Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenţial C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ieri conduceam Dacii cu 50 de cai (maximum) si azi nu ne ajung 122 .
    Eu inteleg placerea de a pleca de pe loc cu rotile din fata pe banda ta iar cu cele din spate pe banda cealalta, dar din pacate cu masina asta nu se poate. Se poate insa cum spunea Marele Alb sa turezi masina pe loc si vei obtine o plecare mai puternica sau sa pleci normal si sa schimbi la 5 mii de ture.
    Noi avem in Tm un bulevard destul de lung si ca sa ajung la lucru trebuie sa-l parcurg tot (Liviu Rebreanu). Intr-o dimineata devreme m-am "intalnit" cu un Hyundai Coupe si ne-am distrat putin. Omul pleca mai bine de pe loc dar dupa cativa metri il ajungeam. Sunt multe semafoare si am avut parte de multe plecari.
    Ce pot sa spun e ca am tras concluzia ca rapoartele la MB sunt perfecte. Cutia e etajata foarte bine.
    Cand vreau sa ma distrez sau cand simt miros de BMW merg cu a 1-a pana la 4200-4500 - BMW-ul e inaintea mea ii dau a 2-a si merg iar aproape de cuplu maxim, soferul BMW-ului vede ca ma apropii si ii da a 4-a. In momentul cand ma ating de ambreiaj si trec intr-a 3-a BMW-ul e istorie. Dupa parerea mea la C180 treapta a 3 e preferabila daca vrei sa te lipesti de scaun. BMW-ul trebuie sa fie unul din categoria lui W202.
    Tot ce trebuie este experimentam putin si sa vedem ce iese din ea. Eu zic ca merge bine si la mers normal dar trage si cand vrei sa ii dai blana dar daca va e frica de zona rosie de pe turometru...
    Spor la descoperit .
    Last edited by adidc; 02-10-2010, 08:47 AM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Originally posted by adidc View Post
      Ieri conduceam Dacii cu 50 de cai (maximum) si azi nu ne ajung 122 .
      Eu inteleg placerea de a pleca de pe loc cu rotile din fata pe banda ta iar cu cele din spate pe banda cealalta, dar din pacate cu masina asta nu se poate. Se poate insa cum spunea Marele Alb sa turezi masina pe loc si vei obtine o plecare mai puternica sau sa pleci normal si sa schimbi la 5 mii de ture.
      Noi avem in Tm un bulevard destul de lung si ca sa ajung la lucru trebuie sa-l parcurg tot (Liviu Rebreanu). Intr-o dimineata devreme m-am "intalnit" cu un Hyundai Coupe si ne-am distrat putin. Omul pleca mai bine de pe loc dar dupa cativa metri il ajungeam. Sunt multe semafoare si am avut parte de multe plecari.
      Ce pot sa spun e ca am tras concluzia ca rapoartele la MB sunt perfecte. Cutia e etajata foarte bine.
      Cand vreau sa ma distrez sau cand simt miros de BMW merg cu a 1-a pana la 4200-4500 - BMW-ul e inaintea mea ii dau a 2-a si merg iar aproape de cuplu maxim, soferul BMW-ului vede ca ma apropii si ii da a 4-a. In momentul cand ma ating de ambreiaj si trec intr-a 3-a BMW-ul e istorie. Dupa parerea mea la C180 treapta a 3 e preferabila daca vrei sa te lipesti de scaun. BMW-ul trebuie sa fie unul din categoria lui W202.
      Tot ce trebuie este experimentam putin si sa vedem ce iese din ea. Eu zic ca merge bine si la mers normal dar trage si cand vrei sa ii dai blana dar daca va e frica de zona rosie de pe turometru...
      Spor la descoperit .
      Subscriu.... eu am experimentat cei 136 CP si nu mi se par deloc putini,daca stii sa ii folosesti, dar altora nu le ajung nici 500...
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #18
        Eu inteleg ca fiecare isi lauda masina dar ce mama naibii chiar asa?Hyundai coupe si bmw 318 pisicuta ard la orice ora un C180.Degeaba au acceiasi cai voi chiar nu intelegeti ce inseamna raportul de putere-greutate?Sa va fie clar va vorbesc din prisma unui detinator de C180 iar colegul marele-alb are C200 nicidecum C180.Cum spunea colegul Stefan mai sus motorul de 1.8 e cel mai slab motor de Mercedes.NU e o masina sportiva.Am avut inainte si Fiat Coupe cu motor de 2 litri turbo pe benzina si aia era masina sportiva la 236 CP.Dar repet Mercedesul e o masina sigura si confortabila.Caii sunt suficienti sa traga caroseria la o viteza decenta si atat.Cat despre comparatii nu exista deoarece masina asta nu e pentru liniute.Daca voi o folositi pentru asa ceva va compatimesc.O zi buna.
        Mercedes W202 C180 Sport
        Mercedes W245 B180 cdi

        Comment


        • #19
          Bmw-ul fiind concurent direct al Mercedesului are aproximativ aceeasi greutate si chiar aproape acelasi raport putere-greutate. Daca nu un pic in favoarea Bmw-ului. Insa dupa cum toata lumea stie Bmw-ul pune accent pe sportivitate si Mercedesul pe eleganta, lux, confort si chiar fiabilitate. De aceea Bmw-ul probabil e mai bun la performante ca Mercedesul. Si clar Mercedes c180 nu e o masina sportiva. Nimeni nu a spus asa ceva. Despre Hyunday, Fiat etc, nu spun nimic ca nu ma pricep. O zi buna.

          Comment


          • #20
            Originally posted by George_b View Post
            ...Daca voi o folositi pentru asa ceva va compatimesc...
            Cum se mai scria pe acest minunat forum, mai conteaza si piesa dintre volan si scaunul soferului. Citeste ce am scris eu exact! Nu am spus nimica de liniute. Masina mea e masina mea si merg cu ea cum vreau eu...cu fata, cu spatele, pe 4 sau 2 roti si nu prea vad ce e de compatimit in asta.

            Avand in vedere ca suntem off-topic as vrea sa adaug faptul ca nu are rost sa se ia in calcul schimbarea grupului. Mai degraba un turbo...
            Last edited by adidc; 02-11-2010, 09:17 AM.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Salut , eu zic sa vb cu cineva care are tot c180 si sa vezi cum se comporta comparativ cu al tau.
              Acuma sincer , cum zicea cineva mai sus , ieri Dacii azi Mertzane si tot nu ne ajunge , de parca numai pe autobahn ( nu stiu daca am scris corect :P ) am trai.
              Daca "voi" va cantati ce nu trage , nu scuipa si nu beseste, atunci "noi" astia cu diseluri non turbo cec sa zicem? ))
              n topic: Du-ti motoru la un tester si vezi ce minunatii de rezultate primesti.
              Bafta in trafic.

              Comment


              • #22
                Originally posted by sofermercedes View Post
                Bmw-ul fiind concurent direct al Mercedesului are aproximativ aceeasi greutate si chiar aproape acelasi raport putere-greutate. Daca nu un pic in favoarea Bmw-ului. Insa dupa cum toata lumea stie Bmw-ul pune accent pe sportivitate si Mercedesul pe eleganta, lux, confort si chiar fiabilitate. De aceea Bmw-ul probabil e mai bun la performante ca Mercedesul. Si clar Mercedes c180 nu e o masina sportiva. Nimeni nu a spus asa ceva. Despre Hyunday, Fiat etc, nu spun nimic ca nu ma pricep. O zi buna.
                Asa ceva vroiam si eu sa spun.Cand v-ati cumparat Mercedes ati ales siguranta si confortul in detrimentul sportivitatii.Cat despre compatimit nu compatimesc pe nimeni ca face ce vrea cu masina lui ci doar nu mai vreau sa aud aberatii gen:"Fac orice masina","soferul BMW-ului vede ca ma apropii si ii da a 4-a. In momentul cand ma ating de ambreiaj si trec intr-a 3-a BMW-ul e istorie"cu un C180.Daca aveai cel putin un kompressor te intelegeam.Motorul meu merge perfect,stiu cum trebuie sa traga si nu am spus ca sunt nemultumit de ea niciodata.Din contra asta e ceea ce am vrut de la masina asta.Si On-topic repet:nu trebuia sa-ti iei masina asta daca vroiai mai multa sportivitate de la ea.O vinzi si iei motor mai mare.Sau un kompressor,nu turbo ca nu merge.O seara faina.
                Mercedes W202 C180 Sport
                Mercedes W245 B180 cdi

                Comment


                • #23
                  Imi vin multe raspunsuri in minte dar nu vreau sa vorbesc iar aberatii.
                  Probabil ca degeaba spun ca asa s-a intamplat, pentru ca tie oricum ti se pare ca mint, sau alte variante.
                  Sa fi sanatos...si doar ca fapt divers, stiu si eu diferenta dintre turbo si kompressor.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    Dupa parerea mea motorul de 1800 este un motor echilibrat si cand zic asta ma refer ca poti merge prin oras cu un demaraj acceptabil, dar poti rula si pe autostrada cu 140-150 constant fara ca motorul sa fie prea turat.
                    Si eu am avut un soc cand am condus prima data masina mea care desi foarte stabila, mi se parea ca nu are puterea celor 122 de cai declarati. Asta dupa ce am avut un citroen bx 1,4 benzina cu carb dublu corp si greutate sub 1 tona care pur si simplu ma surprinde si azi in ceea ce priveste demarajul la pornirea de pe loc si acceleratia pe care o are prin oras.
                    Aveam impresia ca am cu 50 de cai in plus pe cand la c 180 e invers.
                    Mi-am dat seama in timp ca de fapt ii vorba de rapoartele din cutia de viteze care la citroenul respectiv faceau ca 90 km la ora sa para motorul foarte turat (ca la c 180 in a 3-a). Prima data cand am simtit ca poate ceva masina (c 180) a fost cand am fost pus pentru prima data intr-o situatie (depasire) in care a trebuit sa accelerez cat mai tare (a 3-a pana la 125) si atunci am vazut ca se pot simti cei 122 de cai daca motorul e exploatat la turatia la care trebuie. In oras in schimb merg mai linistit folosind mai mult cuplul motor care nu e prea mare (mult inferior motoarelor diesel)
                    w 202 -c 180 sport an 93

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ddg View Post
                      O.K., mulţumesc tuturor pentru părerile exprimate, dar ce spuneţi de o schimbare de cutie şi punte spate de la un C 200, diesel de 2000 cmc? După câte îmi amintesc, cuplul maxim al acestui tip de motor diesel, se obţine începând de la vreo 1.800 de turaţii. Deci, întreb eu, oare ar merge cuplată o cutie şi punte de diesel cu un motor benzinar? Ar creşte performanţele obţinute? Teoretic, rapoartele treptelor de viteză din cutia de diesel, cât şi raportul final din diferenţialul spate al dieselului, ar "ajuta" la mărirea performanţelor unui motor pe benzină cuplat la acestea, dar eu nu am mai făcut acest tip de schimbare. A mai făcut cineva acest lucru? Dacă da, aştept păreri şi sfaturi.
                      Cu respect.
                      Salut, am si eu un c 180 benzina din 95 elegance,am avut probleme cu undiferentialul si a trebuit sa lschimb si am obsevat un lucru :cu cel vechi la 2900 sau 3000 aveam 100km iar dupa ce l am schimbat aveam 100km la 2500 cu a 5 a bineinteles,acum eu ce stiu este ca cel care il am acum este ceva mai nou ca al meu adica 96 sau97 tot de benzina insa in schimb la seria lui difera timele 2 cifre nu le mai stiu acum dar erau ceva mai mare ca numar decat cele care erau pe al meu adica pe cel original din fabrica,pe cel second hand am dat cu planetare cu tot 600 ron si sunt foarte multumit , cum am spus merge mai bibe nu exagerz dar la 3000 de turatii am aproate 140km si trage mult mai bine,daca vrea cineva sa il ajut sa cumpere piese second hand maiieftine cunosc pe cineva uite adresa mea de mes lian_coanda

                      Comment


                      • #26
                        Normal la motoarele noastre la 3000 intr-a 5-a ar trebui sa fim intre 110 si 120...as zice undeva la 115 km/h.
                        Mi se pare ca daca mergi mai repede la turatie mai mica ar trebui sa plece mai greu de pe loc, nu? Ar fi interesant daca ai putea sa ne dai codul de pe grup (te rog).
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF