Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi MC C180

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi MC C180

    Va salut

    Sunt nou pe acest forum si m-am inscris deoarece vreau parerea voastra.

    Sunt pe cale sa intru in posesia unui Mercedea C 180 din 1998, euro 4, model elegance, cutie automata.

    Masina este al mamei mele, este in Germania si partea frumoasa insa sceptica pt mine abia acum vine.
    Are putin peste 70.000 la bord.
    Insa, in 2003 cand eu personal am vazut-o, nu a facut decat aprox 20.000 km.

    Deci a stat ff mult. In garaj, desigur, reviziile periodice facute de la inceput la reprezentanta, deci teoretic, in acte masina tehnic vorbind e in regula.

    Mama mea nu o mai conduce, neavand nici macar carnet, iar unchiul meu ce a condus-o pana acum e prea batran, fiind un pericol public pe sosele.

    Asadar, mama a decis sa mi-o de-a mie, sa o vand sau sa o tin pt mine.

    Acum, desi tentatia e f mare, masina aratand impecabil vizual, partea tehnica e cea care sincer ma pune pe ganduri.

    Ce probleme pot apare dat fiind faptul ca aceasta masina nu a vazut drumuri lungi decat doar in primii ani de exploatare, nu a mers cu viteza mai mare de 100, in ultimii ani chiar pana in 80km/h?

    Mi-e sa nu imi face vre-o fita la aducerea pe roti acasa.
    Sunt constient ca tot ce inseamna cauciuc, aici inclunzand bucse, furtune, garnituri vor ceda prematur.
    Mai ales bucsele and vor simti plaiul mioritic.

    Probleme nu prea a avut, stiu ca iarna trecuta ma sunase speriata ca ii curge ulei si s-a dovedit a fi o garnitura la motor, nu a stiut sa-mi explice cu exactitate ce i s-a facut masinii in service. Dar cert e ca acum nu are probleme si la ultima revizie efectuata la sf anului trecut nu i s-au gasit bube.

    La un calcul simplu, sa schimb ce e uzat pe ea, aici inclunzand bucse, toate consumabilele ( uleiuri. fluide, bobine, bujii, filtre ), nemaipunand eventualele componente ce pot pica prematur, la un scurt calcul cred ca va trebui sa investesc 1500 de euro cel putin sa o aduc in stare perfecta.
    Distrubutis nu stiu ce e cu ea, nu stiu daca e pe lant sau nu, nu stiu daca a fost schimbata vreodata. Asta o voi afla cand voi avea cartea de service in fata.
    E posibil ca si aceasta sa trebuiasca schimbata.

    Plus, aducerea acasa si inmatricularea care iar va costa undeva spre 1000 de euro cel putin.

    Iar sa renteze exploatata cat de cat la costuri acceptabile, mai ales ca are o cutie automata, ar fi rentabil o instalatie secventiala pe gaz, ce mai urca cheltuielile cu inca 6-700 euro.

    Ce probleme credeti ca pot avea si la ce sa ma astept din cauza faptului ca a stat marea parte a timpului?
    Sa nu ma intelegeti gresit, masina a fost folosita aproape saptamanal, insa pe distante f scurte.

    Si din ce stiu eu, o masina nu se recomanda sa mearga pe distante scurte, stiu ca primul drum dupa pornire e bine sa fie de macar 7 km. Asta sa se duca condensul, sa se reincarce cum trebuie acumulatorul, smdp.
    Deci e posibil ca si ceva senzori sa fie decalibrati, posibil sondele lambda sa faca pbme la un drum mai lung.

    O sa revin si cu poze, de aratat arata exceptional, cat timp a stat a avut locul ei in garaj, deci estetic e impecabila.

    Voi ce ma sfatuiti? Merita sa investesc in ea asta in ideea ca daca o tin o voi face termen lung sau nu se merita si sa o vand?

    Pe mobile.de, masini cu asa km putini vad ca se vand cu peste 3000 de euro.
    Credeti ca informatiile sunt reale si as avea sanse sa o vand acolo?
    Aici pe site-urile noastre de vanzari nu am gasit decat masini destul de rulate.
    Cam cat credeti ca as putea lua pe aceasta masina aici in Ro?

    Multumesc
    Last edited by mmx23; 03-20-2013, 13:42 PM.

  • #2
    Salut si bine ai venit.

    Primul lucru... Masina nu are cum sa fie Euro 4. Maxim e Euro 3 (dar fiind din 98 posibil sa iasa chiar si Euro 2) dar asta nu e un lucru rau in prisma inmatricularii. Mult hulitul timbru de mediu a ieftinit inmatricularea masinilor de la Euro 2 in jos (E2-E1-NONEURO).

    Nu-ti fa probleme, masina nu are nimica chit ca s-a circulat doar distante scurte! Nu ai cum sa bagi 1500 de euro in ea decat daca esti chiar disperat sa schimbi totul pe nou...

    Bafta!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Masina e euro 4, asta mi-a spus mama. Nici mie nu mi-a venit sa cred, insa mi-a spus ca are stikerul verde pe parbriz. Cum vw spre exemplu a introdus euro 4 in anii 2000, e posibil ca MB sa fi introdus mai devreme.
      Nu bag mama in foc, doar cand voi vedea actele in fata mea voi sti sigur, mama e total atehnica si in afara de model nu a stiut sa-mi spuna mia multe, am rugat-o sa-mi spuna ce cod are motorul si m-a rugat sa nu o intreb dinastea ca o doare capul

      Va dati seama ca se uita ca mata-n calendar in actele masinii.

      Dar, partea cu 1500 de euro, va dati seama ca partea de rulare voi vrea sa fie in stare buna. Nu neaparat sa trec rar-ul, ci pt a avea confort si siguranta in exploatare.
      Iar cum bucsele respective nu au fost niciodata schimbate, la contactul cu minunatele noastre strazi in f scurt timp vor ceda.

      Deci bucse, distributie daca va fi cazul, filtre si partea de aprindere va trebui schimbata tocmai sa nu ma trezesc ca raman naibii in drum pe undeva.
      Eu unul nu sunt de conceptie sa mergi cu masina pana pica, ci sa previi, pt ca iesi pe termen lung mai ieftin.
      Last edited by mmx23; 03-20-2013, 13:50 PM.

      Comment


      • #4
        Poate e D4, dar nu iti recunoaste nimeni in RO E4... In fine, asta chiar nu conteaza atat de mult!

        Daca e asa cum ai spus tu, 70K pe bord, e practic o masina aproape noua. Eu as pastra-o fara retinere!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          O sa revin cu poze sa o vedeti.

          Daca nu ma decid sa o tin pt mine, poate va fi vre-un doritor printre dvs care o doreste.

          Daca voi lua cat de cat ceva pe ea sa se merite sa o vand e posibil sa o fac.

          Pt ca, eu am masina mea, nu mb, am un golf 4 de care sunt f multumit si cel putin pt mine in momentul asta nu l-as da pt acest mb.
          Dar e si sotia ce vrea masina ei si de asta ma gandesc sa o tin.

          Insa, daca cineva dintre dvs s-a mai confruntat cu o astfel de masina care a asta mult timp il rog sa-m spuna ce ar putea sa-mi faca pbme, la ce sa ma astept.

          Asta sa fac un calcul al investitiei care o necesita masina sa o aduc in stare perfecta, ca eu sunt f tipicar si ma oftic rau de tot daca aud ca nu merge cum trebuie sau troncane smdp.

          Deci cam ce ar putea sa pice in primul an sa spun pe ea, tocmai din cauza faptului ca nu a rulat.

          Oricum, am pornit aceasta discutie deoarece mama zilele trecute a luat aceasta decizie, daca va fi sa aduc masina in tara mai devreme de august nu am cum sa o fac, pt ca atunci am programat concediul ce o sa-l fac acolo.

          Pana atunci am timp sa analizez si sa trag concluzii.

          Comment


          • #6
            Daca vrei sa tragi concluzii pana in august, atunci te invit sa citest Forumul si mai ales sectiunea rezervata C Klasse si mai ales W202 (tip de caroserie din care face parte si masina mentionata de tine). Citesti la Probleme tehnice si iti tragi singur concluziile.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Va dati seama ca un model nu are un tipar al problemelor. Desigur, sunt si probleme specifice,comune, insa marea lor majoritate sunt in functie de tipul si modul de exploatare.

              Pt ca, una e o masina care e folosita in mod constant, unde motorul merge cat trebuie si are timp sa se curete, alta e o masina care e folosita in regim de taxi, alta e o masina ca aceasta care e folosita f putin.

              Per total despre model am o parere buna, stiu eu personal persoane care au f multi km cu acest model.

              Nu stiu toate partile slabe ale modelului, si pt acet lucru o sa lecturez forumul, insa sper sa gasesc pe cineva care s-a confruntat cu o masina veche statuta chiar daca chipurile se prezinta in stare buna.

              Comment


              • #8
                Stimatilor Administratori si Moderatori, va deranjez cu o rugaminte.

                Am folosit search-ul, cautand probleme specifice pt acest model insa nu gasesc decat probleme particulare.

                Este un topic strict cu problemele specifice ale acestui model?

                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Nu sunt nici Administrator si nici Moderator. Exista 80 de pagini pe sectiunea Probleme Tehnice la C-Klasse a cate 20 de Thread-uri (sau cum are fiecare setat sa-i apara). Majoritatea celor 1600 de Thread-uri contin informatii cu privire la W202. Imi vine greu sa cred ca te-ai uitat la multe Thread-uri in acest scurt timp.

                  Nu cred ca exista un Thread cu titlul "Probleme Specifice W202 C180". Dupa cum ai scris si tu, nu prea poti compara masinile intre ele in functie de modul de exploatare.

                  Totusi, sunt probleme generale care apar si la W202 si la W203 sau chiar la alte modele MB si pe care le poti gasi "rasfoind" Forumul.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Vulnerabilitati :
                    -diferentialul puntii spate tinde sã piarda ulei in cazuri rare
                    -coroziune pe la usi.
                    -sasiul este foarte solid, dar prezinta deficiente ocazionale în legatura cu directia si amortizoarele.
                    -Jocuri in directie
                    -Pierderi ulei

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca masina asta merita sa fie pastrata. Chiar daca are cativa ani o sa reziste in timp mult mai bine decat un C nou si deasemenea cheltuieli mult mai mici.
                      Schimba lichidele si filtrele si 2-3ani nu o sa investesti prea multi bani in ea.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tuturor de raspunsuri.

                        Danvip, desigur ca nu am citit topicurile, o sa le rasopofiesc insa infiormatia e f stufoasa si pe mine ma intereseaza doar problemele specifice mdelului, adica ce puncte slabe a dovedit in timp acest model.

                        Multumesc sofermercedes pt precizari.

                        Insa, apelez la cunostintele voastre si va adresez inca o intrebare.

                        Se stie ca modelele vechi, in special W123 si W124 au fost supraproiectate ( overengineering).

                        Se poate spune acest lucru si pt modelul acesta W202?

                        Stiu ca pbme mari in special datorate electronicii au aparul cu modelul W203.

                        Clarksoon, de la Topgear cand a testat acest model W202 l-a considerat cea mai buna masina din clasa ei si in acel review a spus ca e mai bun ca vechiul model ce il inlocuieste.
                        Desigur au fost pareri la rece, pt o masina noua, insa cred eu ca la cunostintele lui, stie sa-si faca o prima impresie cat de cat corecta.

                        Pt ca, daca se dovedeste a fi o masina solida per general, fara pbme majore, cu putine deficiente de proiectare as pastra-o.

                        Am facut unele calcule si am analizat piata de sh si mare branza nu m-as alege daca as vinde-o.
                        Sa zic un profit de max 2500 de euro, poate mai mic.
                        Asta repet pt ca eu nu voi da nici un ban pe masina.

                        Iar pt banii astia sincer nu o dau.

                        Oricum sunt in cautarea unei masini pt sotia mea si desi e cam mare pt ea ( abia si-a luat carnetul) prefer sa i-o dat pe mana mai ales ca e automata.

                        Nu prea sunt eu f impacat ca nu are deat 2 stele euroncap, insa cum nici nu va merge tare cu ea sper eu sa o protejeze in caz de Doamne fereste.

                        Pt ca, in loc sa ii cumpar un polo sa spun, mai nou ca ani, mai bine o tin pe aceasta pt ca riscurile asumate pana la urma sunt mai mici.

                        Si desi nu o sa-i convina ca-i prea mare, o sa se obisnuiasca, scoala a facut-o pe un Passat B5 si vad ca s-a descurcat.

                        Diseara pun poze sa o vedeti si voi.

                        Multumesc tuturor inca o data.

                        Comment


                        • #13
                          Cutiile de viteza automate fabricate de MB din ce am vazut sunt destul de laudate.
                          Citisem pe undeva un comentariu cum ca MB face cutii automate mai bune decat cele manuale

                          Sa fie adevarat?
                          Last edited by mmx23; 03-20-2013, 16:39 PM.

                          Comment


                          • #14
                            La cum descrieti masina ca se prezinta nu merita vanduta ca la ce bani luati pe ea nu gasiti ceva mai bun.Oricum dupa ce o sa conduceti masina nu o sa mai va bata gandul de vanzare.Este diferenta mare intre golf si c klass.Cred ca la o simpla postare pe bursa a masinii o sa se bata colegii sa o cumpere.

                            Comment


                            • #15
                              Salut. O stii pe aia cu Dumnezeu iti da dar nu-ti baga in traista? Aici te incadrezi tu acum.
                              Printre pasionatii marcii (de modele clasice MB) asta ar fi o sansa cam unica in viata iar tu mai stai pe ganduri?
                              MB W202, 1998, automata 5+1+kikdown, 70.000 km, rulata de un batran si o femeie si intretinuta in Germania?????????? Tu vorbesti serios?
                              Este eoro 3, distributia este pe lant, nu are moarte, nu ai treaba cu distributia.
                              Mergi dupa ea, verifica nivelul tuturor lichidelor, fa plinul si presiunea in roti si vino cu ea acasa. Eventual schimba acolo doar uleiul motor si filtrul, asta in functie de cand a mai fost schimbat. Acasa ii faci apoi absolut toate schimburile si ai MASINA.
                              Atentie mare la cutia automata daca nu ai mai condus. Depinde de la om la om dar la inceput tendinta este sa franezi cu piciorul stang, vei calca pana la fund ca pe ambreiaj si vei frana prea brusc si risti sa te loveasca din spate. Recomand ca in primii km sa-ti asezi piciorul stang flexat din genunchi sub piciorul drept. In cazuri extreme se leaga glezna piciorului stang cu un siret de sina dreapta a scaunului sofer pana se obisnuieste sa foloseasca numai piciorul drept. Stiu ce spun, am invatat si pe altii sa conduca automate.
                              Dupa ce o vei avea si vei vedea cu ce se mananca cred ca vei renunta la Golful 4 la care nu ai spus ce motor ai.
                              Lasa cele 2 stele la siguranta ca acum ti-o spun pe aia cu "drobul de sare..." o stii?
                              MB nu fabrica cutii de viteze automate. Cutia de pe W202-ul tau este marca ZF (Germania). Cutiile automate sunt fabricate de firmele producatoare de cutii automate si le vand firmelor producatoare de autoturisme. Singura exceptie este GM (SUA) care produce si cutii automate si autoturisme.
                              Firme producatoare de cutii automate numai pentru autoturisme:
                              ZF - Germania
                              AISIN - Japonia
                              Borg Warner - SUA
                              GM - SUA.
                              Motoarele aspirate pe benzina (adica fara turbina = fara probleme) sunt cele mai recomandate pentru mersul zilnic prin oras pe distante scurte pentru ca nu are ce sa se strice. Cele mai pacatoase la mersul prin oras pe distante scurte sunt motoarele turbodiesel si daca sunt mai noi si au si filtru de particule care nu apuca sa-si faca regenerarea = dezastru pentru buzunarul proprietarului.
                              Pentru alte detalii, sfaturi, pareri legate de intretinere, consumabile, etc. iti stau la dispozitie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF