Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problemă ambreiaj w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai da....dar problema e putin diferita ! Garnitura piscata, lipsa presiune sistem in timp !!Daca ar fi si la ambreiaj la fel, ar trebui sa intre greu sau sa agate la shimbarea vitezelor! Nu sa patineze ambreiajul !!! Ori la el, doar patineza ambreiajul !!!De aceia zic eu, disc de ambreiaj nu pompa,rulment !!Clar, fara demontare nu scapa pentru a diagnostica exact, dar nu as cheltui banii anticipat pe schimbat pompa.....nu e ea de vina....Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #17
      Sharky, merci de info! Pentru 400-500, "mă risc" în primă instanță să iau doar kit-ul și rulmentul. Totuși, vreo 4500lei o volantă (pe original), dacă are probleme, ce mai sunt 400-500lei, încă o dată.
      Da, și eu mă uit pe site-urile menționate + mă mai uit și pe un site nemțesc să văd prețurile și pe original (ca să îmi fac o idee), însă, am noroc, cu o firmă (mare) din Mureș care este importatoare de piese + au "sub umbrelă" și diverese reprezentanțe, inclusiv una Mercedes, iar de la ei, de regulă, obțin prețuri mai mici ca oricare dintre site-uri, inclusiv la piesele pe original.

      Cristi Nazarov, ai atins un punct bun, cu "aprecierea mecanicului". Mașina, de ținut, vreau să o țin mult și bine (chiar dacă pe lângă ea îmi voi lua și alta), o țin fiindcă într-un fel, față de alte mașini, m-am "lipit" de ea, motiv pentru care am și schimbat multe piese, majoritatea pe original, o parte care nici nu trebuiau neapărat schimbate + mai am în casă piese în valoare de vreo 3000lei ce urmează să fie montate (arcuri Eibach, toate brațele spate, suporți punte) + alte "investiții", gen evacuare, Lorinser + Eisenmann, anvelope UHP, etc.

      În altă ordine de idei, mi-ar fi și ciudă să trebuiască schimbată volanta fiindcă banii respectivi sunt numai buni pentru o revopsire totală (problema la aripi spate, ciobituri pietre, zgârieturi de la bine-voitori și "șoferi").

      Ca idee, din ce tot am citit, nici nu știu la ce service să mă duc... fiindcă m-am îngrozit de câte am citit; schimbat ambreiaj fără sculele recomandate, pus nu știu ce aiurea și alte cele.
      De regulă (pe lângă schimburi, mai mult de jumătate din intervențiile mecanice), tot în reprezentanță le-am făcut, însă, pentru așa ceva... nu vreau să plătesc mai mult decât mașina. În plus, la reprezentanța din Mureș, este aproape imposibil să obții o ofertă în prealabil... (și o programare este greu) să nu mai spun, că pe aici "nu s-a auzit" de programul "service select", numai "pe jumătate" (doar la manoperă, nu și la piese).

      Comment


      • #18
        MErgi in alta parte atunci.
        In Cluj sunt cativa mecanici care au plecat de la reprezentanta ca sa lucreze pe cont propiu, ca doar munca tot aia e, de ce sa imparta banii?

        Arcuri eibach am vazut puse pe un w210 si nu mi s-au parut o alegere buna, era prea tzopaitoare masina.
        Tind sa cred ca amortizoarele erau prea slabe pt arcurile respective. Nu zic ca asa o sa fie si la tine, probabil conteaza si ce amortizoare ai.
        Eu am tot pandit preturi pe autodoc si pt w211 un kit b12 il poti prinde si la 25-28mil cand e sa fie reducerea pe bune.
        Vezi poate gasesti kit complet de suspensie. Posibil sa fie ceva mai ieftina pt 203.

        Comment


        • #19
          Sharky, dacă ai sau are careva de pe forum, recomandări de mecanici buni, în Mureș, Cluj sau București (fiind 3 locații unde pot să și stau), le aștept cu interes.

          Referitor la Eibach, eu din ce am citit și auzit, toți le lăudau, că ar fi bune și că ar fi cel mai bun compromis confort/sportivitate. Eu în momentul de față, tot sport am... însă sunt din categoria celor orientate mai spre sport/circuit, foarte tari (cu minus de 40mm) în combinație cu anvelope UHP XL pe 17... însă nu acesta este neapărat motivul, ci faptul că sunt deja foarte vechi. Ca să fie totul nou, am luat pe original și tampoanele de sus și jos (din "oala arcurilor").
          B12-le PRO KIT, din câte știu, tot cu arcuri Eibach vin, doar că amortizoarele respective sunt gândite pentru arcurile respective, și anume că au -35mm. Ca idee, arcurile merg și pe amortizoare stock, însă le scurtezi viața cu puțin. Tot ca idee, dacă aș lua și niște amortizoare Bilstein, aș lua și kit-ul antiruliu (bările) de la Eibach sau KW. În fine, poate, cândva; momentan prioritar este să fie "perfectă" dpdv mecanic.

          Comment


          • #20
            Eu am schimbat la mine la w203 ambreiaj+volanta si a costat totul vreo 2200 ron daca bine tin minte. Nicidecum nu costa 4500 ron cum ai zis. Problema la mine era in alta parte, asa ca le-am schimbat degeaba. Ca si dificultate, chiar nu e mare branza sa schimbi un ambreiaj, trebuie doar data jos cutia. Numai daca e vreun mecanic bota, poate sa strice ceva.

            Oricum ar fi, mai am volanta si ambreiajul vechi, care sunt in stare buna. Daca vrei, ti le pot da.

            Comment


            • #21
              In cluj fiecare cere cat nu merita.
              daca mie mi o cerut 500lei un pivot cu tot cu piesa care e 90lei, hai lasa.
              Din motive de genul asta nu prea trec prin service. Plus pasiunea pt mesterit. Asa ca mecanic nu pot sa iti recomand decat din auzite.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF