Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dupa solutie de curatat sistemul d ealimentare Liqui Moly

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire dupa solutie de curatat sistemul d ealimentare Liqui Moly

    Dintr-o mare lene si dintr-o mare neinspiratie, am decisiv ca este mai bine sa folosesc solutie de curatat sistemul de alimentare cu un produs Liqui Moly ! Rezultatul este unul remarcabil , la prima cheie se tureaza apoi da sa se opreasca apoi revine, iar da se opreasca si apoi merge ok . Acum trebuie sa o iau de la rezervor catre motor si sa vad ce a facut solutia minune ! Nu recomand sa folositi solutii de curatat ..decat daca vreti sa va faceti niscaiva treaba ..

  • #2
    s-l1600 (3).jpg s-l640.jpg Salut, eu am folosit soluta Liqui Moly pt curatat sistemul de alimentare la C200CDI si m a ajutat foarte mult, masina mergea in suturi nu mergea mai mult de 60km/h,l am folosit de 2 ori, problema a plecat masina merge bine, de 2 ani folosesc Liqui Moly pt DPF pun la 2000km si nu am probleme cu filtrul, Nustiu poate e alt ceva la mijloc.Liqui Moly au produse de calitate parerea mea. Succes la rezolvare si daca o rezolvi ppovesteste ne si noua.

    Comment


    • #3
      Salut, inainte de a incepe sa umbli la ea , pune benzina/motorina buna (nu stiu ce motor ai) si fa un 30-50 de km in toate regimurile de turatie !!Abia apoi daca mai ramai cu ceva probleme umbla la ea !!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Problema persista la prima pornire sau la o pauza de 6 ore .O sa incep cu inlocuirea filtrului de benzina in lipsa unui manometru, ciudat sa pice dupa 3 ani la 10.000 km ( MAHLE).. ciudata coincidenta

        Comment


        • #5
          Din pacate istoria ta e cea care se cam repeta des in randul utilizatorilor de solutii de "curatat" (te curata doar de timp, bani si nervi)! Aceste solutii au "darul" sa curete, astfel se desprind de pe rezervor, conducte si te mai miri de unde toate impuritatile si pornesc catre injectoare. In cel mai bun caz ele se vor opri in filtrul de benzina, obturandu-l partial. Dar se mai desprind si de pe conductele de dupa filtru si ajung la rampa de injectie si de aici in injectoare. Cam asta e fenomenul care se intampla. Ce poti sa faci? In primul rand, daca nu vrei sa desfaci degeaba tot traseul incepand de la rezervor, trebuie sa mergi la un tester cu care sa se verifice presiunea in rampa. Daca este cea corecta, lasi in pace piesele care vin din rezervor pana acolo, desfaci rampa cu injectoarele (e o "distractie" de nedescris!) si duci injectoarele la curatat cu ultrasunete si scapi de probleme. Daca presiunea din rampa nu e cea corecta incepi demontarea de la pompa pana la motor si curatarea/suflarea cu aer comprimat. Bineinteles aici schimbi si filtrul. Daca nici asa nu vei scapa de probleme ramane partea cea mai "frumosa"! Jos rezervorul, desfacut/curatat pompa si rezervorul. Dupa ce ai facut toate operatiunile acestea, lipeste pe busonul de rezervor o eticheta rosie pe care sa scrii vizibil: "AICI SE TOARNA DOAR BENZINA". Solutiile minune care curata sistemul de alimentare sunt probabil bune doar daca le folosesti inca din frageda tinerete a masinii! Cu cat este mai varstnica masina, cu atat e mai sigur ca va produce necazuri in loc de beneficii! Spor la treaba!

          Comment


          • #6
            Nu cred ca ar avea o problema cu injectoarele deoarece dupa prima pornire si timp de 5-6 ore , totul este perfect ( porneste usor) .Cred ca solutia minune a blocat supapa de presiune din filtru de benzina si asa dezamorseaza circuitul de alimentare sau supapa de pe rampa de alimentare sau dracu stie ce o fi curatat si trimis spre ardere din rezervor ... sa inceapa balciul cu alegerea noului filtru de benzina . Sa fie MAHLE sau KNECHT ( au pret diferit si sunt acelasi producator) sau MANN..

            Comment


            • #7
              Eu merg numai pe MANN...la toate masinile care le am si avut...

              Comment


              • #8
                ai rezolvat?
                daca da cum?

                Comment


                • #9
                  ai rezolvat?
                  daca da' cum?

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF