Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilator merge la maxim

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multam fain de sfat.
    Am scos si senzorul de la vas de expansiune. Imi da eroare in bord, dar nu afecteaza mersul ventilatorului. La fel si cu senzorul de pe termostat.

    Comment


    • #17
      Multam fain de sfat.
      Am scos si senzorul de la vas de expansiune. Imi da eroare in bord, dar nu afecteaza mersul ventilatorului. La fel si cu senzorul de pe termostat.

      Am sa scot azi ventilatorul si incerc cu altul. Am gasit in oras pe cineva care dezmembreaza si are asa ceva. Am sa ma duc sa probez cu ventilatorul lui, sper doar sa aiba acelasi cod.

      Comment


      • #18
        M-a ajutat un prieten cu o diagnoza multimarca mai desteapta si ne-a dat eroarea P1636(circuit deschis la ventilator)
        Ventilatorul are 4 contacte, 2 de putere si 2 de comanda(cred). Din ce ne-a zis diagnoza, contactele 2 si 3 sunt legate fiecare la siguranta 32 si pinul 3 la siguranta 51.
        Bun, am luat un aparat de masura si am incercat urmatoarele:
        Am verificat firele de la pin 2-> siguranta 32 -> OK
        Am verificat firele de la pin 3->siguranta 51-> Nu e ok. Am tras un fir separat, insa rezultatul a fost ca ventilatorul se ambaleaza si mai tare.

        Deocamdata am cedat psihic, pentru ca am montat si demontat radiatorul de vreo 5-6 ori sigur.

        Daca mai are cineva alte idei, sa imi spuneti va rog.

        Ps: am incercat si cu un alt ventilator, care e 100% bun si la fel face.

        Multumesc.
        Last edited by grizzlee; 07-11-2020, 15:13 PM.

        Comment


        • #19
          Vezi si aici : https://www.clubmercedes.ro/forum/li...n-avarie/page2

          Comment


          • #20
            Originally posted by grizzlee View Post
            M-a ajutat un prieten cu o diagnoza multimarca mai desteapta si ne-a dat eroarea P1636(circuit deschis la ventilator)
            Ventilatorul are 4 contacte, 2 de putere si 2 de comanda(cred). Din ce ne-a zis diagnoza, contactele 2 si 3 sunt legate fiecare la siguranta 32 si pinul 3 la siguranta 51.
            Bun, am luat un aparat de masura si am incercat urmatoarele:
            Am verificat firele de la pin 2-> siguranta 32 -> OK
            Am verificat firele de la pin 3->siguranta 51-> Nu e ok. Am tras un fir separat, insa rezultatul a fost ca ventilatorul se ambaleaza si mai tare.

            Deocamdata am cedat psihic, pentru ca am montat si demontat radiatorul de vreo 5-6 ori sigur.

            Daca mai are cineva alte idei, sa imi spuneti va rog.

            Ps: am incercat si cu un alt ventilator, care e 100% bun si la fel face.

            Multumesc.
            Din moment ce ai depistat ca un fir nu are continuitate,trebuie sa o refaci si sa o lasi asa,chiar de functioneaza mai tare(asta daca a fost verificata bine continuitatea)
            Dupa sa mai cauti,sigur mai este ceva.
            Am spus mai sus,Verifica cintinuitatea la toate firele,eu am patit-o la un W211 si acum 1 saptamana la o alta marca de masina,problema identica,ca si la tine si la fel,gasit fir intrerupt!
            Incearca sa schimbi si meseriasul....

            Comment


            • #21
              Zic si eu o chestie oarecum elementara, separa firul si continuitatea o verifici cu becul, adica nu doar cu tiuitoarea din multimetru. Trebuie sa vezi si daca tine curent.
              Slabe sanse sa fie asta, dar na. Pana la urma ce vine pe firele subtiri? Ceva input de turatie pt ECU?

              Comment


              • #22
                "Meseriasul" sunt eu, haha.
                Continuitatea am masurat cu sunat/ rezistenta pe fir si cu voltmetru. Toate 0.
                Ce ma frapeaza, e ca motorul e rece si daca leg eu firul intrerupt/ cel pus in paralel la siguranta 51 se tureaza si mai tare ventilatorul. Nu are voie, in conditiile in care acul de temperatura nici nu se ridica inca de jos.
                Sigurantele de sub capota sunt toate bune, le-am verificat pe toate.

                @Ionut: eu banuiesc ca numerotarea aia a pinilor nu e dupa cum am crezut eu. Eu am inceput din stanga jos si am numarat asa:
                2 3
                1 4

                In conditiile in care 1 si 4 sunt cele groase, de putere. Nu stiu daca asa e corect.


                B97DMT, multzam de sfat. Trebuie sa verific firele de la motorasul de pompa apa parbriz. Nu vad care e legatura, dar am sa le verific si pe alea, poate poate.





                Comment


                • #23
                  mai postez odata schema

                  pinul 1 = negru = masa
                  pinul 2 = rosu = plus de forta din sig de 125 A
                  pinul 3 = rosu/negru = plus din sig de 7,5A (sig 51)
                  pinul 4 = verde/albastru = din pinul 45 de la ECM

                  In sig 51 se vede ca vine plus dintr-un releu.
                  cred ca acest plus este luat doar pentru alimentarea partii electronice a modulului.
                  nu imi dau seama ce vine din ecm, plus sau minus, poate vine minus de la senzorul de temperatura, probabil ca e transmisa o variatie a unei rezistente cu temperatura.
                  verifica legatura la masa (firul negru din pinul 4)

                  masoara bine bine si acest circuit (fire/mufe): motor - ecm - senzor temperatura, poate ca ecm transmite circuit deschis (deci probleme) pentru scurt timp si asta o fi cauza...

                  sincer ma gindeam la modulul motorasului dar zici ca si cu altul face la fel deci nu pare de acolo.
                  in acest caz as lua in calcul senzorul temp, ecm nu prea se defecteaza...
                  daca e o problema pe CAN e mai complicat si ma depaseste.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Din ecm ma indoiesc ca vine valoare analogica de senzor.
                    nu ar avea sens. Senzoru se prelucreaza de ecu si apoi cu o panta prestabilita comanda vs temperatura se da comanda la ventilator. Asa ar fi logic.

                    La 211 am in star o optiune de a muta toata curba de variatie mai sus sau mai jos.

                    mai degraba o tensiune de comanda vine pe firul ala.

                    Comment


                    • #25
                      Salut
                      Ieri seara am fost la electrician si avea aceeasi schema din autodata cum mi-ai dat-o tu Gabimilo. Multumesc pentru asta. Acuma am si inteles cum se face
                      A verificat firele si se pare ca sunt intregi. Dupa cum am banuit, era numerotarea altfel. El a luat toti pinii la rand si a vazut care suna, nu si-a mai batut capul cu numerotarea.
                      Legatura la pinul 45 si 57 din ecu e ok. La fel si sper siguranta 51.

                      Am sters eroarea si nu a mai aparut, dar totusi ventilatorul merge turbat. De asta eu cred ca totusi e ceva prapadit de fir intrerupt pe undeva, desi ieri am tot tras de ele.

                      Electricianul a zis ca e foarte probabil sa fie ecu de vina si crede ca de acolo vine ceva semnal aiurea. M-am uitat in tablou si e super curat inauntru, nici urma de apa sau praf.
                      Nu ma grabesc sa schimb ecu pentru ca e scump si cred ca trebuie codate si cheile+ altele dupa aceea.

                      Mai caut, nu am incotro.

                      Multumesc inca odata de sfaturi.

                      Comment


                      • #26
                        as incerca si alt senzor de temperatura, eventual cu posibilitate de returnare.

                        cred ca Sharky are dreptate, ecu prelucreaza datele de la senzor si cred ca livreaza mai departe comanda pentru modulul ventilatorului.

                        in pinul 4 de la modulul ventilatorului vine un singur fir, depinde ce fel de echipare ecu ai pe masina (daca ai un tip de ecu vine din 45 si daca ai alt tip vine din 57, eu asa inteleg, de obicei se face un singur desen cu diverse variante.)

                        tine-ne la curent daca rezolvi ceva.

                        multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          De asemenea, cand am dus masina la mecanic a gasit modulul electronic cu un scurt. Acum nu am intrat in detalii dar daca zici ca ai pe cineva care te poate ajuta cu piesa pentru proba, fa o incercare.
                          Am inteles ca e o problema des intalnita la modelul asta.
                          Incearca sa faci o verificare direct pe motorul electric.
                          Altfel eu as merge direct pe modul. Chiar daca firele sunt bune, modulul poate o ia de nebun.
                          Chiar m-ai facut curios.

                          Comment


                          • #28
                            Am fost azi la un mester cu star. Au pus diagnoza pe masina si nu mai da nici o eroare. Ciudat, nu mai zic nimic.
                            A verificat si nu vine comanda nici de la clima nici de la senzorul de temperatura. S-a incercat si cu un alt termostat nou.

                            In concluzie si-a cerut scuze si m-a trimis acasa. A zis sa ma duc la mb sa imi fac upgrade la soft. Nu are nici o treaba, dar in fine.

                            Eu tare cred ca s-a coclit vreun contact in ecu si a innebunit.

                            Penuasu: la ce modul te referi? Alt modul decat ecu nu stiu sa fie.

                            Comment


                            • #29
                              Cel de pe ventilator. Cel care controleaza motorul electric de antrenare.
                              L-am mazgalit cu rosu in poza.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • #30
                                Multzam fain de poza. Ma indoiesc ca e de acolo. Am schimbat si ventilatorul cu un altul sh si tot asa face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF