Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C Class Sport Coupe 2.0 benzina Kompressor(W203) - P2038 - Charge pressure low

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C Class Sport Coupe 2.0 benzina Kompressor(W203) - P2038 - Charge pressure low

    Salutare,

    Am un C Class Sport Coupe C200K benzina din 2001. Tip motor M111.955. De aproape o luna ma confrunt cu o problema si nu gasesc nici o rezolvare.
    Eroare check engine in bord iar pe STAR - P2038 - Charge pressure too low.
    Simptome: Odata ce depasesc 3000 rot/min in treapta a 3 a ECU imi opreste turbo kompressorul si raman cu motorul simplu aspirat.
    Am schimbat pana acum urmatoarele:
    Senzor barometric
    Electrovalva vacuum
    Clapeta recirculare aer Kompressor
    Kompressor
    verificat toate furtunele de vacuum.
    Debitmetru

    Nimic nu rezolva problema. Daca a-ti mai intalnit sau daca ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog lasati mesaj.
    Am cheltuit pana acum aproape 2000 lei pe piese si manoperea + testere.
    Last edited by mihaizaharia; 06-27-2019, 15:08 PM.

  • #2
    Bună ziua, mihaizaharia !
    Ați verificat intercooler-ul și galeriile sale?

    Comment


    • #3
      Salut Raul,

      Intercoolerul nu scapa aer ca am urcat-o pe elevator si am accelerato maxim si nu se auzea nimic sa scape. Furtunele de le intercooler alea 2 negre mari sunt ok.

      Comment


      • #4
        Înțeleg.
        Urăsc astfel de situații. Atâtea piese schimbate, atâtea păreri și presupuneri iar defectul nu este găsit. Îmi pare rău.
        Nu știu ce să zic. Sunt simple presupuneri: fulia de la compresorul mecanic, întinzătorul și cureaua au fost verificate? Altfel, ce să fie? Galeria de admisie fisurată, carcasa filtrului de aer, ori vreo conductă?
        Eu nu știu.
        Sunt printre noi utilizatori cu vastă experiență în domeniu. Sper să găsiți cauza.
        Numai bine!

        Comment


        • #5
          Am schimbat acum cateva luni rolele si curelele de la intinzator plus cureaua mare de la fulie kompressor deci nu cred ca e de acolo. A ramas sa merg pe marti la cineva sa o ia de la cap la coada sa verifice tot. E foarte frustrant sa nu stie nimeni care ar fi cauza. Mersi oricum.

          Comment


          • #6
            Am fost ieri la al 6-lea mester din Bacau si dupa o zi de asteptare imi spune ca trebuie sa schimb debitmetrul pe original. Mentionez ca am schimbat debitmetrul deja, nu pe original dar nou. Nu am observat nici o diferenta dupa schimbare. Un debitmetru original e 1800 lei si sunt 99% sigur ca nu e el vinovatul. In caz ca nu e debitmetrul banii sunt aruncati la gunoi. Poate cineva din Bacau sau din apropiere gen Piatra/Iasi sa imi recomande un mecanic care ar putea rezolva problema asta? Nu vreau sa bat drumul degeaba dar macar sa stiu daca a mai auzit careva de asa ceva.

            Eroarea pe alte testere non STAR (Mercedes) e P0243 - Delphi o interpreteaza ca regulator presiune turbo iar celelalte doar in engleza ca : Turbo/Supercharger Wastegate Solenoid A.

            Comment


            • #7
              Cristi sau Bazil, ambii in Iasi. Search pe forum.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Mersi cutaresku. O sa vad saptamana viitoare. Vineri am o interventie la intercooler. O sa il schimb sa imi iau de pe cap toata treaba la 450 lei nici nu ma mai uit. Daca cumva nu se rezolva o sa incerc sa dau de baieti.

                Comment


                • #9
                  Am găsit la cineva cu același model și un debitmetru original. La fel se comporta mașina. Rămâne sa vad intercoolerul vineri de acum..

                  Comment


                  • #10
                    Rezolvat. Pana la urma a fost intercoolerul. Nu înțeleg cum naiba nu sufla aerul afara când el era desprins la una din părți aproape jumate. Mulțumesc tuturor pentru sfaturi.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF