Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa apa parbriz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa apa parbriz

    Salutare tuturor,

    ,,Un An Nou Fericit,,,multa sanatate si cat mai putine probleme la masina.Este prima data cand postez aici, asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli sau abateri de la regulamentul acestui forum.

    Acum 2 ani am cumparat din GERMANIA un MB C180 KOMPRESSOR, ELEGANCE, 143 PS, 105 KW, BENZINA, an fabricatie 2003.Sunt foarte multumit de masina,insa acum am o mica problema la ea .....motiv pentru care am decis sa cer ajutorul vostru.
    De cateva zile nu mai arunca apa pe parbriz, lucru care ma incomodeaza rau la condus.Stergatoarele functioneaza, insa motorasul sau pompa de apa nu mai arunca apa pe parbriz.Ma gandesc ca poate e ceva mai simplu,vreo siguranta arsa poate.Din pacate nu am schema acestora, desi am cautat in cele 3 locuri din masina unde sunt tablouri cu sigurante.Mentionez ca masina nu are senzor de ploaie.
    In speranta ca ma puteti ajuta va multumesc si va urez cele bune.
    Cu stima,
    GABI

  • #2
    In momentul in care actionezi spitiera coboara si vezi daca nu cumva iti arunca apa sub capota.adica sa nu-ti fie iesit furtunasul afara sau chiar rupt,verifica putin si zi ce ai rezolvat,din sigurante nu are cum ca nu-ti pornea nici stergatorul.

    Comment


    • #3
      Acelasi sfaturi,
      Verifica furtunele care duc la spritiere,
      Pune pe cineva sa actioneze maneta pentru stropit, iar tu du-te la motor si asculta motorasul care trage apa din vas si o trimite spre spritiere, in momentul in care actionezi maneta motorasul trebuie sa "zumzaie"
      -de obicei motorasul este prins de vasul pentru apa de parbriz
      - fa operatinunea asta cu motorul oprit, sa poti auzi, pui doar contactul
      Verifica gura dintre motoras si vas sa nu fie infundata
      Verifica cablurile electrice care merg la motoras, sa fie bine conectate, sa aiba tensiune 12V, etc.
      Spor!
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Salut,

        Multumesc pentru sfaturi,o sa incerc in week-end...am fost foarte ocupat.O sa postez si ce rezultate am avut.Inainte de a posta pe forum, am incercat cu contactul pus la prima poziție,pe a doua poziție dar si cu motorul pornit, insa nu am auzit nici un zgomot de la motoraș, iar apa ar fi trebuit sa vad pe materialul de protectie al capotei...sau chiar pe motor.As vrea sa intreb daca e posibil sa fi iesit vreo mufa de undeva de la pompa sau motoraș, inainte de a avea aceasta problema am urcat cu niste amici la munte, pe un drum destul de rău.E posibil din cauza ,,zmuciturilor si zdruncinăturilor,, sa fi ieșit vreo mufa?
        Daca da, va rog sa-mi spuneti cam pe unde ar fi trebui sa ma uit.
        Mutumiri celor care m-au sfatuit.
        Cu stima,
        GABI

        Comment


        • #5
          Originally posted by CIORAN GABRIEL View Post
          Salut,

          Multumesc pentru sfaturi,o sa incerc in week-end...am fost foarte ocupat.O sa postez si ce rezultate am avut.Inainte de a posta pe forum, am incercat cu contactul pus la prima poziție,pe a doua poziție dar si cu motorul pornit, insa nu am auzit nici un zgomot de la motoraș, iar apa ar fi trebuit sa vad pe materialul de protectie al capotei...sau chiar pe motor.As vrea sa intreb daca e posibil sa fi iesit vreo mufa de undeva de la pompa sau motoraș, inainte de a avea aceasta problema am urcat cu niste amici la munte, pe un drum destul de rău.E posibil din cauza ,,zmuciturilor si zdruncinăturilor,, sa fi ieșit vreo mufa?
          Daca da, va rog sa-mi spuneti cam pe unde ar fi trebui sa ma uit.
          Mutumiri celor care m-au sfatuit.
          Cu stima,
          GABI
          Asa ceva nu are cum sa se intample,sunt foarte bine prinse iti dai seama ca nu sunt puse sa la bata vantu,sigur altceva s-a intamplat la tine,verifica odata astea ce ti le-am zis.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Am reusit sa rezolv problema cu pompa pentru șprițierele de la parbriz.Am desfacut contraaripa de la roata stanga față si am scos pompa de apa de acolo(era prinsa pe partea de jos,la mijlocul vasului de apa).In momentul in care am tras pompa afara din mufa am observat ca a ieșit foarte ușor.....chiar prea ușor zic eu.Zic ,,prea usor,, pentru ca in momentul in care am pus-o la loc a intrat foarte greu, m-am chinuit puțin pană a prins pe ,,ciocul,, de fixare aflat pe corpul pompei.Dupa ce am scos pompa am trecut la verificarea ei cu ajutorul bateriei mașinii și....mirare, functiona.Așadar, ori pompa s-a desprins din mufa in timp iar cand am fost eu la munte(pe un drum destul de rău) a iesit de tot din prindere,(poate a mai fost inlocuita vreodata si la montare nu a fost prinsă bine) sau e posibil sa fi fost blocată.Oricare ar fi cauza ma bucur ca am reusit sa rezolv problema asta.
            Sincere mulțumiri si stimă pentru paul1983 si marele_alb care m-au sfătuit.

            Comment


            • #7
              Bine ca s-a rezolvat problema,fara alte costuri si complicatii suplimentare.
              Sanatate !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Originally posted by CIORAN GABRIEL View Post
                Salut,

                Am reusit sa rezolv problema cu pompa pentru șprițierele de la parbriz.Am desfacut contraaripa de la roata stanga față si am scos pompa de apa de acolo(era prinsa pe partea de jos,la mijlocul vasului de apa).In momentul in care am tras pompa afara din mufa am observat ca a ieșit foarte ușor.....chiar prea ușor zic eu.Zic ,,prea usor,, pentru ca in momentul in care am pus-o la loc a intrat foarte greu, m-am chinuit puțin pană a prins pe ,,ciocul,, de fixare aflat pe corpul pompei.Dupa ce am scos pompa am trecut la verificarea ei cu ajutorul bateriei mașinii și....mirare, functiona.Așadar, ori pompa s-a desprins din mufa in timp iar cand am fost eu la munte(pe un drum destul de rău) a iesit de tot din prindere,(poate a mai fost inlocuita vreodata si la montare nu a fost prinsă bine) sau e posibil sa fi fost blocată.Oricare ar fi cauza ma bucur ca am reusit sa rezolv problema asta.
                Sincere mulțumiri si stimă pentru paul1983 si marele_alb care m-au sfătuit.
                Sa fi sanatos si multi km fara evenimente.

                Comment


                • #9
                  Aveti idee de unde pot cumpara si eu un asemenea motoras?
                  La mine problema este ca acest motoras s-a fisurat si curge tot lichidul pe jos.
                  Multumesc.
                  Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                  Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                  Comment


                  • #10
                    Prin comanda ar trebui sa iti aduca la orice magazin de piese mai serios.Se gaseste atat pe original cat si pe urmatoarele firme :Febi , Hella , SWAG , Mapco , VDO , Vemo , Meyle , Metzger , Topran.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult.
                      Am gasit acest motoras pe internet la pretul de 100 de lei.
                      Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                      Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Si eu am un C class din 2004 si am cam aceeasi problema. Nu mai merge sprituitorul de parbriz, stergatoarele merg, semnalizarea,..., doar sprituitorul nu. Sigurantele sunt OK.
                        Am verificat furtunul si mufa si sunt OK. Stie cineva cam ce ar putea sa fie? Se poate sa fie din cauza de la maneta?

                        Va multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Ai verficat daca odata cu comanda, iti ajunge tensiune la bornele motorului? In acelasi timp, ai alimentat pompa direct din baterie?
                          Daca se alimenteaza, si nu merge pompa, schimb-o... daca separat iti functioneaza pompa, dar nu se alimenteaza, atunci e ceva pe traseu, releu, conexiuni, levier de comanda...

                          Asa am patit eu la a mea, s-au paradit garniturile pompei, a intrat apa in ea, si s-a blocat.
                          Last edited by arh_vali; 05-09-2012, 20:07 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Am gasit problema, era din semnalizator, l-am schimbat.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF