Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diesel aspirat sau CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diesel aspirat sau CDI

    Buna ziua ,
    As vrea daca se poate un sfat legat de acest aspect , di cite am inteles motorul aspirat natural este mai durabile decit cel cuinjectie directa CDI-ul, La cele aspirate natural care din ele are injectie bosch , am inteles ca cele cu injectie delphi au ceva probleme .

  • #2
    Te salut, eu am motor diesel aspirat (fara turbo) si pot sa iti spun ca sunt motoare fiabile, singura componenta cu probleme e pompa de injectie in sine care este marca LUCAS sau DELPHI.
    Cele CDI au mai multe fite, senzoriu in plus, pompa de inalte si joasa presiune, injectoare cu pompe diuze, care numa un injector coasta 300 Euro!

    Dezavataj la motoarele aspirate, este puterea, sunt mai lenese fata de cele Turbo.

    Alegerea apartine fiecaruia dupa plac si dupa buget.

    Succes.

    P.S motorul meu este 2,2 diesel de 95 de cai.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Oare de ce nu s-or mai fabrica dizelare aspirate? Daca sunt atat de fiabile...
      Oricum, gradul de generalitate al topicul excede posibilitatea obtinerii unor raspunsuri exahaustive. Da, parca ar vorbi Cornel Dinu, insa asa mi-a iesit
      Un search pe goagal diesel vs turbo diesel, ce zici nea Bebe?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Diesel aspirat cu pompa BOSCH...adica cel de 2l de 75 cp este putoros,dar merge si nu are moarte si mai sunt motoarele de pe w124 de 2,5d care iarasi sunt fenomenale...Astea sunt masini in care nu bagi bani...iti dai seama ca un CDI e muuult mai convenabil,nu adormi pana prinzi 100km/h

        Comment


        • #5
          Am spus doar parerea personala, nu ma iau dupa google si alte minunatii, cine are bani, si nu are ce sa fac cu ei sa cumpere motoare cat mai noi, chiar din 2012.

          Cele cu turbo tin cel mult 2-3 sute de mii de kilometrii la mercan, nu vorbm de restul marcilor care tin si mai putin, de injectoare nu mai vorbim.

          Cu cat are electronica si componente mai multe un motor, cu atat mai mare este si probabilitatea sa se strice mai repede.

          Ma bucur ca generatia mea inca apuca motoarele aspirate.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Este normal ca motoarele ce sunt gestionate de cit mai putine componente electronice sa fie cu mai putine hibe insa intrebarea se refera si cla cei ce au CDI-uri sa ne spuna si ei o parere, sunt CDI-uri cu njectie delphi , sistem care stiu ca e foarte prost mai ales pe fordurile tdci.

            Comment


            • #7
              La o medie de 20-30 de mii pe an, 1 milion de km in faci in 33-50 de ani. Cine are nevoie de o masina sa tina un milion de km? Poate pe camion sau duba.
              Nimic insa nu se compara cu un sunet de motor mare, aspirat. Otto.

              Comment


              • #8
                Imi dau si eu cu parerea .
                Eu personal iubesc motorul cat mai simplu , fara prea multa electronica si randament cat mai mare.
                Un motor CDI este mai pretentios (e doar parerea mea)
                Asa cum au spus si colegii senzori peste senzori si cand pica ceva te uiti precum curca-n lemne ,apoi incep testari si para testari.
                Prefer un motor cat mai simplu , atunci cand pica ceva stiu exact ce trebuie sa fac, (ma rog aproape)


                Originally posted by cutaresku View Post
                Oare de ce nu s-or mai fabrica dizelare aspirate? Daca sunt atat de fiabile...
                Pai...cred ca din cauza cererii pietei ,TEHNOLOGIA NE OMOARA, acum se cer motoare cat mai mici cu un consum cat mai mic (sau deloc daca se poate) performante cat mai mari, impozit cat mai mic etc.
                Stim cu totii ca sunt masini din anii 60 / 70 care au motoare originale si functioneaza ireprosabil , sunt tare curios daca peste 30 / 40 de ani aceste CDI ,TDI ,CDTI etc.or sa-si mai faca treaba asa cum o fac acum si sa le putem compara cu tehnologia de atunci .


                Originally posted by Siegfried
                Nimic insa nu se compara cu un sunet de motor mare, aspirat. Otto.
                MARE dreptate ai.



                stima
                Last edited by zavelk; 12-04-2012, 21:07 PM.
                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacob View Post
                  Am spus doar parerea personala, nu ma iau dupa google si alte minunatii, cine are bani, si nu are ce sa fac cu ei sa cumpere motoare cat mai noi, chiar din 2012.

                  Cele cu turbo tin cel mult 2-3 sute de mii de kilometrii la mercan, nu vorbm de restul marcilor care tin si mai putin, de injectoare nu mai vorbim.

                  Cu cat are electronica si componente mai multe un motor, cu atat mai mare este si probabilitatea sa se strice mai repede.

                  Ma bucur ca generatia mea inca apuca motoarele aspirate.
                  Salut. Cu scuzele de rigoare, dar este aberant sa zici ca cele cu turbo tin doar 200-300 de mii de km.. Sau n-am inteles eu bine?! As avea o groaza de exemple care demostreaza contrariul. De exemplu doar a mea (w210-2001 CDI din semnatura) are 280 de mii si merge ca unsa. Am prieteni cu astfel de model cu mult peste acesti km care nu se plang si merg super fara probleme. Vezi pe site-urile nemtesti taxiurile cu motoare CDI cati km au la vanzare (400, 500, 700 de mii). Nu contest ca cele fara turbo ar fi mai fiabile, si numai la Mercedes, in general vorbind, am avut si un w210 din '95 timp de trei ani, dar ceea ce ai spus.. No comment.

                  Comment


                  • #10
                    Da intradevar sunt mercanuri mai ales cele taxi CDI care au peste 500.000 km si inca tin sa functioneze fara probleme, dar eu tot motoarele simple le agreez, intretinere ieftina si orice reparatie o fac la mine acasa fara batai de cap.

                    Masina ideala din punctul meu de vedere este: intretinerea cat mai ieftina si sa mearga cel putin 100.000 km fara sa bagi un ban in el, inafar de consumabile (ulei filtre si combustibil).

                    Nu vedeti ca si mercedes deja la modelul W204 face economie de materiale, ca si celelalte marci de renume, acuma masinile au ajuns in ziua de azi consumabile.
                    O iei noua sa zicem, te folosest 3-4 ani pana ce iese din garantie si dai pace, vinde-o.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Eu am un diesel aspirat nu zic ca cel CDI nu e bun,dar eu bag si pacura in 2.0 ul meu,sa vad cine mai baga pacura la CDI??? adica sa se plimbe moca

                      Comment


                      • #12
                        Eu am ajuns la o concluzie,la care o sa imi dati multi dreptate!
                        Degeaba iti iei un lucru care nu sti sa il folosesti!De asemenea exemple e plina Romania!
                        Cum se explica faptul ca in CDI-ul meu de pe Sprinter nu am investit in 5 ani mai mult de 5-6 mil(inafara de ulei,filtre,atigel)L-am luat la 76.000 iar acum are 302.000.Nici macar bujiile nu i le-am schimbat chiar daca sunt arse cred,toate.Si culmea ca ultimadata cand a vazut masina un servis impresia a fost `` ba cum arata duba asta``

                        Tratati lucrurile ca atare si o sa economisiti multi bani!Daca in carte zice ca masina duce 1400kg pai nu pune 3000kg pana pleznesc jantele(caz recent)
                        Attached Files
                        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu ce naiba o sa se intimple cu taxa asta dar cred ca este foarte rentabil un mercedes fata de VW sa zicem , nu schimbi distributie probabil si fiabilitatea pieselor e alta.Voi ce probleme ati avut cu ele la directie ma refer in special si la turbina de exemplu pica repede?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bebe33sb View Post
                            Nu stiu ce naiba o sa se intimple cu taxa asta dar cred ca este foarte rentabil un mercedes fata de VW sa zicem , nu schimbi distributie probabil si fiabilitatea pieselor e alta.Voi ce probleme ati avut cu ele la directie ma refer in special si la turbina de exemplu pica repede?
                            Salutare, eu am un E 200 CDI , 116 CP, multi dintre colegii de pe forum imi cunosc masina, iti pot spune ca in 4 ani de cand e la mine in afara de o bujie si de un termostat (care era blocat cand am luat-o) nu i-am schimbat nimic.Anul trecut am resoftat motorul si am pus un soft de E 220 +, acum are in jur de 155-160 CP, merge foarte bine.Eu sunt foarte multumit de ochios are un motor foarte bun, dar trebuie si intretinut!!!!
                            Toate cele bune.
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #15
                              Te salut Seby, o intrebare in acesti 4 ani cati cilometri ai parcurs cu masina asta?
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF