Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema C200 kompressor cl203 sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema C200 kompressor cl203 sport-coupe

    Salutare! Detin un Mercedes c200 Kompressor cl 203 sport-coupe din 2003,1.8 benzina,163 CP,6 trepte si prezinta urmatoarele probleme:
    1) Cand accelerez motorul se tureaza dar nu trage,care este problema?( Presupun ca ambreiajul?!
    2) Am schimbat recent alternatorul si droserul la farul din stanga insa inca am probleme cu farurile mi se sting pt 2-3 secunde in mers si se reaprind in special cel din dreapta,
    3) Dupa vreo 200 de km parcursi dar si la distante mult mai scurte cand ridic capota motorul este foarte incins emanand caldura excesiva.
    4) Nu imi baga lichid de parbriz(rezerovul este spart trebuie sa-l inlocuiesc dar cand apas maneta pt a folosi pompa nu se aude niciun sunet,pompa care imi baga lichid de parbriz pe faruri functioneaza,sa inteleg ca sunt 2 pompe diferite fiecare cu treaba ei?
    Tin sa precizez ca masina a avut montata o instalatie de gpl neomologata,instalatie pe care am dat-o jos pt a-i face itp-ul insa inca am un "calculator" pe care daca-l dau jos masina nu mai porneste.
    5)O alta problema este ca imi lipseste o teava de plastic care imi baga aer de afara in radiator la masina ,care ar putea fi consecintele?
    P.S : Va rog sa-mi raspundeti la fiecare intrebare in parte exact cum le-am trecut eu mai sus ( 1) 2) 3) etc ) pt a nu lasa loc de confuzii. Multumesc anticipat!
    "

  • #2
    1 - ambreaj
    3- temperatura se masoara nu se evalueaza la ochi
    4 - da, o sa vezi tu cand schimbi vasu
    4.1 - gpl - ecu gpl se pune intre ecu masina si injectoare, e normal ca daca il scoti injectoarele raman fara comanda. Eu zic sa il tii ascuns sau altfel refaci legaturile. Sa pui gplchiar merita, mai ales ca ai deja o partea din treaba facuta.

    Comment


    • #3
      Multumesc pt promptitudine! Referitor la treaba cu acceleratul,nu pot accelera decat pana in 4000 de rot/min ,acel ecu de la gpl imi limiteaza turatiile si daca o sa-l dau jos pt ca nu ma mai intereseaza varianta cu gpl consumul sa o creasca?

      Comment


      • #4
        Ce consum?
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Am uitat sa zic. In general la ecu gpl de ii scoti alimentarea e ca si cand nu ar fi instalat. Cel putin asa e la mine.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF