Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

P0299(OBDII) Underboost(STAR) - Limp mode

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P0299(OBDII) Underboost(STAR) - Limp mode

    Salut,
    Am un W203 C220 646.963 ce imi intra in limp mode la viteze de peste 120-130km/h sau dupa cativa km de mers constant.
    Pana atunci functioneaza bine, trage, cu toate ca nu asa cum ar trebui, deoarece maximul in turbina a fost de 0.9bari dar macar nu este in limp mode.
    Am pus OBDII initial ca am in masina unul si mi-a dat eroarea P0299 iar pe STAR ceva Underboost condition a fost singura eroare..
    Am verificat pana acum la Marvis Auto Concept Bucuresti: Turbina,intercooler, evacuare + conductele aferente si mi s-a comunicat ca totul este perfect. Actuatorul turbinei functioneaza corect, turbina este in parametri dar totusi nu primeste/creeaza presiune indeajuns. Am inteles ca trebuie sa faca undeva la 2-2.2 bari presiune.

    Mi-au zis ca nu mai au ce verifica si ar mai ramane ca varianta ceva defect in galeria de admisie. Voi ce parere aveti? Imi puteti spune va rog unde sa verific galeria de admisie in Bucuresti/Ilfov?
    Daca e cazul s-o inlocuiesc cum sa procedez? SH sau noua? Vad ca sunt probleme destul de multe cu clapetele sau ceva.

    Multumesc,
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Ma poate ajuta cineva cu o parere, va rog?

    Comment


    • #3
      Salut,turbina e invartita de gazele de evacuare,esti sigur ca ai un flow ok pe evacuare?[Presiunea pe care o citeste senzorul care vede 0.9 bar este pe admisie la tine,dar daca ar fi ceva infundat sau clapete probabil ai citi o presiune mai mare..la tine fenomenul este de presiune mica..sau scapata.Turbina are zgomote atipice?

      Comment


      • #4
        Salut. In service a fost verificata toata tubulatura si din ce mi-au comunicat nu au fost gasite fisuri. Multam ca mi-ai zis unde e senzorul ca poate mai investighez eu. M-am gandit ca ar putea fi de la gazele de carter? Din epurator pleaca acel furtun catre admisie/turbina si poate este infundat. Am schimbat epuratorul pentru ca dadea ulei pe langa insa la furtun nu m-am uitat prea bine, in ideea ca nu l-am scos din ambele capete, dar o s-o fac.

        Posibil sa fie EGR infundat sau ceva? Contribuie si el la presiunea creata in turbina?

        Zgomote atipice nu are turbina chiar deloc. In ultimii 300km uleiul a ramas la nivel 6.5L.

        Pe evacuare nu stiu cat de sigur pot fi; mai mult decat ce mi-au comuncat cei de la service n-am ce sa stiu. Au verificat turbina/intercooler/catalizator si e totul ok.
        Last edited by valentinp92; 09-16-2020, 07:21 AM.

        Comment


        • #5
          Salut, si eu am avut o problema asemanatoare ca a ta la un w203 C220. Problema s-a rezolvat dupa curatarea EGR-ului.

          Comment


          • #6
            O sa merg sa curat EGR saptamana asta. Poate am noroc si este de acolo. Nu am avut nicio eroare pe EGR cand a fost pus STAR pe masina.

            Comment


            • #7
              Am gasit pe forum, intr-un topic asemanator hint-ul de a scoate mufa de la EGR. Surpriza! Nu mai intra in Limp Mode. In turbina ajung tot max 0.8-0.9 bari dar cel putin nu mai intra in limp mode. O sa ies maine la un drum mai lung cu ea sa vad cum se mai comporta. Iar saptamana viitoare am programat o curatare de EGR.
              Poate am noroc si asta era cauza.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat temporar si cred ca nu complet problema. Am gasit conducta din imagine sparta si foarte invechita. Temporar am inlocuit-o cu furtun de la o plosca medicinala(o sa radeti dar se potriveste perfect) si acum presiunea a crescut de la un max de 0.8 la un max de 1.4bari. Acum masina trage MULT mai bine si fara sa mai intre in limp mode. Problema la mine era ca nu citea corect presiunea din admisie acel senzor, conducta fiind sparta.
                Am comandat-o pe original si dupa ce o inlocuiesc o sa verific daca mai creste presiunea peste 1.4 sau nu.
                Cei la care am verificat turbina imi ziceau ceva de 2-2.2 bari ca ar fi ideal. cl600 imi poti spune te rog daca este adevarat? Scuze ca te tag-uiesc dar vad ca esti cel mai activ si informati de pe aici.
                Daca ar trebui sa urce asa mult si nu ar mai urca poate se mai rezolva dupa curatare EGR sau mai caut alte fisuri/pierderi de aer.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Problema la tine era că acel senzor citea corect "presiunea", fara acel furtunas tot sistemul de vacuum nu funcționa. Fara vacuum, mașina este in Limp mode, adică fără turbină, adică motor aspirat, adică presiune mai mica ca "1" .
                  In auto, presiunile se măsoară - relativ - sau - absolut.
                  Diferența, de unde și confuzia celor de la atelierul de recondiționat, este acest "1" care reprezintă presiunea atmosferică.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles acum. Multumesc pentru lamuriri. Meriti o lada de bere pentru contributia ta aici .

                    Comment


                    • #11
                      In sfarsit, astazi am primit conducta de vaccum ce face legatura intre admisie si senzorul de presiune insa presiunea maxima pe care o face turbina este de max 1.5 bari. Este normal? Nu am gasit pe nicaieri cam ce presiune ar trebui sa atinga in lucru.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF