Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemă ambreiaj w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă ambreiaj w203

    Bună ziua! Revin și eu pentru o părere. Am tot vrut să postez această problemă mai veche (nu mă lovesc de ea, decât rar) de vreo 3 ori în ultimul an (de când am pățit prima dată).

    Problema:
    1. Când trebuie să stau în pantă (să zicem 15-25 secunde, din ambreiaj), imediat după, în a-1-a, a-2-a, patinează bine de tot.
    Ca idee:
    a. nu vă gândiți că o țin din ambreiaj, turată; o țin chiar la limită (cât să nu moară motorul și să stea în pantă).
    b. dacă o țin tot așa, din ambreiaj, însă mai puțin (este mai liberă ieșirea), nu apare problema.


    Având în vedere că:
    • încărcată, în orice treaptă, trage bine, nu patinează,
    • am făcut Transalpina cu ea încărcată, pe orice pantă (și pornire în pantă), nu patinează.
    • oricât de mare ar fi o pantă, pornește bine.
    • oricât de tare aș trage de ea, urcă frumos, liniar, nu patinează
    • am făcut teste "clasice", de ex.: în a-3-a și în a-4-a la viteză mică și accelerat puternic / băgat în a-4-a sau a-5-a cu frâna de mână trasă.
    • pedala nu cred că și-a schimbat poziția sau tăria, cel puțin, eu nu am sesizat așa ceva.
    Detalii suplimentare:
    1. după patinare, dacă trec vreo 5-10 secunde, se comportă bine, nu mai patinează.
    2. după patinare, dacă o scot la liber și o bag din nou în treaptă, nu mai patinează.
    Concluzie/ Întrebări?
    1. ambreiajul? (disc/placă)
    2. rulmentul de presiune?
    3. pompa de ambreiaj?
    4. lichidul de frână?
    Ce mă bagă în ceață?

    Eu înțeleg că ambreiajul este forțat în pantă, însă mi se pare ciudat ca în condițiile respective să facă figuri (așa grav), iar în rest să aibă un comportament bun + la "teste clasice" nici o problemă + pe deasupra, să își revină așa repede (în câteva secunde).

    Orice părere, este bine-venită, vă mulțumesc!


  • #2
    O fi ulei pe disc.In cele cateva secunde, se arde patinand ambreiajul,apoi totul revine la normal.
    E doar o parere
    Stima

    Comment


    • #3
      Eu as merge pe rulment ce nu elibereaza placa ori pompa de ambreiaj.
      Din pacate, cea mai sigura varianta este inspectia vizuala.

      Comment


      • #4
        Originally posted by daniel View Post
        O fi ulei pe disc.In cele cateva secunde, se arde patinand ambreiajul,apoi totul revine la normal.
        E doar o parere
        Stima
        Mulțumesc de părere! În cazul acesta, de unde ar putea intra ulei? În altă ordine de idei, mă gândesc, că de o fi ulei, clar, pe lângă remedierea problemei, necesită și schimbat kit-ul ambreiaj, fiind contaminat.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ROV View Post
          Eu as merge pe rulment ce nu elibereaza placa ori pompa de ambreiaj.
          Din pacate, cea mai sigura varianta este inspectia vizuala.
          Mulțumesc de idee. Mă gândesc/ Aș încerca să schimb doar pompa (din câte am văzut, este ceva mai ușor) și dacă nu, singura variantă viabilă ar fi, cum ai zis, să fie desfăcut.
          Ca idee, ce părere aveți de un kit LUK? (kit + rulment). Pe original să merg, aș merge doar cu kit-ul, fiindcă, rulment pe original, este cu vreo 50% mai scump decât un kit întreg LUK (kit + rulment).

          Comment


          • #6
            Din pacate, parerile referitoare la branduri sunt impartite. Probabil difera calitatea in functie de lot. Personal nu am avut probleme cu Luk, Sachs, Valeo si Exedy(daikin). Despre original nu cunosc date insa piesele originale teoretic sunt cele mai bune.

            Comment


            • #7
              Salutare.
              Parerea mea e ca primul vinovat este doar discul de ambreiaj !!Acesta are momente cand patineaza !
              Placa de presiune nu, deoarece aceasta cel mult se decaleste si nu mai debraiaza suficient , motiv pentru care masina "agata" sau iese greu din viteze!
              Rulmentul si pompa de ambreiaj sunt piese care lucreaza sub presiune, motiv pentru care nu pot ramane actionate ca sa duca la patinarea ambreiajului!Acestea cel mult pot pierde presiune motiv pentru care masina intra sau iese greu din viteze!
              Sanse sa ajunga ulei pe disc sunt similare cu plimbarea mea pe Luna !
              Cea mai sigura rezolvare e demontat ambreiajul si vazut fizic ce e acolo ! Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Pregateste-te psihic pt inlocuitea completa a kit-ului de ambreiaj , inclusiv volanta .

                Comment


                • #9
                  E clar ca daca umbli acolo schimbi toate cele 3 piese (am avut cazuri in care placa de presiune a scapat, dar arata chiar bine).Volanta, atata timp cat nu are absolut nici un simptom (trepidatii la pornire/oprire) eu unul nu as schimba-o.Stiu explicatii ca "daca tot umbli acolo"...dar, dupa mine e o piesa care nu se strica peste noapte asa ca daca nu prezinta nici un simptom eu unul nu as schimba volanta !In plus, este o piesa destul de scumpa, pe care nu se justifica sa o schimbi "doar pentru ca umbli acolo" !In plus, pretul unei volante de de cel putin 3 ori pretul demontarii unei cutii de viteze. E alegerea mea ! Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Cristi Nazarov, mulțumesc frumos de părere și explicații.

                    b97dmt, sper, ca totuși, volanta să nu aibă nimic. Având în vedere că simptome specifice volantei, nu are.

                    Exemplu:
                    • de "bătut", nu bate.
                    • intrat/ ieșit din viteză, se realizează normal.
                    • nu tremură la plecarea de pe loc.
                    • sunete ciudate când calci ambreiajul, nu sunt.
                    • vibrații la relanti, nu sunt.

                    În altă ordine de idei, m-am interesat puțin de prețuri.

                    LUK:
                    • kit ambreiaj - 785lei
                    • rulment presiune - 470lei
                    • volanta, nu am întrebat de preț, însă din ce am văzut, vreo 2300lei

                    Pe original:
                    • kit ambreiaj - 1900lei
                    • rulment presiune - 1650lei
                    • volanta, nu am întrebat de preț, însă din ce am văzut, vreo 4500lei

                    Comment


                    • #11
                      Acum fiecare face cum crede cu volanta ....manopera e tot aia , daca o platesti de 2 ori ustura .

                      Referitor la marci kit-uri am ceva experiente de pe vremea cand ma ocupam de tot ce tinea de utilaje - auto .
                      Pe original vine ,Sachs la multe marci : MB , Vag , Peugeot - Citroen , Ford

                      Pe aftermarket Sachs pe cutie , vine Luk cu volanta Sachs
                      Pe aftermarket Luk , vine Sachs complet , sau Sachs cu Luk sau doar Luk .

                      Tot felul de combinatii de genul asta ....la un moment dat citisem ca erau aceeasi firma , adica Sach a
                      preluat Luk .

                      Adica nu gresesti nici cu Luk nici cu Sachs.


                      Era un magazin pe iuliu maniu in Bucuresti ( e-piesa.ro ) parca se lauda ca au pretul cel mai bun la kit-uri.

                      Eu mai luam de aici pe vremuri :http://volksparts.ro

                      Comment


                      • #12
                        b97dmt, înțeleg ideea, că, dacă tot desfaci, să faci totul... însă, parcă, dacă volanta ar fi în stare bună, nu aș schimba-o având în vedere cât costă. Totuși, cât poate fi manopera?
                        La kit ambreiaj și rulment mai mergi pe aftermarket, însă, din ce m-am documentat, cu volanta, mulți au avut probleme cu cele aftermarket.
                        În concluzie, să dai vreo 4500lei în plus și să fie în stare bună... parcă totuși este prea mult, pentru un w203. În ceea ce privește prețurile, de unde am cerut/cer oferte, de regulă (în 90% din cazuri), mi-au dat cele mai bune prețuri.
                        Eu sper până în ultima clipă că ar fi în stare bună ; o să văd când o desface, nu mă grăbesc prea tare având în vedere că în ultima vreme circul foarte puțin cu mașina.

                        Comment


                        • #13
                          400-500manopera.
                          La ce simptome mentionezi, cred ca e problema pe partea de hidraulica. Pompa sau receptorul.
                          Altfel e cam imposibil sa isi revina dupa o pedala.

                          Daca inlocuiesti volanta vreodata schimba si semeringu de palier. Preventiv.
                          De desfaci e clar ca inlocuiesti kit+rulment.
                          Last edited by Sharky; 10-11-2020, 12:22 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare.
                            explicatie pentru pompa sau receptor(rulment presiune) ?Pot ramane ele in presiune in asa fel incat sa patineze discul?Ele pierd presiune pe la garnituri, sau se sparg motiv pentru care impiedica buna functionare a sistemului....la el nu apar aceste probleme !
                            O volanta desfascuta, e greu de diagnosticat daca e buna sau nu !!Aceasta se simte cel mai bine doar in mersul masinii !!Demontata, esti la aprecierea mecanicului ca "asa face toate, imi pare mie ca e dusa sau ar fi bine sa o schimbi " ! Manopera de dat cutia jos nu cred sa fie mai mult de 300 de lei...
                            In caz de schimbare volanta, alege clar varianta de original, sfatul meu !! Asta depinde si de ce posibilitati financiare ai, cat vrei sa mai tii masina, etc,etc Pentru disc,placa am ales tot timpul Sachs, putin mai scump (diferenta nesemnificativa fata de Luk) dar avea de la mecanici o recomandare mai buna !
                            Astea sunt parerile mele. Astept sa fie combatute pentru binele celor din jur... Stima.

                            Ps: colegul b97dmt ne da de fiecare data sfaturi si explicatii bune de urmat, dar se vede ca a lucrat in domeniul vanzarilor de piese auto....eu venind din cealalta parte a tejghelei, sunt cu...ariciul in buzunar...nu bag mana sa nu ma intepe
                            Last edited by Cristi Nazarov; 10-11-2020, 14:05 PM.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Eu cumpar de pe net de la autokarma si aproape de fiecare data au pret mai bun ca la e piesa.
                              la o comanda de 5-600lei pui deoparte aproape inca 100 eu zic ca nu e de neglijat.
                              Ca la fel dai clickuri pe un site si pe altu.

                              Mai nou iau de pe autodoc24. App de mobil da preturi bune ca app web.

                              baga la wishlist.


                              Treaba cu rulmentu sau pompa a patit un prieten la frana.
                              Garnitura piscata. Cat timp foloseau frana des mergea ok, dar la drum lung sau intre pauze mai mari de 10 minute prima pedala se ducea pana jos.
                              De diagnosticat nu aveai cum. De afara totul arata bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF