Ieri conduceam Dacii cu 50 de cai (maximum) si azi nu ne ajung 122
.
Eu inteleg placerea de a pleca de pe loc cu rotile din fata pe banda ta iar cu cele din spate pe banda cealalta, dar din pacate cu masina asta nu se poate. Se poate insa cum spunea Marele Alb sa turezi masina pe loc si vei obtine o plecare mai puternica sau sa pleci normal si sa schimbi la 5 mii de ture.
Noi avem in Tm un bulevard destul de lung si ca sa ajung la lucru trebuie sa-l parcurg tot (Liviu Rebreanu). Intr-o dimineata devreme m-am "intalnit" cu un Hyundai Coupe si ne-am distrat putin. Omul pleca mai bine de pe loc dar dupa cativa metri il ajungeam. Sunt multe semafoare si am avut parte de multe plecari.
Ce pot sa spun e ca am tras concluzia ca rapoartele la MB sunt perfecte. Cutia e etajata foarte bine.
Cand vreau sa ma distrez sau cand simt miros de BMW merg cu a 1-a pana la 4200-4500 - BMW-ul e inaintea mea ii dau a 2-a si merg iar aproape de cuplu maxim, soferul BMW-ului vede ca ma apropii si ii da a 4-a. In momentul cand ma ating de ambreiaj si trec intr-a 3-a BMW-ul e istorie. Dupa parerea mea la C180 treapta a 3 e preferabila daca vrei sa te lipesti de scaun. BMW-ul trebuie sa fie unul din categoria lui W202.
Tot ce trebuie este experimentam putin si sa vedem ce iese din ea. Eu zic ca merge bine si la mers normal dar trage si cand vrei sa ii dai blana dar daca va e frica de zona rosie de pe turometru...
Spor la descoperit
.

Eu inteleg placerea de a pleca de pe loc cu rotile din fata pe banda ta iar cu cele din spate pe banda cealalta, dar din pacate cu masina asta nu se poate. Se poate insa cum spunea Marele Alb sa turezi masina pe loc si vei obtine o plecare mai puternica sau sa pleci normal si sa schimbi la 5 mii de ture.
Noi avem in Tm un bulevard destul de lung si ca sa ajung la lucru trebuie sa-l parcurg tot (Liviu Rebreanu). Intr-o dimineata devreme m-am "intalnit" cu un Hyundai Coupe si ne-am distrat putin. Omul pleca mai bine de pe loc dar dupa cativa metri il ajungeam. Sunt multe semafoare si am avut parte de multe plecari.
Ce pot sa spun e ca am tras concluzia ca rapoartele la MB sunt perfecte. Cutia e etajata foarte bine.
Cand vreau sa ma distrez sau cand simt miros de BMW merg cu a 1-a pana la 4200-4500 - BMW-ul e inaintea mea ii dau a 2-a si merg iar aproape de cuplu maxim, soferul BMW-ului vede ca ma apropii si ii da a 4-a. In momentul cand ma ating de ambreiaj si trec intr-a 3-a BMW-ul e istorie. Dupa parerea mea la C180 treapta a 3 e preferabila daca vrei sa te lipesti de scaun. BMW-ul trebuie sa fie unul din categoria lui W202.
Tot ce trebuie este experimentam putin si sa vedem ce iese din ea. Eu zic ca merge bine si la mers normal dar trage si cand vrei sa ii dai blana dar daca va e frica de zona rosie de pe turometru...
Spor la descoperit

Comment