Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diesel aspirat sau CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Jacob View Post
    Te salut Seby, o intrebare in acesti 4 ani cati cilometri ai parcurs cu masina asta?
    Te salut si eu Jacob, in primul rand ce mai faci, nu ne-am vazut de mult!
    In acesti 4 ani am facut aproximativ 60000 km, 15000 km/an....ceva normal, folosesc masina doar in interes personal si in concedii, sotia mea circula zilnic cu ea.
    O seara placuta.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #17
      Sincer imi place foarte mult sunetul Dieselului aspirat , adevarul e ca este inconfundabil, insa tehnologia trebuie sa avanseze, ce ma nedumereste este ca nu stiu ce producator a avut Mercedes pe modelele CDI ale anilor 2001- 2002 daca este vorba de Delphi care am inteles ca echipa si modelele clasice 220D , 250D etc atunci cred ca e cam rau , din cite stiu este foarte proasta .
      Voi aveti idee ce anume este montat pe modelele CDI cu eruro 3?motorul de 2148cmc?

      Comment


      • #18
        Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
        Te salut si eu Jacob, in primul rand ce mai faci, nu ne-am vazut de mult!
        In acesti 4 ani am facut aproximativ 60000 km, 15000 km/an....ceva normal, folosesc masina doar in interes personal si in concedii, sotia mea circula zilnic cu ea.
        O seara placuta.
        Da este un rulaj normal.
        Eu in 3 ani jumate am parcurs 70.000 si spun deschis ca am schimbat bucse, capete de bara si 4 telescoape+ flansa de la cardan dinspre cutie. La motor nu am umblat deloc, nu ai ce sa-i faci

        Originally posted by bebe33sb View Post
        Sincer imi place foarte mult sunetul Dieselului aspirat , adevarul e ca este inconfundabil, insa tehnologia trebuie sa avanseze, ce ma nedumereste este ca nu stiu ce producator a avut Mercedes pe modelele CDI ale anilor 2001- 2002 daca este vorba de Delphi care am inteles ca echipa si modelele clasice 220D , 250D etc atunci cred ca e cam rau , din cite stiu este foarte proasta .
        Voi aveti idee ce anume este montat pe modelele CDI cu eruro 3?motorul de 2148cmc?
        Asta e problema cu firma Delphi fosta firma LUCAS, sunt teribil de proaste!
        Chiar nu inteleg de ce nemtii au apelat "la un strain" sa produca partea de injectie.......
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Bosch n-a facut niciodata lucruri indoielnice (cdi2 e dezvoltat, din ce stiu eu, cu Bosch).
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Eu am facut in 4 ani 160000km si nu am bagat decat 600 ron in masina

            Comment


            • #22
              Originally posted by cutaresku View Post
              Bosch n-a facut niciodata lucruri indoielnice (cdi2 e dezvoltat, din ce stiu eu, cu Bosch).
              Pe ce model se gaseste CDI2?

              Comment


              • #23
                Pe cele BlueEFFICIENCY.Restuul sunt marketing.

                Comment


                • #24
                  Parerea mea este ca cine vrea un motor fiabil, robust si economic dar la bani putini, nefiind interesat de putere, isi ia clasic.
                  Cine vrea elasticitate, putere mai mare (chiar dubla) si are ceva bani in plus isi ia CDI.
                  Desigur exista si variantele de CDI la 2000 de euro (pe W202) dar ma indoiesc ca gasim multe in stare buna si sub 500 de mii de km.
                  Se discuta mai sus despre fiabilitate. Fiabilitatea exprima siguranta in exploatare in anumite conditii date si intr-o perioada de timp. Eu as spune ca nu putem pune chiar la egalitate cele de tipuri de motoare cel putin pentru faptul ca CDI-ul mai trebuie sa adune niste anisori.
                  Contiile date ar fi exploatare si intretinere normale. Din nou cele doua motoare, dar atentie si sistemele de injectie si restul de componente sunt mai putin robuste la CDI. Cred ca singura exceptie ar fi turbina CDI-ului care sigur bate turbina clasica la fiabilitate.
                  Deci cata vreme in OM600...bagi si veverite si merge as zice ca e greu sa-l pui langa CDI si sa zici ca-s chiar egale. Ganditi-va la EGR, Rampa, Pompa de inalte, Senzori presiune in rampa, probleme cu bujiile in chiulasa, si apoi toata partea electronica in caz ca da chix.
                  Un alt argument pro-bloc clasic este plaja mare de capacitati in care s-a livrat: 200D, 220D, 250D, 250 turboD, 300D, 300 turboD si asa mai departe. Ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca motorul in sine a fost o piesa de inginerie foarte buna.

                  Sunt foarte constient ca ideologia Mercedes s-a schimbat. Cel mai bun argument in sprijinul acestei afirmatii este urmatorul: blocul clasic s-a produs in atatea variante si a echipat atatea caroserii incat cred ca nu este model de Mercede inainte de 99 sa nu-l fi avut in paleta de motorizari. Pe de-alta parte CDI-ul echipeaza si el multe modele doar ca acelasi bloc motor de 2148 se ascunde sub mai multe sigle 200CDI, 220CDI si mai nou 180CDI si 250CDI, avand doar unele componente schimbate si cu diferenta majora: softul.

                  Sa zicem ca nu ne intereseaza faptul ca la motoarele CDI nu avem varianta sub 2000 de cmc care sa nu asigure un impozit normal la cap.

                  Deci concluzile mele sunt:
                  1. Motorul CDI nu este mai fiabil si nici pe picior de egalitate cu OMeul.
                  2. Motorul CDI a inlocuit OMeul ca urmare al progresului dar si al marketingului.
                  3. Fiecare isi ia ce vrea in functie de...cele doua fraze cu care am inceput postare.
                  Last edited by adidc; 12-07-2012, 08:00 AM.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #25
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Pe cele BlueEFFICIENCY.Restuul sunt marketing.
                    Cred ca ti-a scapat ceva... Eventual aloci sens diferit sintagmei cdi2.
                    In alta ordine de idei, asa cum spuneam, cdi 2, in speta OM611, are cam toata injectia de la BOSCH.
                    Attached Files
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #26
                      Originally posted by bebe33sb View Post
                      Sincer imi place foarte mult sunetul Dieselului aspirat , adevarul e ca este inconfundabil, insa tehnologia trebuie sa avanseze, ce ma nedumereste este ca nu stiu ce producator a avut Mercedes pe modelele CDI ale anilor 2001- 2002 daca este vorba de Delphi care am inteles ca echipa si modelele clasice 220D , 250D etc atunci cred ca e cam rau , din cite stiu este foarte proasta .
                      Voi aveti idee ce anume este montat pe modelele CDI cu eruro 3?motorul de 2148cmc?
                      salut, eu am c200 cdi din 2000 2148 cmc si toata injectia este bosch. Masina merge bine, dar daca nu ai tester si mecanic priceput, care sa stie sa lucreze cu CDI, mai bine alegi vechiul aspirat

                      Comment


                      • #27
                        Sa inteleg ca modelele CDI au injectie Delphi de cind s-a inceput productia lor si pana in ce an?
                        Dar cele aspirate motorul de 2.2l diesel de pe clasa C si E ce tip de injectie are modelele anilor 97,98 si pina au iesit din productie , si ele au tot injectie Delphi ?

                        Comment


                        • #28
                          Cauta singur pe net (e plin), nu mai apleca urechea la aberatiile debitate de unii autointitulati cunoscatori pe-aici.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #29
                            Originally posted by Jacob View Post
                            Da este un rulaj normal.
                            Eu in 3 ani jumate am parcurs 70.000 si spun deschis ca am schimbat bucse, capete de bara si 4 telescoape+ flansa de la cardan dinspre cutie. La motor nu am umblat deloc, nu ai ce sa-i faci



                            Asta e problema cu firma Delphi fosta firma LUCAS, sunt teribil de proaste!
                            Chiar nu inteleg de ce nemtii au apelat "la un strain" sa produca partea de injectie.......
                            Deci tu in 3 ani ai parcurs 70000 km, eu in 4 ani 60000 km, eu nu am schimbat nimic la masina si tu ai avut atatea probleme, sincer nu stiu ce sa mai zic. Eu ti-am zis sa iti iei un E-Class!!!
                            Pe masina mea este injectie Bosch, cel putin asa am vazut ca scrie pe pompa de inalte.
                            Toate cele bune.
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #30
                              Sa nu uitam faptul ca masina am luato intr-o stare super proasta, a facut taxi cu greu,, are kilometrii fara numar!
                              Era de asteptat sa bag bani in el, si comparativ in starea in care se afla nu e mult investitia.

                              Acuma am probleme cu pompa de injectie care este LUCAS, sa-l ia naiba de firma asta ca nu mai vreau sa aud de ei.
                              In orice caz daca a fi sa cumpar alta masina, o sa fie un W124 cu motor de 2,5 clasic cu pompa BOSCH.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF