Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cristale display aprinse aiurea, becuri pe tripla dreapta nu primesc curent, poc!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristale display aprinse aiurea, becuri pe tripla dreapta nu primesc curent, poc!

    Hai salut,

    Ma confrunt cu niste probleme dubioase la un S2o3 2oo Kompressor modelul dinainte de facelift. Acum o saptamana am uitat se pare [se pare ca mi-a zis cineva pe urma] masina cu farurile aprinse. Eu cand m-am dus la masina nu mi-am dat seama ce s-a intamplat cu ea. Am vazut doar ca e deschisa [eu nu o las niciodata deschisa dar mai sti?], iar cand sa-i pun contactul nici nu puteam sa pun cheia pe contact ca masina era moarta electric. Am pus bateria pe redresor in casa [unul facut de mine, dar bine de scoate maxim 7 amperi]. Am observat eu ca nu se comporta corect, pe afisaj varia amperajul foarte multe intre 5 si 1 Amperi in interval de cateva zeci de secunde. In fine. Cand am vazut ca mai tragea doar 1 Amper, am pus multimetru pe ea, aveam 12,4V am considerat ca-i suficient de-o pornire si am montat-o pe masina. Cand puneam bornele facea scanteioare, cum face cand are curent in ea, normal. Masina moarta electric! Tot asa nu se aprindea absolut nimic pe ea nici nu puteam sa-i pun contactul. Ma gandeam la ce-i mai rau. In fine, vin cu un prieten cu alta baterie, punem noi bateria, dau cheie plec cu masina. Am constatat imediat ca cateva zeci de puncte din matricea display-ului [cel orizontal, cum spuneam modelul dinainte de facelift] stateau aprinse constant. Ma gandeam ca poate si-a luat-o urat si isi va revenii in timp. In fine mi-am luat baterie, fix ce recomanda in carte, Varta Silver cu amperi multi nu gunoaie, am tot mers cu masina. Ieri am observat ca lampa pe stanga la numar nu mai mergea. Astazi am zis sa o repar. Mi se parea ciudat pentru ca dupa cum stiti sunt pe CAN si in mod normal iti apare absolut orice bec unde e ars. Nimic! Asta a fost primul lucru care mi-a sarit in ochi. In fine. Am umblat pe acolo, n-am mai reusit sa-l fac sa mearga. Un amic de-al meu cand am venit cu masina a observat ca nici pe frana pe dreapta de data asta nu mai mergea becul. Hai frate sa-l schimb si pe ala. Sa va scurtez povestea, becul la numar stanga, becul de lampa de mers inapoi, de ceata, de frana pe stanga, mort! Toate nu-mi dau eroare in CAN! Nu imi vine curent acolo!

    Va dati seama am legat acest eveniment de episodul cu display-ul cu cristalele aprinse si de episodul cu bateria. Intre timp bateria veche e la un prieten care are redresor din acela cu pornire pentru simplu motiv ca baiatul are service. Atat a chinuit-o ca si-a revenit si vechea baterie, deci nu a pocnit, doar am descarcat-o foarte tare [foarte tare in sensul ca dupa ce-am montat-o pe masina si am vazut ca nu merge, am masurat-o si era o,4oV. In general daca pica sub 1o V bateria auto.. pa pa]. In fine!

    Ma gandesc ca s-a intamplat ceva pe o placa electronica, in vreun calculator, pe undeva. Intrebarea mea e simpla. Poate cineva sa-mi zica in ce calculator duce display-ul si becurile [daca sunt pe CAN duc in vreun calculator sigur]. Vreau sa ma pun sa verific si conectica, dar mai ales sa ma pun sa-l fac bucati sa vad pe placa de baza ce s-a intamplat.

    Problema e ca nu gasesc documentatie si nici o alta informatie pe net. Din cate stiu sunt montate pe calculatorul de comfort al masinii, dar in speta la Mercedes, la a mea nu stiu.
    Sper sa fie un conensator pocnit sau ceva ce se poate face usor, dar nu stiu unde sa ma uit si de unde sa incep.

    Multumesc.

  • #2
    Poate ar fi mai intelept sa incepi cu o testare. Banuiesc ca pe afisorul tau scrie ceva despre de ce nu ard becurile (short or intrerupt circuits), dar din ceva cauza nu se aprind toti pixelii. Diagnoza va spune destul de sigur unde e baiul. Exceptie cazul cand defectiunea e pe modulul (modulele) canbus, fiindca atunci nu va "vedea" toate calculatoarele.

    Comment


    • #3
      Pai aia e problema! Am KTS 65o si ESI Masina nu-mi da nici o eroare desi toate becurile mele sunt pe CAN! Am stat ore in sir dupa eveniment mi-am sters toate erorile din masina din toate calculatoarele! Am mersc cu ea inca o zi dupa ce le-am sters sa vad mai apare ceva. Nu a aparut absolut nimic! Masina asta iti arata teoretic si ce lapte a supt de la ma-sa! Totodata, nu! Pe display nu-mi arata care si de ce nu merg! Ceea ce ma face sa cred ca sunt in scurt in calculator ceva. Daca a intrat apa la ele, e clara treaba! Se justifica comportamentul! Deci ea din punctul ei de vedere, nu are absolut nici o poblema. Cum spuneam toate becurile sunt pe CAN. Cand se arde un bec iti zice: Bec numar stanga spate sau, bec frana dreapta spate si tot asa. Eu asa stiam cand mi se strica cate un bec! Acum am descoperit ca sunt stricate pentru ca urma sa ma duc la ITP si verificam sa fim absoluti sigur cu un baiat iar el statea in spate si eu dadeam comenzi. Mai nou nu-mi mai merge ceata nici pe stanga spate. Inainte mergea!
      E clar din calculator dar nu stiu unde este situat nu am Autodata si nici acces la ea. Repet din punct de vedere al masinii ea nu are nici un defect, iar KTS-ul nu detecteaza absolut nimic!

      Comment


      • #4
        Ai verificat cutia cu ecu si tabloul de sigurante de sub capota? Verifica sa nu ai apa si sa fie bune sigurantele 62-63 din tabloul de sub capota.

        Comment


        • #5
          Ai verificat cutia cu ecu si tabloul de sigurante de sub capota? Verifica sa nu ai apa si sa fie bune sigurantele 62-63 din tabloul de sub capota.

          Comment


          • #6
            Hai salut. Am identificat problema azi! Am reusit. A fost putin soare si m-am pus pe ea pana i-am dat de cap! Deci, daca aveti problema mea, situatia e urmatoarea. Calculatorul raspunzator de luminile spate este cel de sub sigurantele din spatele masinii pe stanga, partea soferului. Asa e, sigurantele de la ele sunt in fata, dar calculator raspunzator de ele este in spate [sursa autodata]. Am pus aparatul pe plusul si minusul de la stop pe frana si aveam continuitate. Am pus sa masor continuitatea sa vad ce impedanta imi da, zero ohm. Deci e scurt. Ea fiind in scurt pe acele lumini normal ca din punctul ei de vedere nu are nici o problema ce sa dea pe KTS? Ori de face "scurt" prin bec ori de face prin ce dracu face ea scurt, ea vede continuitate. Am dat calculatorul jos si circuitul s-a deschis, nu mai e in scurt. Concluzia: calculator defect. Am desfacut bucati piesa. M-am uitat la circuit. Arata impecabil dar avea un splash alb asa ca si cum ar mai fi fost desfacut si de sus a picat o picatura pe circuit. Dar atat! In rest nu era vizibil nimic. Am sters cu alcool tehnic, am suflat pe acolo, normal ca nu merge! Defectul se pastreaza. M-am uitat prin dezmembrari este vreo 25o ron bucata, o sa-mi iau un calculator, bag mufele in el si sigur se rezolva.

            Comment


            • #7
              Ciudat sa crape asa. Acolo nu ajunge teoretic nici apa si nici condens.
              Ia cu imprumut un calculator cel mai bine, vezi daca se rezolva.

              Comment


              • #8
                Ciudat sa crape asa. Acolo nu ajunge teoretic nici apa si nici condens.
                Ia cu imprumut un calculator cel mai bine, vezi daca se rezolva.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF