Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

P0299(OBDII) Underboost(STAR) - Limp mode

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P0299(OBDII) Underboost(STAR) - Limp mode

    Salut,
    Am un W203 C220 646.963 ce imi intra in limp mode la viteze de peste 120-130km/h sau dupa cativa km de mers constant.
    Pana atunci functioneaza bine, trage, cu toate ca nu asa cum ar trebui, deoarece maximul in turbina a fost de 0.9bari dar macar nu este in limp mode.
    Am pus OBDII initial ca am in masina unul si mi-a dat eroarea P0299 iar pe STAR ceva Underboost condition a fost singura eroare..
    Am verificat pana acum la Marvis Auto Concept Bucuresti: Turbina,intercooler, evacuare + conductele aferente si mi s-a comunicat ca totul este perfect. Actuatorul turbinei functioneaza corect, turbina este in parametri dar totusi nu primeste/creeaza presiune indeajuns. Am inteles ca trebuie sa faca undeva la 2-2.2 bari presiune.

    Mi-au zis ca nu mai au ce verifica si ar mai ramane ca varianta ceva defect in galeria de admisie. Voi ce parere aveti? Imi puteti spune va rog unde sa verific galeria de admisie in Bucuresti/Ilfov?
    Daca e cazul s-o inlocuiesc cum sa procedez? SH sau noua? Vad ca sunt probleme destul de multe cu clapetele sau ceva.

    Multumesc,

  • #2
    Ma poate ajuta cineva cu o parere, va rog?

    Comment


    • #3
      Salut,turbina e invartita de gazele de evacuare,esti sigur ca ai un flow ok pe evacuare?[Presiunea pe care o citeste senzorul care vede 0.9 bar este pe admisie la tine,dar daca ar fi ceva infundat sau clapete probabil ai citi o presiune mai mare..la tine fenomenul este de presiune mica..sau scapata.Turbina are zgomote atipice?

      Comment


      • #4
        Salut. In service a fost verificata toata tubulatura si din ce mi-au comunicat nu au fost gasite fisuri. Multam ca mi-ai zis unde e senzorul ca poate mai investighez eu. M-am gandit ca ar putea fi de la gazele de carter? Din epurator pleaca acel furtun catre admisie/turbina si poate este infundat. Am schimbat epuratorul pentru ca dadea ulei pe langa insa la furtun nu m-am uitat prea bine, in ideea ca nu l-am scos din ambele capete, dar o s-o fac.

        Posibil sa fie EGR infundat sau ceva? Contribuie si el la presiunea creata in turbina?

        Zgomote atipice nu are turbina chiar deloc. In ultimii 300km uleiul a ramas la nivel 6.5L.

        Pe evacuare nu stiu cat de sigur pot fi; mai mult decat ce mi-au comuncat cei de la service n-am ce sa stiu. Au verificat turbina/intercooler/catalizator si e totul ok.
        Last edited by valentinp92; 09-16-2020, 07:21 AM.

        Comment


        • #5
          Salut, si eu am avut o problema asemanatoare ca a ta la un w203 C220. Problema s-a rezolvat dupa curatarea EGR-ului.

          Comment


          • #6
            O sa merg sa curat EGR saptamana asta. Poate am noroc si este de acolo. Nu am avut nicio eroare pe EGR cand a fost pus STAR pe masina.

            Comment


            • #7
              Am gasit pe forum, intr-un topic asemanator hint-ul de a scoate mufa de la EGR. Surpriza! Nu mai intra in Limp Mode. In turbina ajung tot max 0.8-0.9 bari dar cel putin nu mai intra in limp mode. O sa ies maine la un drum mai lung cu ea sa vad cum se mai comporta. Iar saptamana viitoare am programat o curatare de EGR.
              Poate am noroc si asta era cauza.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat temporar si cred ca nu complet problema. Am gasit conducta din imagine sparta si foarte invechita. Temporar am inlocuit-o cu furtun de la o plosca medicinala(o sa radeti dar se potriveste perfect) si acum presiunea a crescut de la un max de 0.8 la un max de 1.4bari. Acum masina trage MULT mai bine si fara sa mai intre in limp mode. Problema la mine era ca nu citea corect presiunea din admisie acel senzor, conducta fiind sparta.
                Am comandat-o pe original si dupa ce o inlocuiesc o sa verific daca mai creste presiunea peste 1.4 sau nu.
                Cei la care am verificat turbina imi ziceau ceva de 2-2.2 bari ca ar fi ideal. cl600 imi poti spune te rog daca este adevarat? Scuze ca te tag-uiesc dar vad ca esti cel mai activ si informati de pe aici.
                Daca ar trebui sa urce asa mult si nu ar mai urca poate se mai rezolva dupa curatare EGR sau mai caut alte fisuri/pierderi de aer.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Problema la tine era că acel senzor citea corect "presiunea", fara acel furtunas tot sistemul de vacuum nu funcționa. Fara vacuum, mașina este in Limp mode, adică fără turbină, adică motor aspirat, adică presiune mai mica ca "1" .
                  In auto, presiunile se măsoară - relativ - sau - absolut.
                  Diferența, de unde și confuzia celor de la atelierul de recondiționat, este acest "1" care reprezintă presiunea atmosferică.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles acum. Multumesc pentru lamuriri. Meriti o lada de bere pentru contributia ta aici .

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF