Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ventilator merge la maxim

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu vad treaba in felul urmator, poate ma insel.
    Turatia ventilatorului este setata de ECU prin intermediul acestui modul, mai exact un variator de tensiune sau tehnic numit potentiometru...cel in cauza. Daca asta e dat peste cap, atunci nu mai regleaza ci doar cupleaza/nu mai cupleaza deloc.
    Pe STAR apare ca fiind M4/7...sau N.
    La mine s-a manifestat si ca un consumator gurmand pe baterie.

    Comment


    • #32
      Crezi ca ii da comanda analog/proportionala?
      atunci leaga un potentiometru cu capetele intre 12v si masa si cursorul catre comanda vent. (Vezi ecu sa fie decuplat).

      Si creste usor tensiunea vezi de are o influenta.
      As pune pot de 100k prima data. Apoi pun unul mai mic.
      Sau direct cu rezistente fixe in loc de pot.

      Comment


      • #33
        Nu stiu cum sa fac sa ii dau un reset. Trebuie sa las masina fara baterie vreo 2-3 zile.
        Pe diagnoza apare turatia la 43% constant. Daca e de la modulul ventilator sau de la ecu, nu stiu sa zic. Ideea e ca ventilatorul montat acum, e cel "nou". Din star i-a marit/micsorat turatia si a functionat bine, deci comanda merge, la fel si reactia ventilatorului.


        Comment


        • #34
          Nu stiu cum poti rezolva asa ceva, ca practic sistemul de functional.
          Cu star nu gasesti ceva temperatura cu valoare aberant de mare? Sau vreun senzo care nu citeste si calculatorul din panica ii da ture, in caz ca poate chiar fierbe?

          Comment


          • #35
            Te-ai gândit că si clima folosește același ventilator?

            De multe ori, senzorul de presiune poate arăta valori aberant de mari ( sau poate chiar ai presiune mare in in instalatie) și atunci ...

            Comunicația între ECU și ventilator, este de tip LIN-bus, se verifică cu osciloscop ( este comună cu releul de bujii), sau ochiometric cu un multimetru - cam 9-11V.

            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #36
              Revin cu rezolvarea. Modulul de clima a fost defect. Dupa ce am schimbat degeaba senzorul de presiune, sam spate si am puricat toate cablaraiele nu am gasit nimic. Am incercat si cu modulul de remorcare, pentru ca si el poate da comanda cand e cuplata remorca. Pana la urma am schimbat modulul de clima si s-a rezolvat problema. Mi-a scos peri albi, pentru ca nu a dat nici o eroare si a si functionat corect. Am pus altul si problema s-a rezolvat.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF