Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema 7G-tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema 7G-tronic

    Salut! Am un w204, C250 din 2012. Am niste probleme cu schimbul 1-2, 2-3. Restul treptelor sunt ok. La rece, 1-2 patineaza primele 2-3 schimburi (nu de fiecare data) 2-3 schimba infranat, ulterior cand lichidul ajunge la 60de grade, isi revin ambele trepte si schimba impecabil. ulterior, cand se apropie de 80 de grade, 1-2 schimba smucit, cupland rapid in treapta a doua, chiar daca plec lansat, schimband de multe ori pana in 2500rpm, in conditiile in care pedala este apasata 2/3 din cursa. 2-3 schimba cu lag dar nu la fel de evident ca la rece, pana ajunge la 90 de grade, apoi isi revine.
    Mentionez ca problemele respective le am de ceva timp. Am ajuns la un service in brasov unde mi-au fost schimbate bloc de valve, calculator, convertizor, implicit ulei si filtru, fara schimbari notabile. ulterior mi-a schimbat cutia cu totul, mai putin calculatorul, comportandu-se la fel.
    Am incercat sa adaptez cutia cu xentry de mai multe ori de cat va puteti imagina. Fara rezultate.
    La casa auto mi-au resetat valorile si mi-au zis ca se readapteaza. Nici cu ei nu am avut succes.

    Uleiul si filtrul sunt schimbate de mai putin de 10.000 km, fara a se simti vreo imbunatatire.
    Pe scurt, cutia se simte de parca pentru fiecare prag de temperatura cold - warm - hot incearca sa se adapteze la fiecare pornire. urmatoarea zi uitant tot si luand totul de la inceput.
    Merci si un an nou fain!

  • #2
    Piesele schimbate au fost noi?? ?Convertizorul in special ?
    Uleiul si filtrul sunt pe original ?
    Tampoanele banuiesc ca le-ai inlocuit.

    Comment


    • #3
      Salut! ce se intampla la mine pare sa fie o problema de adaptare, nu una de hardware. piesele noi, mai putin calculatorul, care a fost luat de pe un w212. tampoanele nu se manifesta in felul acesta. La mine problema e la limita inferioara a celor trei puncte la care se adapteaza transmisia. Cold, Warm si hot. in loc sa compenseze prin adaptare automat, la fiecare pornire se comporta ca si cum i-as reseta valorile din star si le reinvata pe parcurs, nefiind capabila de a compensa pe masura ce temperatura ATF ului creste.
      si, da. ulei si filtru originale...

      Comment


      • #4
        Problema este din soft . Faptul ca ti-au schimbat cutia si ai in continuare aceeasi problema ma duce cu gandul la
        soft-ul cutiei .
        Practic ai platit degeaba piesele.

        Din cate imi amintesc masina , implicit cutia vin din fabrica cu niste valori/date care se schimba gradual in
        functie de km masinii . Daca le modifici cutia nu va mai putea fi utilizata .Avem colegi aici care stiu foarte multe in special CL600....

        Comment


        • #5
          Am verificat softul la casa auto si este ultima versiune. Mai departe, cutia se adapteaza singura in timp, in cazul in care nu au fost facute corect adaptarile in star, dar dupa 50k km nu se simte neaparat o imbunatatire. Ar mai exista posibilitatea ca blocul de valve si calculatorul sa nu fie imperecheate. CL600, din pacate, nu se mai ocupa de generatiile vechi
          Mica curiozitate: exista ceva legatura intre bateria auxiliara si cutie? inca nu m-am atins de ea, este cea din fabrica.

          Comment


          • #6
            Posibil . Am auzit genul asta de zvonuri ca softul din cutie are legatura cu starea bateriei mici ....start/stop.

            Inlocuieste-o linistit. Gasesti pe aftermarket , la orice magazin de baterii .Sa fie agm , se potrivesc cele de scuter / motorete .

            Comment


            • #7
              Am programare mâine să schimb bateria, dar sunt sceptic că ar putea rezolva problema. Știi cumva pe cineva priceput cu 7g tronic pe forum? Brașov, București, pentru o diagnoza? Merci!

              Comment


              • #8
                Am programare mâine să schimb bateria, dar sunt sceptic că ar putea rezolva problema. Știi cumva pe cineva priceput cu 7g tronic pe forum? Brașov, București, pentru o diagnoza? Merci!

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Pentru 7GTronic in Bucuresti avem noi un baiat, lasa-i un PM domnului b97dmt.
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF