Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 kompressor problema pornire la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C200 kompressor problema pornire la rece

    Salutare colegi am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv de ceva vreme este vorba despre pornirea la rece motorul scoate un zgomot ca de diesel merge putin neregulat timp de 1 min aprox dupa care isi schimba mersul si se stabilizeaza, masina a fost dusa la 3 seevicuri pe STAR nu am absolut nici. O eroare au fost verificate furtunele de vaccum si tot sistemul de egr au fost schimbate bujiile filtrele de benzina si aer readaptate clapetele de acceleratie si nici.o schimbare masina trage nu scoate gram de fum nu mananca ulei consumul este in parametri ca sa vedeti exact cum face o sa atasez un link dupa youtube cu aceeasi masina acelasi motor aceeasi pb https://youtu.be/-P30Kn70Fx0, masina este w203 c200 kompressor 2002 cod motor M111. 955 120kw...

  • #2
    Suna ca si la mine cand au fost dusi rulmentii de la compresor. Inclusiv cei de la reprezentanta au spus ca nu exista, compresorul tine "pe viata" ! Nu este asa! Cand am demontat si dezansamblat compresorul am gasit rulmentii praf! Primul pas pe care il recomand este sa verifici daca mai ai ulei in compresor. Gasesti pe net zeci de filmulete in care se arata cum se procedeaza. Daca dupa complectare zgomotul nu dispare, va trebui sa cauti ori un mecanic care sa se incumete sa schimbe rulmentii, ori un compresor de la dezmembrari. Cum defectiunea este rara, ai sanse sa gasesti unul fara probleme. Eu am comandat de pe ebay, fara probleme. Bineinteles ca este si varianta pe "nou"...doar ca ustura rau!

    Comment


    • #3
      Sa verifici si debitmetrul de aer daca functioneaza in parametri.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Originally posted by rlacika View Post
        Suna ca si la mine cand au fost dusi rulmentii de la compresor. Inclusiv cei de la reprezentanta au spus ca nu exista, compresorul tine "pe viata" ! Nu este asa! Cand am demontat si dezansamblat compresorul am gasit rulmentii praf! Primul pas pe care il recomand este sa verifici daca mai ai ulei in compresor. Gasesti pe net zeci de filmulete in care se arata cum se procedeaza. Daca dupa complectare zgomotul nu dispare, va trebui sa cauti ori un mecanic care sa se incumete sa schimbe rulmentii, ori un compresor de la dezmembrari. Cum defectiunea este rara, ai sanse sa gasesti unul fara probleme. Eu am comandat de pe ebay, fara probleme. Bineinteles ca este si varianta pe "nou"...doar ca ustura rau!
        Eu inteleg ce spui dar daca ar fi problema asta de ce face doar 1, 2 min si doar cand e rece sunetul?

        Comment


        • #5
          Originally posted by george_b_20 View Post
          Sa verifici si debitmetrul de aer daca functioneaza in parametri.
          Nu stiu ce sa mai cred nu am eroare pe star daca era debitmetru numai tragea... Tin sa cred ca este o pb mecanica care nu poate fi depistata prin diagnosticare cu star totusi imi indrept atentia spre shutt off valve este posibi sa nu mai lucreze in parametri
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • #6
            Fa o incercare simpla: o surubelnita lunga sau o coada de matura taiata si capetele slefuite, proptesti un capat de carcasa compresorului, la celalalt capat lipesti urechea si vei auzi foarte clar zgomotul. De fapt multe zgomote, batai, frecari se pot gasi cu acest "stetoscop" simplu. Ce zici tu, ca dupa 1-2 minute dispare zgomotul se intampla din cauza ca intre timp motorul se incalzeste si scade turatia, iar zgomotul se mai atenueaza. Intre timp mai ajunge probabil si un pic de ulei, din cat a ramas prin "baia" compresorului, pe rulmenti. Ar fi bine sa incepi cu verificarea nivelului uleiului din compresor. Daca acolo gasesti ulei foarte putin sau chiar deloc, e clar ca acolo e buba. Cand rulmentii capata joc excesiv axele "melcilor" din compresor se descentreaza si largesc sau chiar rup semeringurile care sunt la fiecare ax, astfel se pierde uleiul.
            Pe mine m-a chinuit doua luni pana am reusit sa stabilesc defectul. Daca ai trecere prin Cluj, cu placere incerc sa-ti dau un diagnostic.

            Comment


            • #7
              Mersi mult pentru informatie asta o sa fac chiar azi o sa i schimb uleiul la kompressor daca nu isi revine e clar ca cere altul.. Poti sa imi trim pe whats up o inregistrare cu pornirea la rece a motorului tau? daca este aceelasi m111.955

              Comment


              • #8
                Din pacate nu am facut inregistrare! Dar cu metoda descrisa mai sus (sau un stetoscop, chiar medical) poti stabili cu siguranta de unde vine zgomotul.

                Comment


                • #9
                  Nu e din kompressor are ulei chiar lam schimbat si tot asa insa acum am eroare doar dimineta la pornire p200a ai idee de la ce poate fi?

                  Comment


                  • #10
                    Oooops, nu am intrat de o vreme pe aici ! Asta am gasit:
                    Common causes of code P200A could include the following-
                    • Damaged, burnt, shorted, disconnected, or corroded wiring and/or connectors that can cause the PCM to receive inaccurate, invalid, or implausible input signals
                    • Defective IMCR position sensor that can transmit inaccurate input signals to the PCM
                    • Excessive carbon build-up or deposits that can inhibit free movement of the runner flaps
                    • Mechanical failure of one or more connecting rods
                    • Mechanical failure of the vacuum actuator
                    • Mechanical failure of the DC stepper motor on applications that control the IMCR system electronically
                    • Defective MAP sensor
                    • Defective MAF sensor
                    • Defective Intake Air Temperature sensor.
                    • Din pacate cam multe pot sa dea acest cod. Toate sunt legate de cantitatea de aer din admisie. Ca prima masura-mufele la cei doi actuatori verificate, tratate cu spray de contact. Apoi o curatire a senzorului MAF nu strica. Daca ai la dispozitie un tester cu care poti face si reglaje incearca o adaptare a flapsurilor de admisie. Daca da esuare a operatiunii, spune si care din cele doua are probleme. Daca stergi eroarea, dupa pornire reapare imediat?

                    Comment


                    • #11
                      Salut, ni eroarea reapare doar a 2 zi dimineata cand motorul este rece si vizavi de curatat am efectuat deja operatiuniile descrise de tine mai sus mersi oricum insa admisia de la M111.955 nu are flapsuri sau actuator
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 2 photos.

                      Comment


                      • #12
                        De piesa asta ziceam. Acesta e actuatorul care in functie de apasarea pedalei de acceleratie deschide/inchide calea aerului. Pe motorul meu (271) sunt doua.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.
                        Last edited by rlacika; 05-30-2019, 07:26 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Da acesta este actuatorul de la clapeta admisie pe el il banuiesc si eu dar pb e ca nu il poti schimba dupa ureche daca pe star nu am eroare special pe aceasta piese electronica... Pb este ca iam facut readaptare/calibrare cu star mercedes si totul a decurs bine fara eraore acum nu mai am eroare insa nu sa schimbat mersul tot la fel nubstiu ce sa mai cred ce sa i mai fac...

                          Comment


                          • #14
                            Daca testerul nu arata nimic defect, poate fi vorba de ceva problema mecanica, nesesizabila de catre senzorii elctronici.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF