Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pompa apa parbriz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa apa parbriz

    Salutare tuturor,

    ,,Un An Nou Fericit,,,multa sanatate si cat mai putine probleme la masina.Este prima data cand postez aici, asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli sau abateri de la regulamentul acestui forum.

    Acum 2 ani am cumparat din GERMANIA un MB C180 KOMPRESSOR, ELEGANCE, 143 PS, 105 KW, BENZINA, an fabricatie 2003.Sunt foarte multumit de masina,insa acum am o mica problema la ea .....motiv pentru care am decis sa cer ajutorul vostru.
    De cateva zile nu mai arunca apa pe parbriz, lucru care ma incomodeaza rau la condus.Stergatoarele functioneaza, insa motorasul sau pompa de apa nu mai arunca apa pe parbriz.Ma gandesc ca poate e ceva mai simplu,vreo siguranta arsa poate.Din pacate nu am schema acestora, desi am cautat in cele 3 locuri din masina unde sunt tablouri cu sigurante.Mentionez ca masina nu are senzor de ploaie.
    In speranta ca ma puteti ajuta va multumesc si va urez cele bune.
    Cu stima,
    GABI

  • #2
    In momentul in care actionezi spitiera coboara si vezi daca nu cumva iti arunca apa sub capota.adica sa nu-ti fie iesit furtunasul afara sau chiar rupt,verifica putin si zi ce ai rezolvat,din sigurante nu are cum ca nu-ti pornea nici stergatorul.

    Comment


    • #3
      Acelasi sfaturi,
      Verifica furtunele care duc la spritiere,
      Pune pe cineva sa actioneze maneta pentru stropit, iar tu du-te la motor si asculta motorasul care trage apa din vas si o trimite spre spritiere, in momentul in care actionezi maneta motorasul trebuie sa "zumzaie"
      -de obicei motorasul este prins de vasul pentru apa de parbriz
      - fa operatinunea asta cu motorul oprit, sa poti auzi, pui doar contactul
      Verifica gura dintre motoras si vas sa nu fie infundata
      Verifica cablurile electrice care merg la motoras, sa fie bine conectate, sa aiba tensiune 12V, etc.
      Spor!
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Salut,

        Multumesc pentru sfaturi,o sa incerc in week-end...am fost foarte ocupat.O sa postez si ce rezultate am avut.Inainte de a posta pe forum, am incercat cu contactul pus la prima poziție,pe a doua poziție dar si cu motorul pornit, insa nu am auzit nici un zgomot de la motoraș, iar apa ar fi trebuit sa vad pe materialul de protectie al capotei...sau chiar pe motor.As vrea sa intreb daca e posibil sa fi iesit vreo mufa de undeva de la pompa sau motoraș, inainte de a avea aceasta problema am urcat cu niste amici la munte, pe un drum destul de rău.E posibil din cauza ,,zmuciturilor si zdruncinăturilor,, sa fi ieșit vreo mufa?
        Daca da, va rog sa-mi spuneti cam pe unde ar fi trebui sa ma uit.
        Mutumiri celor care m-au sfatuit.
        Cu stima,
        GABI

        Comment


        • #5
          Originally posted by CIORAN GABRIEL View Post
          Salut,

          Multumesc pentru sfaturi,o sa incerc in week-end...am fost foarte ocupat.O sa postez si ce rezultate am avut.Inainte de a posta pe forum, am incercat cu contactul pus la prima poziție,pe a doua poziție dar si cu motorul pornit, insa nu am auzit nici un zgomot de la motoraș, iar apa ar fi trebuit sa vad pe materialul de protectie al capotei...sau chiar pe motor.As vrea sa intreb daca e posibil sa fi iesit vreo mufa de undeva de la pompa sau motoraș, inainte de a avea aceasta problema am urcat cu niste amici la munte, pe un drum destul de rău.E posibil din cauza ,,zmuciturilor si zdruncinăturilor,, sa fi ieșit vreo mufa?
          Daca da, va rog sa-mi spuneti cam pe unde ar fi trebui sa ma uit.
          Mutumiri celor care m-au sfatuit.
          Cu stima,
          GABI
          Asa ceva nu are cum sa se intample,sunt foarte bine prinse iti dai seama ca nu sunt puse sa la bata vantu,sigur altceva s-a intamplat la tine,verifica odata astea ce ti le-am zis.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Am reusit sa rezolv problema cu pompa pentru șprițierele de la parbriz.Am desfacut contraaripa de la roata stanga față si am scos pompa de apa de acolo(era prinsa pe partea de jos,la mijlocul vasului de apa).In momentul in care am tras pompa afara din mufa am observat ca a ieșit foarte ușor.....chiar prea ușor zic eu.Zic ,,prea usor,, pentru ca in momentul in care am pus-o la loc a intrat foarte greu, m-am chinuit puțin pană a prins pe ,,ciocul,, de fixare aflat pe corpul pompei.Dupa ce am scos pompa am trecut la verificarea ei cu ajutorul bateriei mașinii și....mirare, functiona.Așadar, ori pompa s-a desprins din mufa in timp iar cand am fost eu la munte(pe un drum destul de rău) a iesit de tot din prindere,(poate a mai fost inlocuita vreodata si la montare nu a fost prinsă bine) sau e posibil sa fi fost blocată.Oricare ar fi cauza ma bucur ca am reusit sa rezolv problema asta.
            Sincere mulțumiri si stimă pentru paul1983 si marele_alb care m-au sfătuit.

            Comment


            • #7
              Bine ca s-a rezolvat problema,fara alte costuri si complicatii suplimentare.
              Sanatate !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Originally posted by CIORAN GABRIEL View Post
                Salut,

                Am reusit sa rezolv problema cu pompa pentru șprițierele de la parbriz.Am desfacut contraaripa de la roata stanga față si am scos pompa de apa de acolo(era prinsa pe partea de jos,la mijlocul vasului de apa).In momentul in care am tras pompa afara din mufa am observat ca a ieșit foarte ușor.....chiar prea ușor zic eu.Zic ,,prea usor,, pentru ca in momentul in care am pus-o la loc a intrat foarte greu, m-am chinuit puțin pană a prins pe ,,ciocul,, de fixare aflat pe corpul pompei.Dupa ce am scos pompa am trecut la verificarea ei cu ajutorul bateriei mașinii și....mirare, functiona.Așadar, ori pompa s-a desprins din mufa in timp iar cand am fost eu la munte(pe un drum destul de rău) a iesit de tot din prindere,(poate a mai fost inlocuita vreodata si la montare nu a fost prinsă bine) sau e posibil sa fi fost blocată.Oricare ar fi cauza ma bucur ca am reusit sa rezolv problema asta.
                Sincere mulțumiri si stimă pentru paul1983 si marele_alb care m-au sfătuit.
                Sa fi sanatos si multi km fara evenimente.

                Comment


                • #9
                  Aveti idee de unde pot cumpara si eu un asemenea motoras?
                  La mine problema este ca acest motoras s-a fisurat si curge tot lichidul pe jos.
                  Multumesc.
                  Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                  Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                  Comment


                  • #10
                    Prin comanda ar trebui sa iti aduca la orice magazin de piese mai serios.Se gaseste atat pe original cat si pe urmatoarele firme :Febi , Hella , SWAG , Mapco , VDO , Vemo , Meyle , Metzger , Topran.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult.
                      Am gasit acest motoras pe internet la pretul de 100 de lei.
                      Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                      Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Si eu am un C class din 2004 si am cam aceeasi problema. Nu mai merge sprituitorul de parbriz, stergatoarele merg, semnalizarea,..., doar sprituitorul nu. Sigurantele sunt OK.
                        Am verificat furtunul si mufa si sunt OK. Stie cineva cam ce ar putea sa fie? Se poate sa fie din cauza de la maneta?

                        Va multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Ai verficat daca odata cu comanda, iti ajunge tensiune la bornele motorului? In acelasi timp, ai alimentat pompa direct din baterie?
                          Daca se alimenteaza, si nu merge pompa, schimb-o... daca separat iti functioneaza pompa, dar nu se alimenteaza, atunci e ceva pe traseu, releu, conexiuni, levier de comanda...

                          Asa am patit eu la a mea, s-au paradit garniturile pompei, a intrat apa in ea, si s-a blocat.
                          Last edited by arh_vali; 05-09-2012, 20:07 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Am gasit problema, era din semnalizator, l-am schimbat.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF