Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Țeavă neagră, DPF on.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Țeavă neagră, DPF on.

    Salut!

    Am și eu următoarea problema și nu îmi dau seama de la ce ar putea fi.
    Am DPF on, istoricul regenerărilor este ok dar cu toate astea am țeava afumata. Nu consuma ulei, presiune din evacuare in timpul accelerării este ok, ca și cum as avea filtru nou dar ce mi se pare ciudat este ca pe diagnoza îmi da nivel de funingine 0.
    Masina are 300100 km am achiziționat-o din Germania personal la 278000 și nu știu dacă a fost schimbat filtrul de particule.
    Motorul învârte perfect, injectoarelor sunt ok.
    Mașina este un c class s204 Facelift an 2012 motor 651, cutie automata 7G-tronic plus.
    A mai întâmpinat cineva aceasta problema? Sau o idee de la ce ar putea fi.

    Multumesc!

  • #2
    Salut

    Si eu la om651 am tevile de evacuare negre, fii atent daca ii dai accelerare brusca daca scoate fum, in mers, e posibil sa nu fie de la dpf.
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #3
      Din ce am observat într-adevăr scoate foarte puțin fum când accelerez mai tare dar ceva nu se leagă. Când accelerez mai tare nu am presiune mare in evacuare ca sa zic ca e înfundat. Ma gândeam sa nu fie spart dar nu știu ce sa zic. El este original…
      Last edited by eusebiu.dila24; 12-19-2021, 20:57 PM.

      Comment


      • #4
        DPF fisurat!

        Comment


        • #5
          Dacă ar fi fisurat, nu ar trebui sa vadă unul din senzori acea lipsa de presiune? Apoi de la acea lipsa ar trebui sa aprindă și becul de motor? În mod normal asa ar fi logic..
          Apoi intrebare...țevile sunt negre în comparație cu ce?
          Ele în mod normal se mai ard în timp, se îngeresc de la apa și condensul care se mai depune. . La 212 -le propriu, au urme de arsura neagra pe ele, dar nu ceva anormal...
          Eu zic cât merge, sa te uiți în parbriz și nu în spate!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Eu am avut experiente la alta Marca,Euro 5 si la fel,teava finala era negra,fum dadea foarte putin,abia observai si din toate testele si cautari indelungate,am constatat ca nu poate fi decat DPF fisurat si am schimbat cu unul din dezmembrari si nici in 2 saptamani teava sa curatat
            Daca are o fisura mica,nu cred ca o simte vreun senzor....era Ford masina,poate nu este asa sensibila ca Mercedes

            Comment


            • #7
              Ulei pe teava ?
              Injectoarele cum sunt pe Star ?
              Turbo ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionutog View Post
                Eu am avut experiente la alta Marca,Euro 5 si la fel,teava finala era negra,fum dadea foarte putin,abia observai si din toate testele si cautari indelungate,am constatat ca nu poate fi decat DPF fisurat si am schimbat cu unul din dezmembrari si nici in 2 saptamani teava sa curatat
                Daca are o fisura mica,nu cred ca o simte vreun senzor....era Ford masina,poate nu este asa sensibila ca Mercedes
                Ma gândeam ca vorbești din experienta, clar...Doar ca la dihaniile astea de Mercedes am tot tras cu cel Dpf și de fiecare data, senzorii simt orice problema.
                Cred totuși, ca e o alarma falsa cat timp nu da nimic pe tester!
                Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionutog View Post
                  Eu am avut experiente la alta Marca,Euro 5 si la fel,teava finala era negra,fum dadea foarte putin,abia observai si din toate testele si cautari indelungate,am constatat ca nu poate fi decat DPF fisurat si am schimbat cu unul din dezmembrari si nici in 2 saptamani teava sa curatat
                  Daca are o fisura mica,nu cred ca o simte vreun senzor....era Ford masina,poate nu este asa sensibila ca Mercedes
                  Eu am un por, unde, nu stiu.. dar scapa presiune si o vede imediat, are 2 senzori om 651, unul inainte de dpf si unul dupa dpf si face ca toate cele cand o apuca..

                  Eu raman de parere ca fumul nu e de la dpf ci mai mult de la injectie
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • #10
                    Nu am ulei pe țeava, nu consuma ulei, injectoarelor pe star sunt ok, turbo ok, trage foarte bine, motorul se aude foarte bine…. Ceea ce mi se pare ciudat este nivelul de funingine pe care mi-l da la 0. Nu știu dacă o fi fost schimbat vreodată filtrul pana acum… Mașina are 300000 nu ar avea cum sa fie 0 dacă nu ar fi fost schimbat.

                    Comment


                    • #11
                      Ba da !!! Am avut pe Sprinter, valoare zero pe la 4-500 000 de km! Sa nu mai zic ca si injectoarele, au aparut pe tester dupa 500000..Colegul Marian poate confirma...pana atunci spunea ca nu am injectoare pe motor. Dupa mine, pe euro 5 e cel mai zdravan motor si dpf...
                      Pune o poza cu tevile sa ne lamurim si noi.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by AlinMarius View Post

                        Eu am un por, unde, nu stiu.. dar scapa presiune si o vede imediat, are 2 senzori om 651, unul inainte de dpf si unul dupa dpf si face ca toate cele cand o apuca..

                        Eu raman de parere ca fumul nu e de la dpf ci mai mult de la injectie
                        Un DPF bun,chiar de scoate motorul fum din alte cauze,nu are voie sa dea voie sa treaca fumul de el !

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF