Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dupa solutie de curatat sistemul d ealimentare Liqui Moly

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire dupa solutie de curatat sistemul d ealimentare Liqui Moly

    Dintr-o mare lene si dintr-o mare neinspiratie, am decisiv ca este mai bine sa folosesc solutie de curatat sistemul de alimentare cu un produs Liqui Moly ! Rezultatul este unul remarcabil , la prima cheie se tureaza apoi da sa se opreasca apoi revine, iar da se opreasca si apoi merge ok . Acum trebuie sa o iau de la rezervor catre motor si sa vad ce a facut solutia minune ! Nu recomand sa folositi solutii de curatat ..decat daca vreti sa va faceti niscaiva treaba ..

  • #2
    s-l1600 (3).jpg s-l640.jpg Salut, eu am folosit soluta Liqui Moly pt curatat sistemul de alimentare la C200CDI si m a ajutat foarte mult, masina mergea in suturi nu mergea mai mult de 60km/h,l am folosit de 2 ori, problema a plecat masina merge bine, de 2 ani folosesc Liqui Moly pt DPF pun la 2000km si nu am probleme cu filtrul, Nustiu poate e alt ceva la mijloc.Liqui Moly au produse de calitate parerea mea. Succes la rezolvare si daca o rezolvi ppovesteste ne si noua.

    Comment


    • #3
      Salut, inainte de a incepe sa umbli la ea , pune benzina/motorina buna (nu stiu ce motor ai) si fa un 30-50 de km in toate regimurile de turatie !!Abia apoi daca mai ramai cu ceva probleme umbla la ea !!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Problema persista la prima pornire sau la o pauza de 6 ore .O sa incep cu inlocuirea filtrului de benzina in lipsa unui manometru, ciudat sa pice dupa 3 ani la 10.000 km ( MAHLE).. ciudata coincidenta

        Comment


        • #5
          Din pacate istoria ta e cea care se cam repeta des in randul utilizatorilor de solutii de "curatat" (te curata doar de timp, bani si nervi)! Aceste solutii au "darul" sa curete, astfel se desprind de pe rezervor, conducte si te mai miri de unde toate impuritatile si pornesc catre injectoare. In cel mai bun caz ele se vor opri in filtrul de benzina, obturandu-l partial. Dar se mai desprind si de pe conductele de dupa filtru si ajung la rampa de injectie si de aici in injectoare. Cam asta e fenomenul care se intampla. Ce poti sa faci? In primul rand, daca nu vrei sa desfaci degeaba tot traseul incepand de la rezervor, trebuie sa mergi la un tester cu care sa se verifice presiunea in rampa. Daca este cea corecta, lasi in pace piesele care vin din rezervor pana acolo, desfaci rampa cu injectoarele (e o "distractie" de nedescris!) si duci injectoarele la curatat cu ultrasunete si scapi de probleme. Daca presiunea din rampa nu e cea corecta incepi demontarea de la pompa pana la motor si curatarea/suflarea cu aer comprimat. Bineinteles aici schimbi si filtrul. Daca nici asa nu vei scapa de probleme ramane partea cea mai "frumosa"! Jos rezervorul, desfacut/curatat pompa si rezervorul. Dupa ce ai facut toate operatiunile acestea, lipeste pe busonul de rezervor o eticheta rosie pe care sa scrii vizibil: "AICI SE TOARNA DOAR BENZINA". Solutiile minune care curata sistemul de alimentare sunt probabil bune doar daca le folosesti inca din frageda tinerete a masinii! Cu cat este mai varstnica masina, cu atat e mai sigur ca va produce necazuri in loc de beneficii! Spor la treaba!

          Comment


          • #6
            Nu cred ca ar avea o problema cu injectoarele deoarece dupa prima pornire si timp de 5-6 ore , totul este perfect ( porneste usor) .Cred ca solutia minune a blocat supapa de presiune din filtru de benzina si asa dezamorseaza circuitul de alimentare sau supapa de pe rampa de alimentare sau dracu stie ce o fi curatat si trimis spre ardere din rezervor ... sa inceapa balciul cu alegerea noului filtru de benzina . Sa fie MAHLE sau KNECHT ( au pret diferit si sunt acelasi producator) sau MANN..

            Comment


            • #7
              Eu merg numai pe MANN...la toate masinile care le am si avut...

              Comment


              • #8
                ai rezolvat?
                daca da cum?

                Comment


                • #9
                  ai rezolvat?
                  daca da' cum?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF