Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eroare "check engine"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare "check engine"

    Buna! Va rog daca imi puteti da niste sfaturi. Imi apare aceasta eroare in bord: https://imgur.com/b1AqYEA cam o data pe luna, si mi-a zis cineva ca as avea uzura la axul cu came si ca sa incerc sa bag un aditiv anti uzura in motor. Intrebare: - este bine sa bag acel aditiv in motor, sau face mai rau?
    Masina este un Mercedes W204, C Classe an 2009, 200 cgi blue efficiency, motor 1.8 turbo pe benzina. Schimbul de ulei l-am facut acum cateva zile si am bagat ulei Liqui Moly 5w40 Synthoil High Tec. Inainte am folosit 5w30. Motorul are 131000km si merge silentios. Nu se aude nici o bataie. Multumesc pentru raspunsuri!
    Last edited by vasileraz58; 06-21-2019, 12:05 PM.

  • #2
    Găsești aici pe forum destule informații despre distribuție M271 ( motorul tau ). Uzura este a lanțului și a variatoarelor, nu se poate compensa cu nici un aditiv.

    Probabil ai un zgomot gen răpăit, la prima pornire dimineață.

    Îți recomand să cauți un atelier cu experiență, pt verificari, masuratori, eventual reparație.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns cl600! Motorul nu are nici un zgomot la pornire, nici iarna, nici acum pe caldura. Porneste frumos si nu are bataie sau tacanit. Merge chiar silentios. Martorul ala in bord se aprinde destul de rar, dupa cum am zis cateodata se aprinde cam la o luna, cateodata si mai tarziu de imi si uit de el.Cam la cat ajung costurile de reparatie? Estimativ.

      Comment


      • #4
        Daca ești pasionat, ai de citi mult pe aici în legătură cu defectele legate de M271, găsești posturi bine documentate, cu poze, prețuri, etc.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Da, asa este. Am citit multe pagini in legatura si cu alte defectiuni. Nu de alta, dar sa stiu la ce sa ma astept pe viitor. Totusi as vrea sa stiu din partea ta, dupa cum am mai intrebat, cam la cat sa ma astept ca pret, in cazul in care trebuie sa schimb distributia (lant, pinioane,etc.). Totusi cred ca-i cam devreme la km. care ii are masina. O zi buna in continuare cl600.

          Comment


          • #6
            Multi dintre colegii cu probleme asemănătoare le-au și rezolvat, noi nu facem M271.

            Pe considerentul km-olor puțini in 10 ani poate mașina a sărit câteva revizii - cel puțin 10 ar fi trebuit să aibă, sau poate software-ul a fost updatat târziu și a mers cu ulei diluat, sau, sau...sunt multe variante.

            O diagnoza corecta, determina pașii de urmat, fara prea mare legătură cu ce a fost sau nu a fost.
            Last edited by cl600; 06-21-2019, 21:38 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Piese maxim 1500 -1700 de lei ( cu ambele lanturi) pe original, iar manopera la reprezentanta intre 1300 si 1800 de lei (numai pentru lantul de distributie, patine si intinzator, partea de sus), iar la un service multimarca 1000-1200 de lei cu inlocuirea si a lantului si a patinei din partea inferioara. Preturile sunt orientative, le-am am scris sa iti faci o idee.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8


                Originally posted by cl600 View Post
                Pe considerentul km-olor puțini in 10 ani poate mașina a sărit c�teva revizii - cel puțin 10 ar fi trebuit să aibă, sau poate software-ul a fost updatat t�rziu și a mers cu ulei diluat, sau, sau...sunt multe variante.
                Poți, te rog, sa detaliezi aspectul cu revizii sarite + software updatat tarziu => mers cu ulei diluat.
                Am M271 și am urmărit cam tot ce s-a scris pe unde am avut acces. Nu am ajuns la abordarea asta și pare interesanta.

                Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Nu e nimic interesant.

                  La modelul tau, uleiul se schimba cel puțin odată pe an, daca nu se depășeasc Nr de km.
                  Intervalul este setat sa te atenționeze când se împlinește primul, timpul sau nr de km.

                  De unde tragi concluzia, greu de acceptat pt unii, că dacă ai mers 14K km sau 2 km, după un an trebuie schimbat uleiul.

                  Mașina are 10 ani, deci minim 10 revizii.

                  Tot aici pe forum găsești ( chiar daca posturile se referă la diesel, principiul este același), că în mod firesc, mai mult sau mai puțin, dar picătură după picătură, carburantul ajunge in ulei.

                  Daca faci distanțe extrem de scurte sau daca ai sau ai avut termostatul defect și mașina nu ajunge la temperatura de lucru, inde sa epureze uleiul si atunci diluarea ajuta uzura...

                  Tot la modelul tau, un update de software, scurta timpul de încălzire.

                  Abordarea asta este valabilă pt orice motor din generația ta, nu reprezintă vre-un caz particular și poate mașina ta a fost întreținută și folosită corect

                  Nimic din ce aberez aici nu se referă strict la tine, e doar forum și e pt oricine interesat...

                  ​​​​​​Nici un producător nu mai ia în calcul fiabilitatea motoarelor in orice condiție de exploatare.

                  Nici nu are sens, mai ales pt cei ce conduc cu ochii pe computerul de bord sau preferă să mai stea un rând la semafor decât să apese pedala imediat ce s-a făcut verde sau fac reviziile de pe eMag, fara update, setări, verificări.

                  Strict în cazul tau, motorul trebuie - indiferent de abordarea de mai sus sau oricare alta - diagnosticat corect cu tester MB, cu verificare poziție axe came, variatoare, etc. Câtă vreme defectul apare " Curent și Stocat", ai doar o singură variantă....

                  ​​​​​​
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Mulțumesc!
                    Reviziile le cam fac "de pe eMAG" (e-piesa în realitate cu ulei MB 229.51), dar mă mai folosesc și de un STAR pentru diagnosticare. În medie, o data pe luna, ma mai conectez, iar până acum, nu am avut nicio eroare pe motor.
                    Referitor la intervale, asa este, îmi semnalează atingerea primului prag, timpul 365 zile sau km 25000.
                    Cat despre varianta softului nu-mi dau seama cât de updatat este, sigur as putea vedea cu STAR-ul ce varianta am, dar care ar fi ultima versiune? Am modelul de 135 kW, facelift. Ma gândesc că doar în reprezentanță se poate updata.
                    Cat despre termostat, deși nu este ceva notabil, iarna trecută se pare ca se încălzea ceva mai puțin decât iernile trecute, deci e de verificat. Totuși, am pe masina încălzire staționarea webasto și am folosit - o în fiecare dimineață.

                    Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Crazyady View Post
                      Piese maxim 1500 -1700 de lei ( cu ambele lanturi) pe original, iar manopera la reprezentanta intre 1300 si 1800 de lei (numai pentru lantul de distributie, patine si intinzator, partea de sus), iar la un service multimarca 1000-1200 de lei cu inlocuirea si a lantului si a patinei din partea inferioara. Preturile sunt orientative, le-am am scris sa iti faci o idee.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Deci ar trebui sa am undeva la vreo 4000 lei sa fac fata.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF