Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei pe cureaua de accesorii...joja defecta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei pe cureaua de accesorii...joja defecta?

    Salut,

    Am completat zilele trecute uleiul, am pus cam 750ml. Problema e ca aveam putin sub jumate pe joja si dupa ce am completat am cam la trei sferturi pe joja.
    Am observat ca sub masina au aparut niste pete de ulei, si pe cureaua de accesorii este ulei.
    E posibil ca joja sa nu imi indice bine si sa fi pus prea mult ulei? Cureaua e destul de unsa. Ce parere aveti,e joja dusa avand in vedere ca de abia se cunoaste pe joja ca am bagat aproape 1 l de ulei?
    Problema e ca nu imi dau seama pe unde se scurge.
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

  • #2
    Nu stiu daca este la fel ca la w 124 , dar ulei pe jos si unsa partea din fata, cu angrenajele de la curea imi cam da impresia ca pompa de vacuum face minuni. Recunosti pompa de vacuum pe la mijlocul motorului deasupra la rola intinzatoare si din pompa de vacuum pleaca furtunul pana in pompa de frana care de obicei e crem-alb. Ia o pensula, un vas cu motorina si fa o curatenie lux pe acolo si urmareste cu motorul la relanti si dupa cativa km pe unde picura ulei. In legatura cu joja, intre minim si maxim stiu ca e diferenta de aproximativ un litru asa ca nu cred ca ar fi mare problema ce ai facut tu tinand cont ca motoarele astea nu se supara foarte tare nici daca au ulei putin peste maxim. Si apropo, dupa ce bagi uleiul in motor, cam la 2-3 minute iti arata nivelul vorect, ca mai ales cu motorul rece dureaza putin pana ajunge uleiul in baie, eu verific de doua ori uleiul in baie ca cam fenteaza daca are ulei pe conducta, scot, sterg verific mai scot o data sterg si verific si de obicei difera putin.
    Last edited by Dj Sky; 01-24-2010, 19:05 PM.

    Comment


    • #3
      Totusi tind sa cred ca am pus eu prea mult ulei, indus in eroare de joja...trebuia la 750ml de ulei, plus aproape jumate de joja cat era inainte sa completez, sa fie nivelul la maxim.
      Ori la mine e acum la trei sferturi pe joja...Astept pareri.
      A aparut problema dupa ce am completat ulei...
      Last edited by sauron; 01-24-2010, 21:36 PM.
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        Astazi am verificat cu atentie si am observat ca e de fapt antigel si se scurge de undeva de la rola de la ventilator si curge pe cureaua de accesorii...stie cineva care ar fi cauza?:
        Last edited by sauron; 01-25-2010, 17:48 PM.
        1994...Mercedes Benz...w202, c180
        Dragoste la prima vedere...

        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

        Comment


        • #5
          Poate e de la pompa de apa daca zici ca e antigel ceea ce ai gasit pe cureaua de accesorii.

          Comment


          • #6
            De asta mi-e frica si mie...
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Pompa de apa are o presetupa, care cu timpul se duce, si atunci incepe sa curga antigelul printr-o gaurica ce se afla sub pompa, lasata special de constructor. La w123 am gasit aceast presetupa, si am reusit sa o inlocuiesc prin depresarea partilor componente. Poti incerca sa cauti aceasta presetupa, desi ma indoiasc ca ai sa o gasesti, caci banditii prefera sa comercializeze pompa cu totul , ca sa obtina un profit mai mare. Oricum iti doresc succes.

              Comment


              • #8
                Daca masina este C180 sau alta varianta cu vascocuplaj, vezi sa nu-ti faca si ala surprize. Cand se scurge lichidul din el se lasa cu cresterea temperaturii la stationare si paleta bleaga. Nu ai fi primul care sa o pateasca.
                Sti sigur ca e antigel?
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Pai are un gust dulceag ca de antigel ce altceva ar putea fi? Am observat ca se scurge de undeva de la rola care invarte paleta, pe acolo e si pompa de apa din cate stiu.
                  1994...Mercedes Benz...w202, c180
                  Dragoste la prima vedere...

                  http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandeam sa zic sa gusti dar am zis ca daca e altceva decat antigel...
                    Inseamna ca o fi pompa.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Daca e vorba de antigel o sa iti dai seama dupa nivel cam in 1000 de km daca gaura e mica. Ai schimbat cumva antigelul recent? De obicei dupa schimbarea antigelului apar astfel de probleme (mananca depunerile si implicit accentueaza eventualele defecte, fisuri ale pompei).
                      w 202 -c 180 sport an 93

                      Comment


                      • #12
                        Nu am schimbat antigelul, tocmai aveam de gand in primavara sa ii schimb toata zeama din instalatie...
                        Am urmarit astazi, mi-a curs foarte putin, cativa stropi sub masina. Tind sa cred ca e vb de presetupa de la pompa de apa asa cum spunea Greceanu mai sus. O sa circul asa cu ea pana voi schimba pompa, ca nu cred ca gasesc presetupa separat.
                        Am in plan sa ii schimb lichidul de frana si antigelul in primavara, oare are ceva masina daca circul asa cu ea? Acuma chiar nu am bani disponibili, mentionez regimul termic al motorului e acelasi dintodeauna, apa sta la 82 de grade.
                        Last edited by sauron; 01-27-2010, 23:27 PM.
                        1994...Mercedes Benz...w202, c180
                        Dragoste la prima vedere...

                        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sauron View Post
                          Am in plan sa ii schimb lichidul de frana si antigelul in primavara, oare are ceva masina daca circul asa cu ea? Acuma chiar nu am bani disponibili, mentionez regimul termic al motorului e acelasi dintodeauna, apa sta la 82 de grade.
                          Nu are nimic, daca circuli asa cu ea, numai sa urmaresti nivelul antigelului, si sa completezi daca scade sub minim.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat problema, era pompa de apa. Am pus pompa Hepu 300 ron + antigel Aral 100 ron + manopera 50 ron.
                            1994...Mercedes Benz...w202, c180
                            Dragoste la prima vedere...

                            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                            Comment


                            • #15
                              Ulei pe cureaua de acceorii, pe elice si filtru de aer

                              Buna ziua sunt un nou membru al forumului si am o problema la motor imi arunca ulei pe cureaua de accesorii pe elice si fitru de aer am fost cu masina in service au spalat motorul l au facut bec dar nu au vazut nimic nici cu motorul pornit la relantiu nici turat am plecat de acolo cum am fost mi a zis cineva si ce am vazut pe forum ca ar fi de la pompa de vacum care are un capac negru prins in suruburi cu cap de inbus si are doua furtune negre care duce la servo frana si un furtunas mai mic care se duce pe sub filtrul de aer as vrea sa stiu cam ce trebuie de schimbat sau de inlocuit.Multumesc.
                              MERCEDES C 220 W202 1994
                              ____________________________
                              Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF