Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amortizoare fata si spate W204 2012 berlina Avantgarde

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare fata si spate W204 2012 berlina Avantgarde

    Buna ziua,

    Am fost vineri la o constatare pt ca auzeam o bataie in dreapta fata cand treceam peste denivelari .
    Concluzia m-a cam surprins : Amortizor fata dreapta prezinta urme de scurgere ulei, Amortizor dreapta spate prezinta urme de scurgere. Am luat cateva gropi pe drumurile patriei recunosc .
    Masina are apx 98000 km din 2012 FL Avantgarde
    Intrebare : Stie cineva cu ce marca de amortizoare vine masina din fabrica ? Sachs sau Bilstein sau altceva ? Am tot cautat pe net si nu m-am lamurit .
    Prin cautarile mele am vazut ca multi recomanda Bilstein B4 .
    As aprecia cateva pareri .

    Multumesc

  • #2
    La km tai sunt sanse slabe sa “bata “ amortizorul.
    De obicei incep sa faca figuri “flansele “ ....amortizorul l-ai vazut tu curs ? Avea ulei pe el ?

    Echiparea de fabrica vine cu Sachs , in jur de 1700-2000 lei / bucata cele originale .

    Mai cere o constatare in alta parte pt suspensie .

    Comment


    • #3
      Salut,

      Din pacate da. Ambele amortizoare aveau ulei pe ele. Atat cel din fata cat si cel din spate. Ambele pe dreapta .
      Am cerut preturi la 2 magazine de piese si am obtinut conform seriei VIN :

      Pt fata Sachs 635( 640 ) lei - - Bilstein B4 605 ( 590 ) lei - - Monroe 395 (380) lei
      Pt spate Sachs 410 ( 457 ) lei - - Bilstein 390 ( 415 ) lei - - Monroe 355 (347) lei
      Flanse amortizor cu rulment Lemforder - 185 ( 196 ) lei

      As alege intre Sachs si Bilstein . Parca nu as pune Monroe . Nu vreau sa vand masina in viitorul apropiat .

      Cine a schimbat amortizoare la masina pe ce varianta a mers ? Cum se comporta dupa un rulaj de "" x " km ?

      Cele originale zici ca sunt 1700-2000 lei bucata ? Au ceva special ? Sau doar pt ca au stantat semnul "Mercedes" pe ele ?

      Imi recomanzi te rog un service serios in Bucuresti ?

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Amortizor original Avangarde/standard - cod 677, să zicem - A2043232600 952 lei tva inclus, Sachs la Autonet 490 tva inclus.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Cand am zis originale , m-am referit la cele achizitionate din reprezentanta.
          Sa inlocuiesti si flansele , daca umbli la amortizoare e pacat . Poti merge linistit pe Lemforder .

          Amortizoare Sachs , Koni sunt foarte bune .
          Service , oricare a mai schimbat amortizoare la w204 .
          Sunt colegi pe aici care fac asa ceva.
          Last edited by b97dmt; 03-04-2019, 22:02 PM.

          Comment


          • #6
            Depinde cat esti de mofturos si in ce stare sunt amortizoarele si cum simti masina ca sta pe drum.
            Daca ai o mica pata de ulei nu inseamna neaparat ca sunt de aruncat. Un test spune mai multe.
            Posibil ca bataia sa vina din alta parte si sa schimbi piesele degeaba.
            Suna infundat sau clonc clonc? La 100k mi se pare cam dubios sa bata amortizoarele.

            Evident, daca te manca, inlocuieste-le, macar dormi mai linistit noaptea.

            Comment


            • #7
              Salutare,

              Dupa ce am facut a2a constatare am concluzionat cu mecanicul pe care il cunosc de 15 ani sa schimbam amortizoarele pe spate . Cel de pe dreapta spate se pare ca este cel responsabil cu sunetul infundat pe care il aud . Este si curs de ceva vreme . Imi aduc aminte ca parca mi-a mai zis despre el si acum 1 -1,5 ani . Indrumat de el am mers pe Kayaba 350 lei/buc. Vineri le montez . Urmeaza sa fac update dupa montaj. Multumesc pt idei si pareri .

              Comment


              • #8
                Fugi de Kayaba (KYB) nu mai sunt bune, stiu cazuri care au tinut 1-1,5 ani si s-au dus.
                Opinia mea este, daca pe masina ai amortizoare originale MB, mergi si incarca-le la cei de la Filaret. Amortizoarele originale au componentele din interior din metal, cele pe producator ((aftermarket) au componentele din interior din plastic. Stima.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Am dat ok-ul deja pt ele. Vedem cat o sa fie de bune si cat o sa tina . Nu stiam de faza cu incarcatul amortizoarelor . Eu stiu ca sunt cele originale . O sa ma lamuresc vineri cand le dau jos. Ai idee cat ar costa o reincarcare de acest fel? Se acorda ceva garantie la lucrare ? Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Cu siguranță încărcătorul de amortizoare are tehnologie mult mai rudimentară decât fabrica ce produce KYB, altfel era și el fabrica.

                    Înafara de cei foarte putini care nu au varianta prin magazine, mai sunt puțini samsari care incarca amortizoare, doar sa țină până luni.

                    KYB la rândul lor sunt mult sub cei care fac Zachs.

                    Mercedes, le fura probabil de la Sachs, doar pentru a avea argumentul prețului uriaș în ciuda clientului.

                    Amortizoarele, pe lângă liniștea dorita au un rol foarte important la frânare sau mai ales în situațiile limita.

                    Sunt momente in viata fiecăruia, când alte priorități exced logica cheltuielilor pentru amortizoare, de exemplu.

                    Până te prinzi, că pe noi restul imbecililor, ne interesează foarte puțin troncanitul din mașina ta, poate te gândești că poți, sigur poți până la urmă, sa ne feresti de situația limita, care poate sa apara in urma alegerilor nefericite.

                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      de bilstein ce parere aveti? Ma refer aici strict la mercedes, ca in rest fac ei tot felul de rachete.


                      Is curios despre ce e vorba la incarcare. Mai era unu in Bucuresti de facea asta, DAR tot ce facea e sa puna un ulei, destul de gros zic eu, si nu prea stabil cu temperatura.
                      Cateodata mai umbla la supape si devenea mai rigid. Gaz in nici un caz nu baga. Era un fel de carpeala ieftina, dar rezultatul era destul de decent avand in vedere costul mic.
                      Evident, amortizorul nu mai avea nici o treaba cu varianta originala, dar macar nu mai era de decor, facea treba cat de cat.

                      Comment


                      • #12
                        Si totusi si astazi Monroe si alti producatori de ce mai fabrica amortizoare noi bitubulare cu ulei?
                        Inclusiv Bilstein are o gama intreaga de amortizoare cu ulei care se poate regla ca si duritate. Nu mai spun aici de amortizoarele de raliu care sunt toate pe ulei din cate stiu.
                        Daca sunt asa de "proaste" atunci de ce sunt produse si omologate in Europa atat pentru autoturisme cat si pentru autoutilitare ?

                        Eu am reparat mai demult un amortizor de Mondeo MK4 din acela cu reglaj al duritatii electronic care facuse un sant in tija telescopului de la amortizor. Mi-au inlocuit tija amortizorului, garnitura si au completat si putina pasta din aceea speciala. A costat 250 de lei cu tot cu montat-demontat amortizorul de pe masina. Un amortizor nou costa 1800 de lei. Atunci am vazut tehnologia de incarcare. Demontau amortizoarele, se monta un surub de umplere pentru ulei si se umpleau. Din ce am inteles se puteau umple pentru trei tipuri de duritate Confort, Normal sau pentru cine vroia neaparat Sport de iti muta rinichii la fiecare denivalere ca intr-un Audi RS generatie mai veche sau ca o suspensie TA Technics si incep sa iti scartaie toate plasticele dupa un timp )))




                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Nu inteleg unde e nedumerirea.
                          Un telescop RK nu devine bitubular.
                          E mono sau bi din fabrica si asa ramane.
                          Eram curios ce procedeu foloseste atelierul mentionat de tine.
                          De cei din Bucuresti ziceam ca nu baga la loc gazul, ulei pun de care au si in rest nu am idee cat de corecta e reglarea pt a face comparatia cu unul normal.
                          Asta si pt ca nu am avut unu nou la indemana inainte sa il montez pe opelul unui prieten.
                          Cert e ca daca tii unu in frig il simti mult mai rigid decat frate-so la temperatura camerei. ASta nu mi se pare prea ok.
                          Cu ambele calde sunt cvasi identice, deci un plus au ca le-au facut la fel.

                          Un telescop tare nu e neaparat bun, combinat cu un arc prea moale timpul de raspuns se inrautateste semnificativ.
                          Plus nu stiu cat rezista garniturile la presiunea generata.
                          Daca era un telescop progresiv tare ma tem ca toata proiectarea se duce pe rapa.
                          De aici rezulta ca e carpeala, dupa ureche, nu inginerie, dar are avantajul pretului.

                          Ca merge multa sau putina vreme e alta poveste.
                          PRobabil in utilizare normala nu simti mari diferente, dar in utilizare normala rareori intalnesti situatii extreme.
                          Ce am vazut eu RK nu era prea grozav, dar in banii aia n-ai ce comenta si nu e exclus ca altii sa le faca mai bine.
                          Dar de ma uit in talon si vad scris mercedes si nu dacia...parca nu m-as incurca cu procedee la telescoape relativ ieftine raportate la imbunatatirile aduse.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare,

                            OFF-TOPIC : Departe de mine gandul de a pune pe masina mea piese sh sau reconditionate . Ma refer aici strict la piese ce tin de siguranta mea si a celor din jur ( anvelope, elementele de franare, suspensie..etc) . Nici gand . Eram doar curios cat ar costa si ce garantie s-ar oferi . Fiecare pe masina lui ( a se citi viata lui ) hotareste . Nu este cazul de flame .

                            ON - Topic : Astazi am montat amortizoarele spate KYB - noi . Am mers pe mana mecanicului pe care il cunosc de ceva vreme . O sa vedem in timp cat sunt de bune sau de proaste . Deocamdata ceea ce simt eu ...este ca masina si-a schimbat putin comportamentul...in sensul ca parca sta mai bine pe curbe cel putin in Bucuresti. Poate sa fie si o chestie mentala...nu zic nu...dar asa simt....Nu fac teste agresive cu ea...nu sunt la raliu...poate o scot pe un drum mai lung in week-end sa vedem cum se comporta .

                            Multumesc de sfaturi si pareri.
                            O zi buna

                            Comment


                            • #15
                              MONROE 742071SP, se merita inlocuirea amortizoarelor originale cu acest model? A mai folosit cineva aceasta marca?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF