Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierd lichid de frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierd lichid de frana

    Salutare dragi colegi.
    W202 C180 SPORT din 94.

    De cand am cumparat masina din Germania am monitorizat nivelul lichidului de frana. Era cam la mijloc intre minim si maxim (unde e nervura aceea a vasului de expansiune).
    In decursul unui an nivelul a ramas exact cum era. Totusi m-am gandit ca ar fi bine sa mai completez putin pentru ca la rece ambreiajul parca trepida putin.
    Ca sa fiu sigur ca ma lasa ambreiajul si nu e altceva am luat un Aral Dot 4 S si am completat in vas pana aproape de maxim. Dupa parerea mea si as zice ca nu e doar placebo si s-a simtit o imbunatatire majora in ce priveste ambreiajul cu motorul rece.

    Problema e ca acum pierde lichid de frana. Ma gandesc ca lichidul de frana nou a facut vreo reactie sau a corodat ceva.

    Intrebarea este daca aveti vreo sugestie pe unde ar fi mai probabil sa piarda. In masina la pedala de ambreiaj nu sunt urme de lichid de frana.

    Multumesc pentru orice interventie.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Nu vreau sa fiu carcotas , insa lichidul de frana se schimba, nu se completeaza.
    Mai ales ca nu stii cand a fost schimbat, e o chestie de siguranta pana la urma.
    O data la 2 ani e bine sa ii schimbi tot lichidul, nu prea e bine sa completezi ...in contact cu aerul isi pierde din proprietati, se fac aerisirile de rigoare si se baga lichidul nou.
    Bafta!
    Last edited by sauron; 02-23-2010, 16:20 PM.
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

    Comment


    • #3
      Uita-te care e etrierul cel mai ruginit si probabil ca pe acolo curge. La mine asa a fost si se vedea (pistonas blocat, plin de rugina, garnituri inexistente). Ca idee la mine a fost pe partea stg spate, pierderea era mica (de la maxim la minim in 6 luni) problema s-a rezolvat dupa schimbarea etrierului
      w 202 -c 180 sport an 93

      Comment


      • #4
        Salut.Am si eu o intrebare pentru tine Stefan...care erau simptomele masinii cu pistonasul blocat?Doar pierderea lichidului sau ai ramas si fara frane?(Adik sa nu simti pedala sub picior can apesi pe ea si abia cand ajungi la capat cu ea sa franeze putin).Ca la mine asa face.Eu am si placutele uzate si am crezut ca s-au spart de am ramas fara frane.Dar sa uitat un mecanic la ea si a zis ca si placutele sunt varza dar nu din cauza asta am ramas fara frane ci din cauza pistonasului ca a ramas blocat.Astept un raspuns de la tine cu ce simptome ai avut tu.Mersi mult

        Comment


        • #5
          Originally posted by sauron View Post
          Nu vreau sa fiu carcotas , insa lichidul de frana se schimba, nu se completeaza...
          Daca n-as sti...
          Asta e, de data asta mi-am luat o palma bine meritata de la masina.
          Legat de etrierul stanga spate, si eu l-am schimbat. Urmeaza sa-i trag o verificare cand am timp.
          Multumesc mult pentru sugestiile date si pentru cele ce vor mai veni.

          Antonyo, in mod normal faptul ca un pistonas este blocat nu are legatura cu pedala de frana bleaga. Daca pistonasul la un etrier e blocat, roata aceea nu va frana si eventual vei auzi un tzacanit enervant la roata aceea din cauza placutei care joaca daca pistonasul e blocat deschis, sau iti va sta roata infranata daca e bocat pe strans. Poti verifica simplu dupa un drum de cativa km (sa zicem 5) pui mana pe janta sau pe disc dar cu atentie si vezi daca e fierbinte.
          Cred ca pedala fleasca e mai degraba din pompa de frana. Mai ales daca in tot timpul ambreiajul ti-a mers perfect.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Incerc sa va expic cap coada de cand m-a lasat masina.Acum vreo luna si ceva au inceput sa-mi huruie placutele fata dreapta cand franam.Am tot mers asa cu ea pana intr-o zi cand am inceput sa simt putin mai moale pedala de frana.Dupa ce am simtit-o mai moale la vreo 2-3 km nu am mai simtit-o deloc sub picior si nu am avut cum sa o mai opresc .noroc ca mergeam foarte incet si pana la urma am oprit-o.Aveam in jur de 30km/h si abia sa franat cu pedala la maxim in vreo 50 de metri.Am verificat lichidul de frana.fara sa deschid capacul se vedea putin sub minim.Dupa ce am deschis capacul si m-am uitat inauntru nu era plat(erau un fel de camarute in care abia se mai vedea lichid.Am zis ca o fi de la lichid.In fine,a doua zi am luat lichid,am completat si am plecat cu ea.Mergea perfect.La vreo 2 km ,am ramas iar fara frane.m-am uiat la lichid si scazuse foarte putin.Citind si ce au scris colegii pe forum ,cineva mi-a zis ca e posibil sa se fi spart placuta de pe interior si atunci imi arunca lichidul.La cateva zile a venit un mecanic sa se uite si mi-a zis ca mi-a ramas pistonasul nu stiu cum blocat si sa am mare grija cand ma duc cu ea la el la atelier ca risc sa mi se dea roata peste cap.Acum nu stiu ce a vrut sa spuna cu chestia asta...Dar intrebarea mea este daca eu nu mai aveam lichid in borcan si furtunasul de la borcan nu mai tragea lichid e posibil din cauza asta sa fi ramas fara frane?Sau care ar fi simptomele in caz ca furtunasul nu mai ajunge sa traga din borcan.Mentionez ca a doa oara cand am ramas fara frane,cand am zis ca doar am completat cu lichid,nu am facut nici un fel de aerisire.

            Comment


            • #7
              Cand mi-am luat masina avea conducta care duce la rotile din spate (cea de circa 4metri) distrusa de rugina. Aveam tot timpul aprins in bord "frana de mana". Frane proaste pentru ca functiona doar un singur contur , cel pe fata. Daca turnam lichid imediat il pierdeam. Ma costat 1,3mil conducta, am schimbat-o singur (cu ajutor).

              Comment


              • #8
                Ca sa nu las lucrurile in aer, vreau sa adaug ca nu am gasit pe unde pierd lichidul de frana dar si ca nu prea mai curge (se poate de aceea sa nu gasesc problema, nu?). Oricum ca fapt divers banuiesc ca e furtunul care coboara din vasul de expansiune. Era putin umed dar ramane sa-l mai monitorizez.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adidc View Post
                  Ca sa nu las lucrurile in aer, vreau sa adaug ca nu am gasit pe unde pierd lichidul de frana dar si ca nu prea mai curge (se poate de aceea sa nu gasesc problema, nu?). Oricum ca fapt divers banuiesc ca e furtunul care coboara din vasul de expansiune. Era putin umed dar ramane sa-l mai monitorizez.
                  Am citit intr-o revista despre o defectiune la frane la un automobil. Pierdea lichid de frana dar nu erau urme. Pana la urma pompa de vacuum era de vina, plina cu lichid de frana.

                  Comment


                  • #10
                    Buna la toata lumea am o rugaminte si eu am probleme pierd lichidu din locul unde imi pleaca conductele de frana e un fel de patrat de aluminiu si nustiu cum sa imi rezolv problema daca as putea sal repar cumva e vreun fel de garnitura stie cineva sau a mai patit cineva problema asta sa piearda lichid pe la gaura ce da catre parbriz menitonez ca la acea gaura nu se afla nici o conducata va multumesc si astept un sfat ce am de facut in cazul asta

                    Comment


                    • #11
                      Telegrama cam lunga.
                      Hai acasa si ne spune ce ai patit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TM-43-SPP View Post
                        Buna la toata lumea am o rugaminte si eu am probleme pierd lichidu din locul unde imi pleaca conductele de frana e un fel de patrat de aluminiu si nustiu cum sa imi rezolv problema daca as putea sal repar cumva e vreun fel de garnitura stie cineva sau a mai patit cineva problema asta sa piearda lichid pe la gaura ce da catre parbriz menitonez ca la acea gaura nu se afla nici o conducata va multumesc si astept un sfat ce am de facut in cazul asta



                        Eu cred ca te referi la pompa ABS si sa putem sa te ajutam cumva da-ne mai multe detalii , eventual o poza ...e greu de ghicit "curge pe gaura aia care e langa cealalta dar mai jos de aia de sus" cam asa ai explicat tu .




                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Da, se refera la pompa ABS si ii pierde pe la racordurile de imbinare a conductelor.Nu am umblat la pompe ABS, las colegii sa detalieze.

                          Comment


                          • #14
                            am adaugat o poza pe unde pierd lichid dar se pare ca apare doar la mine la profil

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF