Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diferenţial C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenţial C180

    Bună tuturor,

    aş vrea să schimb diferenţialul din puntea spate la un C180 benzină, an 1997,122 CP, pentru că sunt total nemulţumit de plecarea de pe loc a maşinii, şi de modul de comportament al acesteia. Pe scurt, întrebarea este, ce s-ar potrivi în locul celui original? Ar fi mai bun un grup de diesel, cu alte rapoarte de transmisie? Sincer, habar nu am, şi cer sprijin colegilor de forum.
    Aveţi aici datele furnizate de codul VIN

    VIN WDB2020181A393093
    Model C 180
    Chassis 2020181A393093
    Engine 111920 10 214911
    Transmission 717416 06 985902
    Order 0 6 368 00571
    Heating 0-36806832
    Lights BOSCH
    Cab 00000
    Delivery date 29.02.96
    Dealer Auto-Henne KG, Munich (368)
    Interior cloth blue (042)
    Paint
    366 azurite blue metallic (с 01.01.1994)
    Options
    240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
    287 ski inboard loading facility
    through-loading feature (с 01.10.1990)
    412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
    515 Becker radio (AM/FM - USA)
    radio MB Classic with traffic news decoder (VK) (с 01.07.1992)
    531 automatic antenna (с 01.01.1963)
    570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
    front folding armrest w202 - housing at front with armrest
    593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
    green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
    673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
    806 Change of year of model, last figure shows new model year
    980 vehicle registration book
    vehicle registration book and general operating permit no. on type plate for export vehicles (с 01.08.1980)
    040A Unknown code

    Vă mulţumesc.

  • #2
    Din punct de vedere tehnic nu poti face nici o schimbare , decit sa verifici functionarea motorului si a ambreiajului sa fie la parametri , altfel nu poti cere mai mult de la uin motor asa de mic(4 cilindri) pur si simplu atat poate masina, parerea mea.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #3
      Era cineva pe aici care a pus un diferential de amg pe un w202 c180 (cu ceva modificari) si zicea ca se simtea diferenta (urca mai repede in ture, etc. - nu-mi vine a crede ). Nu stiu cat e de adevarat pentru ca nu am vazut nici un filmulet sau poze ! Ai putea sa umbli la raporatele din cutia de viteze (cam complicat) ca sa urce ceva mai repede in ture (Dar o sa-ti scada din viteza maxima) !
      W202, C180 elegance, 1995

      Comment


      • #4
        Daca pui cauciucuri mai joase o sa obtii acelasi efect si anume o modificare a rapoartelor spre viteza maxima mai mica dar accelerare mai rapida si probabil ca nu o sa iti mai mearga bine kilometrajul. In nici un caz nu recomand asa ceva, masina asa a fost conceputa de fabrica asa cum e.
        w 202 -c 180 sport an 93

        Comment


        • #5
          Domnule DDG, ce asteptatzi de la o masina de 125CP si 1358 KG?
          In plus la acest fier cuplul maxim este la 4200 rot/min
          - pun pariu ca D-vs nu ati plecat cu aceasta turatie de pe loc.
          - ne-am auzit odata la telefon, si din cate am intekes / auzit sunteti un om "deschis" la minte, deci intelegeti functionarea si comportamenul acestui motor
          Eu am un fier W202, motor de 2 litri , benzina, si GPL, si nu ma astept sa plece de la semafor lasand fum de roti in spate, pentru ca nu este conceput pentru asa ceva,
          In schimb sunt pe deplin satisfacut de acest fier, pentru ca imi ofera siguranta, putere, grandoare, si liniste de sine,

          Ex: azi venind de la Zalau spre Cluj, am intrat intr-o depasire, eu am apreciat-o "normala" desi am intrat in banda mea cu 5 metri inaintea masinii din contra-sens, eu am fost foarte relaxat...

          Si aici imi cer scuze penru eventulale greseli de ortografie... se stie...
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            O.K., mulţumesc tuturor pentru părerile exprimate, dar ce spuneţi de o schimbare de cutie şi punte spate de la un C 200, diesel de 2000 cmc? După câte îmi amintesc, cuplul maxim al acestui tip de motor diesel, se obţine începând de la vreo 1.800 de turaţii. Deci, întreb eu, oare ar merge cuplată o cutie şi punte de diesel cu un motor benzinar? Ar creşte performanţele obţinute? Teoretic, rapoartele treptelor de viteză din cutia de diesel, cât şi raportul final din diferenţialul spate al dieselului, ar "ajuta" la mărirea performanţelor unui motor pe benzină cuplat la acestea, dar eu nu am mai făcut acest tip de schimbare. A mai făcut cineva acest lucru? Dacă da, aştept păreri şi sfaturi.
            Cu respect.

            Comment


            • #7
              Ma faceti sa zambesc
              Cuplul il face motorul si nici decum cutia sau grupul, acestea doar il transmit la roti,
              -se stie ca motorul diesel merge prin compresia combustibilului pana se autoaprinde, fara scanteie, deci la explozie dezvolta o putere mai mare decat motoarele pe benzina care aprind combustibilul prin scanteie.
              Daca iti vei pune cutie si grup de diesel ve face fix o "pasarica" pentru ca la 4000 si ceva de turatii masina va da in bot, nu se va mai tura.

              Eu am o rezolvare totusi...
              Vinde masina, mai pune cateva sute si hai sa iti dau un BMW care sa zicem merge mai repede de pe loc , si are si ceva dotari in plus
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Grupul pe C180 e cel mai scurt fiind cel mai slab motor si benzinar, asa ca n-ai ce-i face. Rotile cu talon mai mic ajuta ceva, dar de fapt iti trebe un 280 sau mai mult. Oamenii is permanent nemultumiti, dar tre sa stii ce ai sub capota, de ce crezi ca exista C43 AMG cu V8 aparut dupa C36, si pe care unii proprietari mai pun si kompresor ca nu le-ajunge nici asa. Exact aceeasi impresie am avut-o si eu cand am conuds un C180 plecarea slaba.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #9
                  w202 c180 clar nu e masina de curse, insa la semafor nici o masina "normala"(logan, golf etc...) nu-i ia fata. Parerea mea.

                  Comment


                  • #10
                    Sa stii ca i-o ia.Este foarte lenesa la plecarile de pa loc.Iar ca sa fiu la subiect sincer decat sa te tot chinui cu modificarile,cum spunea colegul Stefan exista C36 sau de ce nu C43.Sau o solutie la indemana ar fi chiar un C280 care ti-ar satisface nevoia de plecari in tromba de la semafor.
                    Mercedes W202 C180 Sport
                    Mercedes W245 B180 cdi

                    Comment


                    • #11
                      Inainte sa pleci de pe loc, accelereaza motorul pana in 4000 rot/min, (numai pana acolo merge), cu ambreiajul apasat, si dupa aia lasa ambreiajul, sa vezi ca nu este chiar asa lenesa,
                      -toata treaba este ca , acest motor este un benzinar 16 valve, care are cuplul maxim la peste 4000 rot/min, deci nu are cum sa plece fulgerand de pe loc la 1800 - 2000 rot/min.

                      Toate cele bune !
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Cu riscul de a polua topicul omului o mai spun odata.C180 e o masina foarte lenesa si daca credeti ca nu am scos tot ce se putea scoate din ea va inselati.E mult prea grea ca sa aiba un demaraj bun.Oricum cand am luat masina am incercat-o si stiam ce-mi cumpar.Daca vroiam o masina mai sportiva optam eventual pentru un Audi A4 1.8Turbo la aceeiasi bani dar am ales in schimb confortul si siguranta care cred eu ca sunt principalele criterii in alegerea unui Mercedes nicidecum sportivitatea(cu exceptia AMG).Asa ca eu zic: ori nu ai stiut ce masina iti cumperi de vrei sa schimbi diferentialul sa ai rapoarte mai bune si un demaraj mai bun ori vrei ceva mai sportiv caz in care iti recomand sa o vinzi,mai pui ceva banuti si sa-ti cumperi ori C230 Kompressor,C280 sau versiunile C36 si C43 AMG.
                        Mercedes W202 C180 Sport
                        Mercedes W245 B180 cdi

                        Comment


                        • #13
                          Foarte lenesa e mult spus. Parerea mea.

                          Comment


                          • #14
                            E o masina buna.
                            Demaraj mai greoi, dar dupa 50 de metri multe masini din astea noi nu imi stau in fata.
                            Important e ca are tinuta, siguranta si te aduce acasa. Pt. demaraje in forta exista altceva, pt toate altele exista Mercedes.
                            1994...Mercedes Benz...w202, c180
                            Dragoste la prima vedere...

                            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sauron View Post
                              E o masina buna.
                              Demaraj mai greoi, dar dupa 50 de metri multe masini din astea noi nu imi stau in fata.
                              Important e ca are tinuta, siguranta si te aduce acasa. Pt. demaraje in forta exista altceva, pt toate altele exista Mercedes.
                              .............lumea nu intelege !
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF