Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

BMW 320d vs. Mercedes C220 W202 vs. Mercedes C200 W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Din mai multe tabele, am selectat o ceva ce tine de studiul coeficientilor Cx "realizat pe masini de serie". Nu cred ca pot isca multe comentarii o comparatie MB versus BMW.
    Am cautat -coeficient aerodinamic Cx si am selectat din mai multe surse de pe acolo.

    In cazul automobilelor de serie, coeficientul aerodinamic (Cx) are valori cuprinse între 0.24 și 0.57. În tabelul de mai jos sunt centralizate câteva exemple de coeficienți aerodinamici:Automobil Model Coeficient aerodinamic (Cx)
    0.35 Aston Martin Vanquish 2004
    0.35 Dodge Viper GTS 1996
    0.35 Jaguar XKR 2005
    0.35 Toyota MR2 1998
    0.35 BMW Z4 M coupe 2006
    0.35 Volvo 940 (sedan) 1990
    0.34 Aston Martin DB9 2004
    0.34 Chevrolet Caprice 1994
    0.34 Ferrari F40 1987
    0.34 Ferrari 360 Modena 1987
    0.34 Ferrari F430 F1 1999
    0.33 Audi A3 2006
    0.31 Audi A4 B5, 1995
    0.30 Audi 100 1983
    0.30 BMW E90 2006
    0.30 Mercedes-Benz W202 1993-2000
    0.30 Mitsubishi Eclipse 2000
    0.30 Nissan 350Z 2002
    0.30 Porsche 996 1997
    0.30 Porsche 997 GT3 RS 2007
    0.29 Alfa Romeo 155 1992
    0.29 BMW 8-Series 1989
    0.29 Chevrolet Corvette 2005
    0.29 Lancia Dedra 1990
    0.29 Lexus LS 400 1990
    0.29 Lotus Elite 1958
    0.29 Mazda Millenia 1995
    0.29 Mazda RX-7 FC3S Aero Package 1986
    0.29 Mercedes-Benz SL (Roof Up) 2001
    0.29 Mercedes-Benz W203 C-Class Coupe 2001
    0.29 Porsche Boxster 2005
    0.29 Porsche 997 GT3 2006
    0.29 Chevrolet Corvette C5 Z06 2002
    0.28 Lexus IS 2006
    0.28 Mitsubishi Diamante 1995
    0.28 Porsche 997 2004
    0.28 Citroën XM 1989
    0.28 Volkswagen NewBeetle cu aripa 2003
    0.27 Volkswagen Passat B5 (sedan) 1997
    0.27 Mercedes-Benz C-Class W203 Sedan 2001
    0.27 Nissan GT-R 2008
    0.26 Mercedes-Benz W221 S-Class 2006
    0.25 Audi A2 1.2 TDI 2001

    Comment


    • #47
      Informatiile prezentate mai sus chiar sunt folositoare. Multumesc colegului pe aceasta cale.

      Comment


      • #48
        Listele gasite conduc la un numar de peste 300 de modele. Cel mai interesant mi s-a parut anul realizarii / lansarea pe piata.

        Comment


        • #49
          Originally posted by w124researcher View Post
          Mai spune-ne , vrem !

          Pe ce circuite ? ( intergrate , turistice ? )
          Mercedes S65 este mai slab decat BMW 760i G-power.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #50
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Decat sa faci pe "jmecherul", mai bine mai documenteaza-te un pic. Sa nu mai fii din categoria....nu stiu ,dar ma bag in seama . Dar, cel mai bine sa te intorci la capitolul 124, unde mai ai ceva scapari ....pt ca astea mai noi nu prea sunt de tine.Eu atat pot spune, S65 are rivali mult mai performanti , si nu in miimi de secunda.
            List of fastest lap times for Nürburgring Nordschleife. Updated May 2025.


            Ai dreptate ca sunt secunde , si anume 18 intre primul Mercedes si primul BMW. :laught:
            Deci stiai tu ce stiai.


            Originally posted by epurare_coco View Post
            In cazul automobilelor de serie, coeficientul aerodinamic (Cx) are valori cuprinse între 0.24 și 0.57. În tabelul de mai jos sunt centralizate câteva exemple de coeficienți aerodinamici:Automobil Model Coeficient aerodinamic (Cx)
            0.35 Aston Martin Vanquish 2004
            0.35 Dodge Viper GTS 1996
            .
            .
            0.26 Mercedes-Benz W221 S-Class 2006
            0.25 Audi A2 1.2 TDI 2001
            Se adauga :

            0.24 Mercedes E klasse Coupe 2010

            Cea mai aerodinamica masina, in 2005, Pac-Car II : 0.075

            Apoi urmatoarea este " Schlörwagen " cu 0.186 , masina contruita in 1939 pe un sasiu de Mercedes w28 170H

            O caramida cica are 2.1 , iar un om 1.0 - 1.3


            Originally posted by mircea600sel View Post
            Mercedes S65 este mai slab decat BMW 760i G-power.
            Eu ziceam de fabrica. AMG vs M

            Asa ce face cu Brabusul 800 sau Lorinser S70 ?
            Last edited by w124researcher; 08-19-2012, 20:36 PM.
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #51
              Salutare tuturor si bine v-am regasit stimati membrii.

              Jacob ,te salut in mod special,cum merge masinuta???

              Sunt un fost proprietar de mercedes C250,am luat o pauza de "mercedes" de cativa ani din motive financiare si acum imi doresc cu ardoare sa achizitionez un alt exemplar de aceea apelez cu incredere la sfaturile voastre.
              In primul rand doresc sa stiu care este diferenta de consum dintre C220 si C250 motorina,care dintre cilindree se merita.Am avut gama classic,acum doresc sa optez pentru varianta elegence,ce aduce in plus aceasta gama?Doresc si o parere a detinatorilor de variante breack.Care este ultimul an al productiei acestei variante de C ,doresc un exemplar cat mai nou.Inafara de aceste intrebari ,doresc din partea vostra sfaturi practice privitoare la decizia mea - imi doresc un C250 motorina,breack,elegance,din 1998 sau 1999 (daca exista).


              Multumesc anticipat.
              LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

              Comment


              • #52
                Sal.Aici ai detalii date de constructor in materie de consum si altele pt c class iar in pagina principala gasesti despre toate masinile.http://www.auto-data.net/ro/?f=showS...modeli_id=1368

                Comment


                • #53
                  [QUOTE=w124researcher;260053]http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

                  Ai dreptate ca sunt secunde , si anume 18 intre primul Mercedes si primul BMW. :laught:
                  Deci stiai tu ce stiai.

                  Se adauga :
                  O caramida cica are 2.1 , iar un om 1.0 - 1.3

                  In ton si cu cu postul dvs. nr. 44, cand s-a lansat pe piata caramida (avand in vedere la ce foloseste) sau omul?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by epurare_coco View Post
                    w124researcher;260053]
                    In ton si cu cu postul dvs. nr. 44, cand s-a lansat pe piata caramida (avand in vedere la ce foloseste)
                    Prima caramida a fost lansata in jurul anului ~ 7500 iH. 300ZXTT ne va spune daca intre timp au mai imbunatatit timpii pe tur.
                    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                    Comment


                    • #55
                      Ca si detinator atat de w203 (200k) cat si de e46 (316i - 1895cmc/105cp) pot sa va zic ca mercedesul este in avantaj. Sportivitatea la bmw este dupa 330/325xi in sus, pana acolo, masinile sunt banale, si cu motorizari mai slabe decat pe w203 (minim 129cp benzina/ 116cp diesel). Singurul rival pentru c200/220 este un 320d, de 136cp. Singurele avantaje, si chestii care sunt mai bine gandite pe bmw sunte comenzile de pe volan (cel aport in 3 spite), ce include si pilotul automat, mai comod decat manetuta, si panoul central orientat spre sofer. Dezavantaje: afisajul si functiile computerului de bord destul de limitate, precum si accesul in el prin apasarea in capat a unei manetute; portbagaju, care desi este un pic mai inalt decat la w203, are "gura" mai mica, iar la bagaje mai mari e un chin; torpedou groaznic de mic.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by mircea600sel View Post
                        Raspuns tipic pentru un fan Mercedes

                        Astept cateva exemple de modele Mercedes care sunt mai bune/rapide pe pista decat Bmw.
                        Hai ca iti zic eu cateva:
                        -E320cdi vs 530d (valabil atat la w210 vs e39 cat si la w211 vs e60)-pt cine nu crede il invit sa dea un search pe youtube "e320 cdi vs 530d" sa se convinga singur.Va gasi vreo 4-5 filmulete cu drag race-uri filmate din cate o masina foarte lamuritoare.
                        -C180 vs 318i (modele din 1998 e46 vs w202)
                        -S500 vs 745i (w220 respectiv e65)

                        Foarte important ar fi 2 aspecte:
                        1.Din experienta proprie am observat ca in timp mercedesurile isi mentin caii mult mai bine.Deci daca compari astazi un bmw cu un merc de 15 ani vechime si cai si mase asemanatoare ai toate sansele ca mercedesul; sa aiba mult mai multa vlaga.Personal am vazut f multe bmw-uri de prin 97-2000 care nu mai fug nici de 50% din puterea de pe talon.
                        2.Motoarele mercedes au de regula cuplu mai mare pt aceeasi cp si mai ales au cuplu mare de jos.Detin momentan un E420 din 96 (279cp cuplu 400Nm) si un 740i din 97 (286cp cuplu tot 400Nm),dar senzatia este mult mai brutala la mercedes.Okila smuceste,te zvacneste in scaun pe cand 740i-ul are nevoie de ceva ture.Bineinteles comparatia nu e corecta ar fi fost nimerit un 540i,dar am vrut sa subliniez senzatia.Pt ca am avut si un E280 din 2000 de 204cp si la fel de "smucitor" la atingerea pedalei era,am avut si un 750i, la fel de usurel te lua de jos.

                        On topic : ca un posesor de ambele marci recomand clar mercedesul pt volanul moale,suspensia mai placuta si senzatia de putere imediat de la atingerea pedalei.Nu am inteles niciodata cui i-ar placea un volan atat de incomod cum au mai toate bmw-urile.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #57
                          Hmm,eu stiam ca mercedesul nu prea zvacneste,din contra BMW ul face asa...de aia e mercedesul mai confortabil.

                          Comment


                          • #58
                            Multumesc gmihai24 ,

                            este exact ce imi trebuia,nu stiam ca se gaseste asa ceva .Ce sfaturi imi dati privitoare la locul de achizitie.Cumparat din germania si inmatricult in Bulgaria sau comandata gata inmatriculat din Bulgaria?
                            Last edited by calutzustudio; 08-21-2012, 08:44 AM.
                            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              Hai ca iti zic eu cateva:
                              -E320cdi vs 530d (valabil atat la w210 vs e39
                              Ai glumit,nu?

                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              cat si la w211 vs e60
                              Nu vrei sa vezi cu cate secunde e mai rapid Bmw-ul pe pista decat Mercedes.

                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              -pt cine nu crede il invit sa dea un search pe youtube "e320 cdi vs 530d" sa se convinga singur.Va gasi vreo 4-5 filmulete cu drag race-uri filmate din cate o masina foarte lamuritoare.
                              Ne luam dupa youtube sau dupa site-urile de specialitate care au testat masinile pe diferite piste?

                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              -C180 vs 318i (modele din 1998 e46 vs w202)


                              Sunt curios cum ai ajuns la concluzia asta!Sunt 2 secunde,totusi!

                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              -S500 vs 745i (w220 respectiv e65)
                              Din nou cei de la autoevolution nu sunt de acord cu cele spuse de tine.Dar sunt sigur ca stiai asta.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • #60
                                Parca ar conta care e mai care.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF