Salutare,
Am un C Class Sport Coupe C200K benzina din 2001. Tip motor M111.955. De aproape o luna ma confrunt cu o problema si nu gasesc nici o rezolvare.
Eroare check engine in bord iar pe STAR - P2038 - Charge pressure too low.
Simptome: Odata ce depasesc 3000 rot/min in treapta a 3 a ECU imi opreste turbo kompressorul si raman cu motorul simplu aspirat.
Am schimbat pana acum urmatoarele:
Senzor barometric
Electrovalva vacuum
Clapeta recirculare aer Kompressor
Kompressor
verificat toate furtunele de vacuum.
Debitmetru
Nimic nu rezolva problema. Daca a-ti mai intalnit sau daca ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog lasati mesaj.
Am cheltuit pana acum aproape 2000 lei pe piese si manoperea + testere.
Am un C Class Sport Coupe C200K benzina din 2001. Tip motor M111.955. De aproape o luna ma confrunt cu o problema si nu gasesc nici o rezolvare.
Eroare check engine in bord iar pe STAR - P2038 - Charge pressure too low.
Simptome: Odata ce depasesc 3000 rot/min in treapta a 3 a ECU imi opreste turbo kompressorul si raman cu motorul simplu aspirat.
Am schimbat pana acum urmatoarele:
Senzor barometric
Electrovalva vacuum
Clapeta recirculare aer Kompressor
Kompressor
verificat toate furtunele de vacuum.
Debitmetru
Nimic nu rezolva problema. Daca a-ti mai intalnit sau daca ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog lasati mesaj.
Am cheltuit pana acum aproape 2000 lei pe piese si manoperea + testere.
Comment