Modelul c220 cdi 2011
Am mers pe autostrada si cand am oprit sa alimentez era plina de ulei pe partea dreapta..... roata, prag si picura foarte tare de am crezut ca s-a spart baia.
I-am dat jos suportul de aer si de acolo singurul loc care se vede cu ulei pe el era conducta de retur din turbo.
Trebuie schimbata conducta cu totul?
Ar mai putea sa scape si prin alta parte? Ca in rest totul pare uscat... simering, turbo... doar conducta aia era cu ulei.
Am mers pe autostrada si cand am oprit sa alimentez era plina de ulei pe partea dreapta..... roata, prag si picura foarte tare de am crezut ca s-a spart baia.
I-am dat jos suportul de aer si de acolo singurul loc care se vede cu ulei pe el era conducta de retur din turbo.
Trebuie schimbata conducta cu totul?
Ar mai putea sa scape si prin alta parte? Ca in rest totul pare uscat... simering, turbo... doar conducta aia era cu ulei.
Comment