si as avea sanse sa o vand acolo?
Aici pe site-urile noastre de vanzari nu am gasit decat masini destul de rulate.
Cam cat credeti ca as putea lua pe aceasta masina aici in Ro?
Multumesc
Sunt nou pe acest forum si m-am inscris deoarece vreau parerea voastra.
Sunt pe cale sa intru in posesia unui Mercedea C 180 din 1998, euro 4, model elegance, cutie automata.
Masina este al mamei mele, este in Germania si partea frumoasa insa sceptica pt mine abia acum vine.
Are putin peste 70.000 la bord.
Insa, in 2003 cand eu personal am vazut-o, nu a facut decat aprox 20.000 km.
Deci a stat ff mult. In garaj, desigur, reviziile periodice facute de la inceput la reprezentanta, deci teoretic, in acte masina tehnic vorbind e in regula.
Mama mea nu o mai conduce, neavand nici macar carnet, iar unchiul meu ce a condus-o pana acum e prea batran, fiind un pericol public pe sosele.
Asadar, mama a decis sa mi-o de-a mie, sa o vand sau sa o tin pt mine.
Acum, desi tentatia e f mare, masina aratand impecabil vizual, partea tehnica e cea care sincer ma pune pe ganduri.
Ce probleme pot apare dat fiind faptul ca aceasta masina nu a vazut drumuri lungi decat doar in primii ani de exploatare, nu a mers cu viteza mai mare de 100, in ultimii ani chiar pana in 80km/h?
Mi-e sa nu imi face vre-o fita la aducerea pe roti acasa.
Sunt constient ca tot ce inseamna cauciuc, aici inclunzand bucse, furtune, garnituri vor ceda prematur.
Mai ales bucsele and vor simti plaiul mioritic.
Probleme nu prea a avut, stiu ca iarna trecuta ma sunase speriata ca ii curge ulei si s-a dovedit a fi o garnitura la motor, nu a stiut sa-mi explice cu exactitate ce i s-a facut masinii in service. Dar cert e ca acum nu are probleme si la ultima revizie efectuata la sf anului trecut nu i s-au gasit bube.
La un calcul simplu, sa schimb ce e uzat pe ea, aici inclunzand bucse, toate consumabilele ( uleiuri. fluide, bobine, bujii, filtre ), nemaipunand eventualele componente ce pot pica prematur, la un scurt calcul cred ca va trebui sa investesc 1500 de euro cel putin sa o aduc in stare perfecta.
Distrubutis nu stiu ce e cu ea, nu stiu daca e pe lant sau nu, nu stiu daca a fost schimbata vreodata. Asta o voi afla cand voi avea cartea de service in fata.
E posibil ca si aceasta sa trebuiasca schimbata.
Plus, aducerea acasa si inmatricularea care iar va costa undeva spre 1000 de euro cel putin.
Iar sa renteze exploatata cat de cat la costuri acceptabile, mai ales ca are o cutie automata, ar fi rentabil o instalatie secventiala pe gaz, ce mai urca cheltuielile cu inca 6-700 euro.
Ce probleme credeti ca pot avea si la ce sa ma astept din cauza faptului ca a stat marea parte a timpului?
Sa nu ma intelegeti gresit, masina a fost folosita aproape saptamanal, insa pe distante f scurte.
Si din ce stiu eu, o masina nu se recomanda sa mearga pe distante scurte, stiu ca primul drum dupa pornire e bine sa fie de macar 7 km. Asta sa se duca condensul, sa se reincarce cum trebuie acumulatorul, smdp.
Deci e posibil ca si ceva senzori sa fie decalibrati, posibil sondele lambda sa faca pbme la un drum mai lung.
O sa revin si cu poze, de aratat arata exceptional, cat timp a stat a avut locul ei in garaj, deci estetic e impecabila.
Voi ce ma sfatuiti? Merita sa investesc in ea asta in ideea ca daca o tin o voi face termen lung sau nu se merita si sa o vand?
Pe mobile.de, masini cu asa km putini vad ca se vand cu peste 3000 de euro.
Credeti ca informatiile sunt reale si as avea sanse sa o vand acolo?
Aici pe site-urile noastre de vanzari nu am gasit decat masini destul de rulate.
Cam cat credeti ca as putea lua pe aceasta masina aici in Ro?
Multumesc
Comment