Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am reusit sa il curat si mare diferenta nu e, dar macar e curat

    Comment


    • #17
      Originally posted by al3x82 View Post
      Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?
      Vreau sa te rog sa imi zici unde este exact pozitionat EGR-ul fiindca dupa cate am citit aici, ma bate gandul sa-l scot si sa-l curat si eu. Banuiesc ca nu este prea complicata operatiunea si vreau sa o fac eu personal. Am un W211 220 CDI. Merci!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Vreau sa te rog sa imi zici unde este exact pozitionat EGR-ul fiindca dupa cate am citit aici, ma bate gandul sa-l scot si sa-l curat si eu. Banuiesc ca nu este prea complicata operatiunea si vreau sa o fac eu personal. Am un W211 220 CDI. Merci!
        O sa fac o poza ca sa vezi unde e

        Comment


        • #19
          Originally posted by al3x82 View Post
          O sa fac o poza ca sa vezi unde e
          Multumesc mult!

          Comment


          • #20
            Originally posted by al3x82 View Post
            O sa fac o poza ca sa vezi unde e
            Salutare!
            Pune te rog poza pt EGR, deoarece vreau sa curat si eu. Il banuiesc, dar e mai bine sa fii sigur.

            Comment


            • #21
              Originally posted by zang View Post
              Salutare!
              Pune te rog poza pt EGR, deoarece vreau sa curat si eu. Il banuiesc, dar e mai bine sa fii sigur.
              Pun dar mi-a fost lene, sa dau capacul de la motor iar jos.

              Comment


              • #22
                E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by al3x82 View Post
                  E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                  Multumim mult! Saptamana viitoare daca am timp ii fac si eu o "deratizare" ))

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by al3x82 View Post
                    E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                    Multam mult! O poza ce va ajuta pe multi.
                    Numai bine!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by al3x82 View Post
                      Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?
                      La intrebarea "ce se poate intampla " iti pot da o varianta,din experienta mea:masina nu tura mai mult de 3000rot/min indiferent cat calcam acceleratia.Cateodata se bloca la 2800 ,cand-cum....De vina a fost EGR-ul.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cbr_vet View Post
                        La intrebarea "ce se poate intampla " iti pot da o varianta,din experienta mea:masina nu tura mai mult de 3000rot/min indiferent cat calcam acceleratia.Cateodata se bloca la 2800 ,cand-cum....De vina a fost EGR-ul.
                        Dupa ce l-ai curatat sau inainte???

                        Comment


                        • #27
                          Curatarea EGR-ului a rezolvat aceasta problema.

                          Comment


                          • #28
                            am inteles.....

                            Comment


                            • #29
                              Asadar, pana la urma egr-ul este vacmatic sau electric , ca sa stiu daca ma bag sau nu sa il curat...
                              Apropo, are cineva poze cu egr-ul desfacut si cu ceva cadre din interiorul lui?
                              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by flavius89 View Post
                                Asadar, pana la urma egr-ul este vacmatic sau electric , ca sa stiu daca ma bag sau nu sa il curat...
                                Apropo, are cineva poze cu egr-ul desfacut si cu ceva cadre din interiorul lui?
                                este electric la w211 E270 si cred ca e la fel si la 220 si nu ai ce sa strici

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF