Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierde antigel w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde antigel w202

    Salutare ! Am si eu o intrebare. De ce pierd antigel la w202? Mentionez ca nu a pierdut mult cat sa se aprinda martorul in bord insa a scazut cu vreo 3 cm in vas. Multumesc astept raspunsuri.

  • #2
    Nimeni nu are nici o idee. Mercedes halal masina... O vand si gata. Scap de ea.

    Comment


    • #3
      Daca pt. atata lucru spui ca Mercedesul nu e masina, te compatimesc sincer.
      Poate ai o fisura in radiator sau poate fi un colier destrans, verifica sa vezi unde e umed....sterge cu o carpa si apoi vezi pe unde se prelinge.
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        In ce sens pierde, te-ai uitat sa nu ai scurgeri pe undeva?
        - te uiti la toate garniturile, te uiti pe blindaj, sa vezi daca are urme,
        Crezi ca noi stim ce probleme ai tu daca nu dai detalii,
        Antigelul sta la temperatura normala, 85. 90 grade?

        Crezi ca daca iti iei alta masina va fi mai buna, raportata la anii care ii are W202 acuma?

        Bafta,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Buna seara ,de acord cu ce a spus SAURON , dar fa acest lucru dimineata cind este rece si mai vezi daca dai drumul la ventilatorul din masina daca cumva se simte un miros de antigel,spor la treba .
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            In ce sens pierde, te-ai uitat sa nu ai scurgeri pe undeva?
            - te uiti la toate garniturile, te uiti pe blindaj, sa vezi daca are urme,
            Crezi ca noi stim ce probleme ai tu daca nu dai detalii,
            Antigelul sta la temperatura normala, 85. 90 grade?

            Crezi ca daca iti iei alta masina va fi mai buna, raportata la anii care ii are W202 acuma?

            Bafta,
            Salut. La ce te referi cand zici "blindaj"? Nu le am cu mecanica. Oricum stiu ca daca iti curge antigelul e de rau. Trebuie sa schimbi ceva. Temperatura e in limite "normale": 80-110 grade. Cand iti iei alta masina depinde si de noroc nu?

            Comment


            • #7
              Apropo, ce antigel ar trebui sa pun?

              Comment


              • #8
                Pt. w202 e indicat antigel fara silicati, iti recomand Aral.
                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                Dragoste la prima vedere...

                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sauron View Post
                  Pt. w202 e indicat antigel fara silicati, iti recomand Aral.
                  Multam. Am sa tin cont de recomandarea ta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sofermercedes View Post
                    Salutare ! Am si eu o intrebare. De ce pierd antigel la w202? Mentionez ca nu a pierdut mult cat sa se aprinda martorul in bord insa a scazut cu vreo 3 cm in vas. Multumesc astept raspunsuri.
                    Sa inteleg ca tu pui antigel in vas pana da pe afara?
                    Nivelul la antigel il verifici cu motorul in regim termic de lucru (85 grade la apa) si cu butonul de caldura in pozitia pornit. In momentul ala nivelul antigelului trebuie sa fie la dunga. Cand se raceste o sa constati ca nivelul coboara.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kama3 View Post
                      Sa inteleg ca tu pui antigel in vas pana da pe afara?
                      Nivelul la antigel il verifici cu motorul in regim termic de lucru (85 grade la apa) si cu butonul de caldura in pozitia pornit. In momentul ala nivelul antigelului trebuie sa fie la dunga. Cand se raceste o sa constati ca nivelul coboara.
                      Salut. Merci pentru reply insa nu stiu la ce te referi. E adevarat am verificat cu motorul rece( si iarna ), insa nu am pus niciodata antigel in vas si vasul nu are nici o dunga (m-am uitat atent). Mentionez ca modelul este C 180 fabricatie 11\1996.

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu ce model ai tu, ca nu ai zis,
                        Daca ai modelul cu clima, cand motorul este pornit si este la temperatura de lucru, de cel putin 15 minute, nivelul lichidului in vas trebuie sa fie in drept cu muchia de jos a vasului,
                        -acest vas este facut din 2 parti:
                        -capacul de desupra de culoare inchisa si opaca(nu se vede prin el)
                        -si vasul de culoare galben transparent , prin care vezi,
                        Nivelul trebuie sa fie la imbinarea dintre cele 2,

                        Este normal ca atunci cand lichidul este la o temperatura mai mare decat ce a mediului ambiant sa isi mareasac volumul, de acea cand motorul este rece, nivelul lichidului scade cu cati cm, urcand iarasi cand se incalzeste,

                        Foloseste antigel Aral extra freeze de culoare verde, se gaseste la magazine de piese auto si costa intre 22 si 25 litrul,

                        Cand mai ceri ajutor, fii mai explicit, si da cat mai multe detalii sa te putem ajuta,

                        In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,

                        Toate cele bune,
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marele_alb View Post
                          In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,
                          Prin unele parti se numeste scut motor . (scuze daca gresesc)
                          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Nu stiu ce model ai tu, ca nu ai zis,
                            Daca ai modelul cu clima, cand motorul este pornit si este la temperatura de lucru, de cel putin 15 minute, nivelul lichidului in vas trebuie sa fie in drept cu muchia de jos a vasului,
                            -acest vas este facut din 2 parti:
                            -capacul de desupra de culoare inchisa si opaca(nu se vede prin el)
                            -si vasul de culoare galben transparent , prin care vezi,
                            Nivelul trebuie sa fie la imbinarea dintre cele 2,

                            Este normal ca atunci cand lichidul este la o temperatura mai mare decat ce a mediului ambiant sa isi mareasac volumul, de acea cand motorul este rece, nivelul lichidului scade cu cati cm, urcand iarasi cand se incalzeste,

                            Foloseste antigel Aral extra freeze de culoare verde, se gaseste la magazine de piese auto si costa intre 22 si 25 litrul,

                            Cand mai ceri ajutor, fii mai explicit, si da cat mai multe detalii sa te putem ajuta,

                            In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,

                            Toate cele bune,
                            Salut. Nu-mi dau seama ce inseamna " imbinarea dintre cele 2''. M-am uitat pe vasul ala de c...t dar ne e nici un semn. Apreciez sfatul tau si spre sa fie asa cum zici tu, si anume din cauza frigului sa se micsorat volumul insa tare mi-e ca nu e asa. Ce anume vrei sa mai afli cand zici sa fiu mai explicit?

                            Comment


                            • #15
                              Ai clima sau AC, pe masina?, vasul este asa cum l-am descris eu doar la cele cu clima sau AC,
                              - la cele fara , vasul este cilindric si este pus deasupra radiatorului,
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF