Salutare! Detin un Mercedes c200 Kompressor cl 203 sport-coupe din 2003,1.8 benzina,163 CP,6 trepte si prezinta urmatoarele probleme:
1) Cand accelerez motorul se tureaza dar nu trage,care este problema?( Presupun ca ambreiajul?!
2) Am schimbat recent alternatorul si droserul la farul din stanga insa inca am probleme cu farurile mi se sting pt 2-3 secunde in mers si se reaprind in special cel din dreapta,
3) Dupa vreo 200 de km parcursi dar si la distante mult mai scurte cand ridic capota motorul este foarte incins emanand caldura excesiva.
4) Nu imi baga lichid de parbriz(rezerovul este spart trebuie sa-l inlocuiesc dar cand apas maneta pt a folosi pompa nu se aude niciun sunet,pompa care imi baga lichid de parbriz pe faruri functioneaza,sa inteleg ca sunt 2 pompe diferite fiecare cu treaba ei?
Tin sa precizez ca masina a avut montata o instalatie de gpl neomologata,instalatie pe care am dat-o jos pt a-i face itp-ul insa inca am un "calculator" pe care daca-l dau jos masina nu mai porneste.
5)O alta problema este ca imi lipseste o teava de plastic care imi baga aer de afara in radiator la masina ,care ar putea fi consecintele?
P.S : Va rog sa-mi raspundeti la fiecare intrebare in parte exact cum le-am trecut eu mai sus ( 1) 2) 3) etc ) pt a nu lasa loc de confuzii. Multumesc anticipat!
"
1) Cand accelerez motorul se tureaza dar nu trage,care este problema?( Presupun ca ambreiajul?!
2) Am schimbat recent alternatorul si droserul la farul din stanga insa inca am probleme cu farurile mi se sting pt 2-3 secunde in mers si se reaprind in special cel din dreapta,
3) Dupa vreo 200 de km parcursi dar si la distante mult mai scurte cand ridic capota motorul este foarte incins emanand caldura excesiva.
4) Nu imi baga lichid de parbriz(rezerovul este spart trebuie sa-l inlocuiesc dar cand apas maneta pt a folosi pompa nu se aude niciun sunet,pompa care imi baga lichid de parbriz pe faruri functioneaza,sa inteleg ca sunt 2 pompe diferite fiecare cu treaba ei?
Tin sa precizez ca masina a avut montata o instalatie de gpl neomologata,instalatie pe care am dat-o jos pt a-i face itp-ul insa inca am un "calculator" pe care daca-l dau jos masina nu mai porneste.
5)O alta problema este ca imi lipseste o teava de plastic care imi baga aer de afara in radiator la masina ,care ar putea fi consecintele?
P.S : Va rog sa-mi raspundeti la fiecare intrebare in parte exact cum le-am trecut eu mai sus ( 1) 2) 3) etc ) pt a nu lasa loc de confuzii. Multumesc anticipat!
"
Comment